Mitä naiset ajattelee kadulla jos tulee joku todella luonnonkaunis nainen vastaan?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran uskomattoman kauniin naisen, en voinut lakata katsomasta, oli jotenkin säteilevä. Tästä parikymmentä vuotta, tapahtui asuntomessuilla.
Se olin varmaan minä.
Kuka tälläistä kysyy? Mies vai nainen? Ja miksi?
Jos on meikitön eli kaunis, arvostan.
Nainen
En ajattele ulkonäköä, ehkä ajattelen että ollappa vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mä kattelen miehiä ja kauhistelen, miten lihavia ja suttuisia ne on. nuoret pojatkin näyttää joltain keski-ikäiseltä Tepolta. Esim. tämä kokoomuksen "talousosaaja" Patrik Itäniemi.
Ite oon keski-ikänen lihava mies jolla oli laihana kolmekymppisenä joka sormelle nainen ja nyt läskinä ei mitään. Nykyään katselen kans miehiä kadulla ja kaupassa ja huomaan että juuri kellään selvästi vatsakkaalla miehellä ei ole naista mukana. Sen sijaan voi olla 130kg painava nainen ja vetää perässä hoikkaa ja ihan kivan näköstä miestä joka kiltisti tekee niinku käsketään, tai sitten on pitkä ja lihaksekas jolla suht normipainoinen nainen joka käyttäytyy tasa-arvoisesti ja rakastavasti.
On tämä pinnallista tämä rakkaus.
Naisena en katso muita naisia "sillä silmällä" että huomaisin jos joku on kaunis tai ruma. Naiset ovat naisia. Samalla tavalla katson toki miehiäkin ja en kyllä kiinnitä erityistä huomiota kenenkään.
Oli nainen tai mies. Jos on hyvännäköinen, katson ja ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran uskomattoman kauniin naisen, en voinut lakata katsomasta, oli jotenkin säteilevä. Tästä parikymmentä vuotta, tapahtui asuntomessuilla.
Se olin varmaan minä.
No juu ei ollut seuranhakuilmoitus, en ole naisista kiinnostunut. Tämä oli vain vastaus otsikossa kysyttyyn, ainoa joka jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tälläistä kysyy? Mies vai nainen? Ja miksi?
Olettaisin että aloittaja toivoo vastauksia siitä miten me rumemmat naiset oikein kieriskellään itsesäälissä että voi talitinttien talitintit kun minä olen niin ruma enkä koskaan tule olemaan yhtä kaunis kuin tuo jumalainen olento :D
Aloittaja on 100% varmuudella mies.
Ajattelen että onpa kaunis mutta en sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kattelen miehiä ja kauhistelen, miten lihavia ja suttuisia ne on. nuoret pojatkin näyttää joltain keski-ikäiseltä Tepolta. Esim. tämä kokoomuksen "talousosaaja" Patrik Itäniemi.
Ite oon keski-ikänen lihava mies jolla oli laihana kolmekymppisenä joka sormelle nainen ja nyt läskinä ei mitään. Nykyään katselen kans miehiä kadulla ja kaupassa ja huomaan että juuri kellään selvästi vatsakkaalla miehellä ei ole naista mukana. Sen sijaan voi olla 130kg painava nainen ja vetää perässä hoikkaa ja ihan kivan näköstä miestä joka kiltisti tekee niinku käsketään, tai sitten on pitkä ja lihaksekas jolla suht normipainoinen nainen joka käyttäytyy tasa-arvoisesti ja rakastavasti.
On tämä pinnallista tämä rakkaus.
Sinäkin ajattelet parisuhteista pinnallisesti kun mietit parisuhteiden muodostumista vain ulkonäön perusteella. Heidän parisuhteensa on voinut muodostua vaikka siltä pohjalta, että heillä on hauskaa yhdessä ja samat mielenkiinnon kohteet.
Mä just näin ihan mielettömän kauniin nuoren naisen bussissa, oli tosi vaikea olla tuijottamatta sitä. Toivottavasti ei huomannut ja ihmetellyt, mitä kyttään.
Positiivisesti suhtaudun kaikkeen kauneuteen, ei ole multa pois.
Katson että ooh, onpa ihanan näköinen mimmi, mutta ei viitsi liikaa tuijottaa
Vierailija kirjoitti:
Mä just näin ihan mielettömän kauniin nuoren naisen bussissa, oli tosi vaikea olla tuijottamatta sitä. Toivottavasti ei huomannut ja ihmetellyt, mitä kyttään.
Positiivisesti suhtaudun kaikkeen kauneuteen, ei ole multa pois.
Tää, pitää aina muistaa ettei ole fiksua liikaa tuijotella vaikka mieli tekisikin
Pelkkää kroppaa en mitenkään erityisesti katso, paitsi jos on kauniisti kurvikas. Sellainen päitä kääntävä. Mut söpöt ja kauniit naiset kyllä huomaan ja katson mielelläni. Joskus voivat katsella takaisinkin.
BiN
Vierailija kirjoitti:
Wow, toiset on syntyneet malliksi! -on se eka ajatus. Mutta se ei olisi koskaan sopinut minulle koska olen ujo. Olen hoikka myös, mutta myös lyhyt.
Joo se vaatii tietynlaista persoonaa.
Itse viihdyn nykyään kameran edessä ihan ok - tai no liioittelua sanoa, että VIIHTYISIN, mutta kykenen siihen. Nuorempana en kyennyt.
En yhtään tykkää olla keskipisteenä enkä katseiden alla, joten mikään näytösmallina toimiminen ei onnistuisi. Olen silti juontanut tilaisuuksia, mutta siinä mun läpät on keskiössä ja ihmisten naurattaminen.
Tunnen häpeää itsestäni, vältän katsekontaktia. Sama jos tulee tosi komea mies. Kerran näin suljetulla osastolla todella kauniin naisen, oli psykoottinen ja luuli että silmänsä takana kamera ja oli viiltänyt silmää, nenää ja silmäkulmansa mutta ikinä en sitä ennen enkä sen jälkeen ole niin kaunista naista nähnyt. Useat hoitajatkin kohtelivat häntä eri tavalla kuin muita, kuin kuningatarta.
Ap toivoi, että akat täällä nyt kiukuttelis ja kadehtis kauniita kanssasiskojaan. Vaan eipä se niin ookaan!
Ajattelen, että siinäpä kaunis nainen. Kerran melkein kommentoin kaupan kassalle, mutta en sitten kehdannut. Mutta harvinaista on nähdä tosi kauniita.
Onpa turhamaisen näköinen ja muovisen näköinen tyhjäpää.