Mitä naiset ajattelee kadulla jos tulee joku todella luonnonkaunis nainen vastaan?
Kommentit (94)
Ajattelen vain että vau miten joku voi olla noin kaunis ja että olisinpa itsekin. Näen todella kauniita naisia lähes päivittäin kadulla mutta hyvännäköisiä miehiä näen ehkä pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran näin kaupassa aivan uskomattoman kauniin naisen. Ihaillen katsoin, mutta samalla ajattelin, että tuo ei pääse huomaamatta mihinkään. Se voi olla yllättävän rasittavaa.
Rasite monella tapaa. Liikaa huomiota tai sitten ei uskalleta lähestyä, tai tehdään ennakkokäsityksiä. Koettu on.
Jos tulee kadulla vastaan, ei siinä paljoa ehdi miettiä. Ihailen mielessäni ja katson ehkä tavallista pidempään. Jos taas näkee jossain, missä on enempi aikaa katsoa, saatan huomata paljon muutakin. Yleensä tapa toimia ja käyttäytyä vaan lisää / vähentää sitä ihmisen kauneutta omissa silmissäni.
Nuorissa naisissa ihailen just sitä raikkautta, hehkua, nuoruuden kauneutta, aitoa nuoruuden iloa. Ei herätä mitään kummempaa, saatan jopa vähän liikuttua, koska olen hiton tunteellinen :'D Olen niin onnellinen nuorten puolesta kun he ovat niin aidon iloisia ja ovat vielä niin autuaan tietämättömiä elämän pettymyksistä! Onneksi...
Vanhemmat naiset kuitenkin enemmän sykähdyttää. Etenkin itsestään huolta pitävä. Heissä on lisäksi sitä luonnetta, elämänkokemusta, ja se kuinka kantavat itsensä. Sellainen nainen herättää muutakin kuin pelkkää ihailua. Todellisen wow-efektin. <3
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin joku aika sitten stadissa nuorelle tytölle että olet kuin valokuvamalli, ei yhtään meikkiä, sanoin myös että sulla on hyvä vartalo ja paksut vaaleet hiukset oli. Sanoi Kiitos 3 x.
Ei jumal auta mikä pervopentti vm. 50 , oikein muistelee monta x nainen sanoi mitäkin päästäkseen pakoon tilanteesta, varmaan tosi kiitollinen oli pervopentin kohteliaisuuksista eikä ikinä ennen ollut kuullut, hyvä että kerroit :)
Minulla tuossa särähti korvaan eniten tuo, että sanoi tuon nuorelle tytölle, todennäköisesti alaikäiselle. Jättäkää pervot sedät ne lapset rauhaan! Mitenkään ei lasten ulkonäköä ole sopivaa vieraiden ihmisten kommentoida.
no höh, en todellakaan katsele onko kaunis vai ei tai mies komee tai ei, ei kiinnosta!
Ei naisena kiinnitä samalla tapaa huomiota naisiin, mitä miehet. En ainakaan itse kiinnitä. Kauniita naisia tulee vastaan päivittäin, en siitä sen kummempaa ajattele. Nuoria naisia kohtaan tunnen suojelunhalua, kun tiedän millainen maailma on ja minulla on myös oma tytär.
Silloin harvoin kun tulee TODELLA komea mies vastaan niin silloin kyllä pää meinaa kääntyä ja ajatus katketa ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä usein mietin, että olen tehnyt paljon enemmä asioita kuin tuo. Ja olen luultavasti henkisesti vahvempi. Samalla kyllä ihailen naisen kauneutta.
Miksi kauniista ihmisistä ajatellaan aina tähän tyyliin? Olen kaunis alle 30v, mutta kokenut elämässäni todella paljon kaikkea vaikeaa, ja olen joutunut ponnistelemaan erityisen paljon.
Tuskin edes huomaisin
Elän omaa elämääni ja en juuri katsele muita. Sen verran varmaan noteeraisin etten päälle kävele, mutta en välttämättä pistä edes merkille onko mies vai nainen.
Mielestäni kivat vaatteet huomaan joskus harvoin, mutta en muuten kyllä arvioi ihmisten ulkonäköä, koska en ole seuranhaussa tai seksuaalisesti kiinnostunut naisista.
Jonkun muun kauneus/rumuus ei siis vaikuta elämääni.
Kävellessä katson luontoa, en yleensä muita. Varon känni- tai huumesekopäitä, välttelen röökaavia haisunäätiä.
Ihailen kauneutta.
Kauniille miehille ja naisille olen maininnut heidän upeasta ulkonäöstään töissä tai jollain julkisella paikalla, esim. ratikassa.
Monet heistä eivät hahmota olevansa kauniita esim. kotikasvatuksen vuoksi.
Todennäköisiä asioita joita ajattelen:
- miten mun palkka voi olla jo taas käytetty
- onko kotona jugurttia
- pitäis käydä motonetissa ja ostaa ohjaustehostimen öljyä
- milloinhan ehtis siivota
- oiskohan perjantaina missään mitään livemusiikkia
- että kun nämä kengät hiertää
- olispa lämpimämpää
Näen joka päivä kauniita ihmisiä, enkä ajattele siitä oikeastaan mitään kummempaa. Joskus tekisi mieli tuijottaa jotakuta pidempään, katsoa vaikka tarkemmin miten hän on laittanut hiukset tms. mutta en kehtaa. Minulla on myös tosi huono näkö, joten olisi kiusallista jos meikä alkaisi tuijottamaan kenenkään kampausta.
Kadulla noin yleisesti kohtaamiset on niin ohikiitäviä, ettei siinä edes ehdi huomata onko joku kaunis vai ei, saati sitten onko kauneus luonnonkauneutta vai ei.
"Odotapa vaan, kun estrogeeni vähenee 😆."
Katselen mielelläni kaikkea kaunista, olkoon se maisema, esine, tai vaikka joku ihminen, joten katson ilokseni, jos vain voin tehdä sen sillä tavoin tuijottamatta, ettei hänelle tule epämukava olo. Toisaalta kaunis nainen on varmaan tottunut tuijottelijoihin, ja yrittää olla kuin ei huomaisi. (Näin oletan, koska olin itsekin nuorena aika nätti ja kiusaannuin usein tuijottelusta ja yritin vain sivuuttaa sen.)