Mitä naiset ajattelee kadulla jos tulee joku todella luonnonkaunis nainen vastaan?
Kommentit (94)
Mä usein mietin, että olen tehnyt paljon enemmä asioita kuin tuo. Ja olen luultavasti henkisesti vahvempi. Samalla kyllä ihailen naisen kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että siinäpä kaunis nainen. Kerran melkein kommentoin kaupan kassalle, mutta en sitten kehdannut. Mutta harvinaista on nähdä tosi kauniita.
Mä kommentoin kerran narikassa, kun oli aivan tyrmäävän kaunis nainen töissä. Se vaan tuli mun suusta, että sori, nyt on pakko sanoa, mutta sä olet tosi kaunis. Selvästi kuuli paljon sitä, koska ei edes hämmästynyt, naurahti ja kiitteli vain.
Vierailija kirjoitti:
Mä usein mietin, että olen tehnyt paljon enemmä asioita kuin tuo. Ja olen luultavasti henkisesti vahvempi. Samalla kyllä ihailen naisen kauneutta.
Itse taas päinvastoin oletan, että tosi hyvännäköiset ihmiset on tehneet enemmän asioita kuin minä. Oletan, että niille on tosi paljon kaikkia tilaisuuksia tarjolla ja surffailevat elämän aalloilla nappaillen mukavimmat käteen!
Vierailija kirjoitti:
Itse taas päinvastoin oletan, että tosi hyvännäköiset ihmiset on tehneet enemmän asioita kuin minä. Oletan, että niille on tosi paljon kaikkia tilaisuuksia tarjolla ja surffailevat elämän aalloilla nappaillen mukavimmat käteen!
Nykyään olen sotkenut aivoni tällä joka tuutista tulevalla ällöllä seksipuheella. Saattaisi tulla mieleen että onko nk kunnon nainen vai hyödyntääkö ulkonäköään johonkin ties mihin seksipuuhiin.
Olen itse saattanut olla tommonen nainen mutta omaa kauneuttaan ei jokainen tajua itse. Harva tulee sanomaan kaunottarelle että olet niin kaunis. Olen tosin saanut sen muutaman kerran kuulla - serkulta, luokkatoverilta ja sen tyyppisiltä tahoilta. Olen lyhyt joten en ole räjähtävä ilmestys. Jos rupeaa katsomaan niitä isokokoisia tarkemmin niin saattaa havaita heidän kauneudessaan virheitä. Minulla virhe on ehkä että olen lyhyt mutta kaikki muu tuntuu yhteensopivalta. Jos olisin ollut pitempi niin se olisikin ollut ongelmallista. Lyhyys on saattanut olla hyvä turva ja saa olla rauhassa 'miesmassoilta'.
Sanoin joku aika sitten stadissa nuorelle tytölle että olet kuin valokuvamalli, ei yhtään meikkiä, sanoin myös että sulla on hyvä vartalo ja paksut vaaleet hiukset oli. Sanoi Kiitos 3 x.
Jos näen todella luonnonkauniin ja aidon oloisen naisen kadulla:
Huomioni tietenkin kiinnittyy,katson vaivihkaa yleisvaikutelman (myös tyylitaju).Jos sitten totean että hän on mielestäni todella aidosti luonnonkaunis,omaa hyvän,omanlaisen tyylin ja jos vielä vaikuttaa aidolta,ihanalta ihmiseltä mykistyn,ilostun ja inspiroidun <3
Vierailija kirjoitti:
Sanoin joku aika sitten stadissa nuorelle tytölle että olet kuin valokuvamalli, ei yhtään meikkiä, sanoin myös että sulla on hyvä vartalo ja paksut vaaleet hiukset oli. Sanoi Kiitos 3 x.
Mistä tiedät ettei ollut meikkiä? Itse naisena olen vasta kolmikymppisenä saanut tietää, että monilla on meikkiä vaikka näyttäisivät siltä ettei ole!
Mutta piristävää kun törmäsit tuollaiseen, harvoin törmää oikeasti luonnonkauniisiin ihmisiin mutta sitten kun törmää niin on jotenkin kuin olisi jossain taikapölylammessa uinut ja tulee tosi hyvä olo. Ovat vähän sellaisia yksisarvisia ja joku taika vissiin mikä levittyy ympärille - tai sitten minä vain olen naurettavan esteettinen ihminen.
