Onko miehillä runsaasti valinnanvaraa deittisovelluksissa?
Olen viime aikoina deittaillut paljon Tinderin kautta ja suurin osa treffikumppaneista on antanut minulle pakit jo heti ensitreffien jälkeen. Siksi tulee mieleen, että onko miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he voivat heti ensitapaamisen perusteella päättää, onko jatkoa vai ei? Koska jos niillä miehillä olisi vaikeuksia päästä treffeille ja tavata naisia, niin miksi he niin helposti luovuttaisivat eivätkä edes yritä tutustua minuun?
Entä jos mies on vaikka tavannutkin jonkun ihanan naisen ja deittaillut pari kuukautta, niin hiipiikö heille herkästi mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että entä jos mä löytäisin sieltä jonkun vielä paremman naisen?"
Kommentit (65)
Miehillä on keskimäärin enemmän tunnepuolen ongelmia ja harhaisuutta, joten kyllä tuo on varmasti aika yleistä. Tinder on täynnä parhaat päivänsä nähneitä setiä jotka yrittää ikänsä valehtelemalla saada naisilta jotain muutakin kuin silmien pyörittelyä. Eikä ne saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yhtä paljon valinnanvaraa kuin naisillakin. Naiset vaan on nirsompia ja antavat paljon enemmän pakkeja. Varmaan 96% miehistä saa pakit tavis naisilta.
Onko se sitten valinnanvaraa, jos sata sinkkunaista on tyrkyllä jossain sovelluksessa, mutta yksikään ei anna tykkäystä sinulle?
Ja toisekseen, deittisovelluksissa on moninkertainen määrä miehiä naisiin nähden, joten kyllä ihan sitenkin ajatellen miehillä on vähemmän valinnanvaraa kuin naisilla.
Ps. omani löysin livenä ja hänellä oli tarjokkaita livenäkin lukuisia, mutta valitsi minut.
Missä ei olisi monin kertainen määrä miehiä naisiin nähden? Aina miehistä on ylitarjontaa kaikkialla, missä naisia on sosiaalisesti sallittua lähestyä
Niinpä. Siksipä olenkin onnekas, että tulin valituksi juuri haluamani naisen taholta. Näinhän se menee, että nainen valitsee.
sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tinderissä tosi hyvin löytyy naisia nopeasti. Siellä on kyllä miesten markkinat jos haluaa naisia.M40v
Kyllä varmasti, jos kuulut pieneen kärkiprosenttiin. Joskaan 40-vuotiaana et varmasti kuulu.
En tiedä siitä. Mutta tinderissä tykkäyksien kohdalla minulla näkyy 99+ kyllä niistä on hyvin ainakin seksiseuraa löytynyt. Olen 40v. Moni nainen on tosin kysynyt että ootko oikeesti 40v kun näytän niin paljon nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tinderissä tosi hyvin löytyy naisia nopeasti. Siellä on kyllä miesten markkinat jos haluaa naisia.M40v
Kyllä varmasti, jos kuulut pieneen kärkiprosenttiin. Joskaan 40-vuotiaana et varmasti kuulu.
En tiedä siitä. Mutta tinderissä tykkäyksien kohdalla minulla näkyy 99+ kyllä niistä on hyvin ainakin seksiseuraa löytynyt. Olen 40v. Moni nainen on tosin kysynyt että ootko oikeesti 40v kun näytän niin paljon nuoremmalta.
Onko minkä ikäisiä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on yhtä paljon valinnanvaraa kuin naisillakin. Naiset vaan on nirsompia ja antavat paljon enemmän pakkeja. Varmaan 96% miehistä saa pakit tavis naisilta.
Onko se sitten valinnanvaraa, jos sata sinkkunaista on tyrkyllä jossain sovelluksessa, mutta yksikään ei anna tykkäystä sinulle?
Ja toisekseen, deittisovelluksissa on moninkertainen määrä miehiä naisiin nähden, joten kyllä ihan sitenkin ajatellen miehillä on vähemmän valinnanvaraa kuin naisilla.
