Koska deittimies on LIIAN pitkä?
Mulla on tindermies, joka on jotain 195 cm.
Muuten ihan AAA, mut eiks toi ole jo vähän nolon pitkä?
Jotenkin näen ittelläni 185-190 cm miehen.
Toki hänellä on atleettinen vartalo, yleisurheilutausta.
Kommentit (45)
Onhan se, varsinkin jos oot joku 170cm tai alle pikku tappi.
Vierailija kirjoitti:
No oon 172 cm. Hyvä vaan etten oo mikään jättiläinen. Jotenkin surullista jos naisella on isot jalat ja kädet ja pitkä selkä.
Joo mut mitkä on teidän pituusrajat, jos muuten törkeen hyvä mies?
En ikinä ymmärrä näitä amisten pituusjuttuja. Tulee mieleen jokin vanha koululaislehti, jossa etsitään kirjekaveria muista kuin "rillipäistä".
Itsellä n. 175-180 cm on maksimi. En tykkää todella pitkistä miehistä, jostakin syystä olen tällainen poikkeava.
Tuija kertoi deitistään joka oli liian pitkä mutta hän olikin jatkoromaani.
Tykkään eniten lähellä omaa pituuttani olevista miehistä, mutta ei muutkaan pituudet esteeksi muodostu. Hyvin paljon pidempi on siitä hankala kun ei voi kävellä käsi kädessä ja suuteleminen seistessä on epämukavaa, mutta jos mies olisi muuten ihana niin nuo ovat pikkujuttuja. Hyvin paljon lyhyempää en ole vielä tavannut kun olen melko lyhyt itse.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ymmärrä näitä amisten pituusjuttuja. Tulee mieleen jokin vanha koululaislehti, jossa etsitään kirjekaveria muista kuin "rillipäistä".
Joo no en oo ihan amis vaan KTM hyvää jatkoa sullekin sinne Kervo/Korso akselille.
202 cm ollut pisin. Siinä oli pituuseroa jo ehkä vähän liikaa omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no en oo ihan amis vaan KTM hyvää jatkoa sullekin sinne Kervo/Korso akselille.
Tää ei ollut minä eli oikea ap, vaan joku trolli. Tiedoksi et amiksissa on ihan hyviä tyyppejä, esim kampaaja ja kosmetologi linjoille, jonne on muuten törkeen vaikeeta päästä ainakin täällä stadissa pitää olla lähes 10 ka.
Silloin kun naisen naama on vatsan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun naisen naama on vatsan kohdalla.
Naama on silloin hiukan liian ylhäällä.
Mulle Tinder mies joka oli 200 cm pitkä antoi pakit kun oon 149 cm petite kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä n. 175-180 cm on maksimi. En tykkää todella pitkistä miehistä, jostakin syystä olen tällainen poikkeava.
Meitä on kyllä monia. En voisi kuvitella seurustelevani yli 180cm miehen kanssa. Ehkä joku 2cm voisin joustaa jos on joku yli yksi miljoonasta.
No minun ex oli 191cm ja minä olen 157cm. Kyllähän me typerältä näytettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oon 172 cm. Hyvä vaan etten oo mikään jättiläinen. Jotenkin surullista jos naisella on isot jalat ja kädet ja pitkä selkä.
No vähän turhan pitkä olet naiseksi.
Omapa on asiasi. Mulle liian pitkä on se, joka ei mahdu ovista näyttämättä koomiselta. Ehkä ensin tulee liika leveys vastaan, pitkähän pystyy aina kumartamaan tai notkistamaan polvia. Pitkä mies limboamassa ovestani on aika hauska ajatus, hauskempi kuin lihava mies, joka ottaa vauhtia ja rasvaa itsensä että plumpsahtaa ovesta kuin vauva synnytyskanavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sä oot surullinen tuon olemattoman itseluottamuksesi ja ilkeytesi kanssa. Munakin tietysti kuin naisen pikkurilli, eiköstä?
Kun hän on minua 5cm pidempi, tykkään lyhyistä miehistä.