Mietin, että olisipa kiva tietää miten tuo urheilee ja mitä syö, että vois itekin kokeilla auttaako.
Ihaillen tietsti katsotaan kauniita ihmisiä 60v. nainen
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että olisipa kiva tietää miten tuo urheilee ja mitä syö, että vois itekin kokeilla auttaako.
Ei auta. Toiset vaan syntyy upean näköisiksi, jos siis puhutaan normaalihoikista.
Millään treenillä ja ruokavaliolla ei voi tehdä itsestään geenikaunista/-komeaa, mutta tietysti kannattaa pitää itsestään huolta ja tavallisen näköinen heppukin näyttää viehättävämmältä jos huolehtii itsestään.
Harvoin huomaan edes. Joskus jos vahingossa huomaan, olen että wau, onpa nätti. Ja jatkan matkaa. Näin käy ehkä kerran viidessä vuodessa.
Mua tuijotetaan usein kadulla tai kaupassa. Aina tuijotettu. Jään aina pohtimaan näytänkö niin hyvältä, oudolta tai hirveältä. Kerran kännissä olevat työkaverit avautui mulle siitä, miten upea olen. Menin ihan hämilleni. Itse en yleensä osaa arvioida onko joku kaunis vai ei. En edes itsestäni. Normaaleilta suurin osa näyttää ja kaikki kovin erilaisilta.
N44
Vierailija kirjoitti:
Nykyään olen sotkenut aivoni tällä joka tuutista tulevalla ällöllä seksipuheella. Saattaisi tulla mieleen että onko nk kunnon nainen vai hyödyntääkö ulkonäköään johonkin ties mihin seksipuuhiin.
Olen itse saattanut olla tommonen nainen mutta omaa kauneuttaan ei jokainen tajua itse. Harva tulee sanomaan kaunottarelle että olet niin kaunis. Olen tosin saanut sen muutaman kerran kuulla - serkulta, luokkatoverilta ja sen tyyppisiltä tahoilta. Olen lyhyt joten en ole räjähtävä ilmestys. Jos rupeaa katsomaan niitä isokokoisia tarkemmin niin saattaa havaita heidän kauneudessaan virheitä. Minulla virhe on ehkä että olen lyhyt mutta kaikki muu tuntuu yhteensopivalta. Jos olisin ollut pitempi niin se olisikin ollut ongelmallista. Lyhyys on saattanut olla hyvä turva ja saa olla rauhassa 'miesmassoilta'.
Olet mies niin miksi vastasit?
Viimeksi olen nähnyt bussissa lähes 60v luonnonkauniin naisen. Ei meikkiä. Hänellä on upeat tummat hiukset, joissa on jo harmaata. Puheutuu klassisen tyylikkäästi. Ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumal auta mikä pervopentti vm. 50 , oikein muistelee monta x nainen sanoi mitäkin päästäkseen pakoon tilanteesta, varmaan tosi kiitollinen oli pervopentin kohteliaisuuksista eikä ikinä ennen ollut kuullut, hyvä että kerroit :)
ajattelen että "siinä on kaunis nainen"
Katson, että onpa kaunis. Siis jos on oikeasti luonnonkaunis ja viehättävä, eikä sellainen tällätty, mitä nykyään ihaillaan. Samoin silloin, jos on kauniisti pukeutunut, hyvä ryhti ja ystävällisen näköinen. Ikä ei vaikuta asiaan.
En ole mielestäni mitenkään erityisen kaunis, mutta moni nainen on kyllä ohimennen kadulla ihaillut joko hiuksiani tai vaatteitani monet kerrat samaan tapaan. Joskus vaihdettu muutama ystävällinen sana ja kyllä siitä hyvä mieli tulee, niinpä mielelläni teen samoin muille.
Ajattelen, että vau, onpa kaunis nainen.
Ja sitten mietin, että pitäisi käydä uusimassa reseptit omakannassa ja ostaa junalippu viikonlopun reissua varten.
Että olisipa kiva päästä maistaan.