Ps. omani löysin livenä ja hänellä oli tarjokkaita livenäkin lukuisia, mutta valitsi minut.
Missä ei olisi monin kertainen määrä miehiä naisiin nähden? Aina miehistä on ylitarjontaa kaikkialla, missä naisia on sosiaalisesti sallittua lähestyä
Tansseissa miehistä on pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26-40v. Enimmäkseen siinä +30v olleet
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta iso osa miehistä on myös nirsoja.
Naiset ovat treffisovelluksissa nirsoja, he tavoittelevat vain 20 prosenttia miehistä. Miehet eivät ole ollenkaan nirsoja, vaan heillä on vain aivan perusminimivaatimukset kuten naisen pitää olla alle 35, lapseton, hoikka, pitkätukkainen, tatuoimaton, max. 3 aiempaa kumppania, ei lemmikkejä jne. jne. Tosin vain alle 20 prosenttia naisista täyttää nämä kaikki vaatimukset yhtä aikaa, kun tuossa on aika monta kriteeriä jotka kaikki napsaisevat naisista osuutensa pois, mutta se on kuitenkin aivan eri juttu kuin naisten nirsous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tans
Ei tinderissä niin iso ero ole miesten ja naisten välillä. Vasta kokeilin selata miesten profiilit urakalla läpi. Viikko menee niin alkaa olla että osumat loppuivat, kyllä naisia saa selata lähes yhtä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova suoritus, eipä tuohon muuta voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova suoritus, eipä tuohon muuta voi sanoa.
Minusta ei ollenkaan ihan tavalliselle miehelle. Tinderihän on kuin karkkikauppa miehen näkökulmasta. Ilmeisesti on niin paljon niitä surkeita miehiä, että siellähän on nimenomaan miehille markkinat, jokaisen naisen saa innostumaan jonka vain haluaa, ihan vain olemalla fiksu, juttelemalla, mutta ei koskaan seksistä
"Minusta ei ollenkaan ihan tavalliselle miehelle. Tinderihän on kuin karkkikauppa miehen näkökulmasta. Ilmeisesti on niin paljon niitä surkeita miehiä, että siellähän on nimenomaan miehille markkinat, jokaisen naisen saa innostumaan jonka vain haluaa, ihan vain olemalla fiksu, juttelemalla, mutta ei koskaan seksistä"
Et ole ollenkaan niin tavallinen kuin luulet, jos sinun näkökulmastasi Tinder on kuin karkkikauppa.
Vierailija kirjoitti:
"Minusta ei ollenkaan ihan tavalliselle miehelle. Tinderihän on kuin karkkikauppa miehen näkökulmasta. Ilmeisesti on niin paljon niitä surkeita miehiä, että siellähän on nimenomaan miehille markkinat, jokaisen naisen saa innostumaan jonka vain haluaa, ihan vain olemalla fiksu, juttelemalla, mutta ei koskaan seksistä"
Et ole ollenkaan niin tavallinen kuin luulet, jos sinun näkökulmastasi Tinder on kuin karkkikauppa.
No hyvillä kuvilla ja esittelytekstillä ihan tällainen tavallinen lyhyt, amis, pohjanmaan peräkyliltä saa kyllä niitä mätsejä halutessaan ihan kivasti. Pari on tullut tänäänkin. Sen jälkeen alat vain reilusti juttelemaan ja juttele asiallisesti, minulle on moni nainen kertonut että onhan niitä miehiä ja kyllä ne juttelevatkin, mutta minulle voi sanoa ihan mitä vain. Emme koskaan juttele esim seksistä ja moni nainen sanookin että miehille ei voi koskaan sanoa mitään kaksimielistä kun ne jutut ovat heti pelkässä seksissä. Älä lähde siihen, ole vain itsekkin vähän tuhma ja kiusallinen, huomaat että just se toimii.
Näyttää olevan ainakin niiden käytöksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvillä kuvilla ja esittelytekstillä ihan tällainen tavallinen lyhyt, amis, pohjanmaan peräkyliltä saa kyllä niitä mätsejä halutessaan ihan kivasti. Pari on tullut tänäänkin. Sen jälkeen alat vain reilusti juttelemaan ja juttele asiallisesti, minulle on moni nainen kertonut että onhan niitä miehiä ja kyllä ne juttelevatkin, mutta minulle voi sanoa ihan mitä vain. Emme koskaan juttele esim seksistä ja moni nainen sanookin että miehille ei voi koskaan san
Alkaa kuulostaa taas naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvillä kuvilla ja esittelytekstillä ihan tällainen tavallinen lyhyt, amis, pohjanmaan peräkyliltä saa kyllä niitä mätsejä halutessaan ihan kivasti. Pari on tullut tänäänkin. Sen jälkeen alat vain reilusti juttelemaan ja juttele asiallisesti, minulle on moni nainen kertonut että onhan niitä miehiä ja kyllä ne juttelevatkin, mutta minulle voi sanoa ihan mitä vain. Emme koskaan juttele esim seksistä ja moni nainen sanookin että miehille ei voi koskaan san
Alkaa kuulostaa taas naiselta.
eri, mutta musta on huvittavaa (tosin surullista), miten miehiä, jotka ovat naisten suosiossa, haukutaan aina joko naismaisiksi tai homoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei ilmeisesti (perusmiehille) tule paljon matcheja. Itse valikoin naisena kiinnostavat profiilit, en halua siis määrällisesti haalia profiileita, vaan mennä aidosti katsomaan face to face, olisko tämä kiinnostava ihminen.
Miehet ovat hiljaa, eivät tee mitään sen eteen että nähtäisiin. Tai jos aloitus tulee se on giphy -animaatio, emoji tai "Moi".
Ja vaikka hei ilmeisesti saavat vähemmän pareja kuin naiset.
Mitä vastaat noihin kuin samalla tavalla? Varmasti aikuinen ihminen osaa lauseen muodostaa ja jutella hetken, ennen kuin sovitaan tapaaminen.
Treffisovelluksissa naisnea on vaan älytön määrä kuraa, yh:oita, narkkeja, mt-ongelmaisia, kuvattomia profiileita, setämiehiä jne. Joutuu luovimaan aika kauan, että löytyy joku kiva ja tasoisesi ihminen eli urheilee, kiva ja fiksu, lapseton.
Näitä valitsemiasi miehiä ei kiinnosta, kosk
Siis näitä miehiä ei kiinnosta, mutta halusivat silti antaa tykkäyksen? Tosi loogista, bro! Ja ehkä vielä kirjoittivat "Moi". Kannattaisiko vaan jättää nuo muuvit tekemättä, jos sitä vientiä kerran on? Säästäisi kaikkien aikaa...
Joskus tulee Tinderissä vastaan miehiä, jotka ovat antaneet minulle pakit 1-2 treffien jälkeen 1-3 vuotta sitten. Eli vieläkin he ovat siellä etsimässä naista. Tai voihan se toki olla, että heillä on ollut suhteita tänä aikana, mutta aina palaavat takaisin sinne Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tulee Tinderissä vastaan miehiä, jotka ovat antaneet minulle pakit 1-2 treffien jälkeen 1-3 vuotta sitten. Eli vieläkin he ovat siellä etsimässä naista. Tai voihan se toki olla, että heillä on ollut suhteita tänä aikana, mutta aina palaavat takaisin sinne Tinderiin.
Etsivät täydellistä kaunista naista... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsivät täydellistä kaunista naista... :D
Edellisen viestin kirjoittaja lisää vielä, että nämä mulle pakit antaneet miehet ovat iältään 35-37-vuotiaita ja he toivovat omia lapsia, joten kannattaisi ehkä ottaa se, joka kelpuuttaa kuin vain jatkaa sen paremman etsimistä maailman tappiin asti.
Kai nyt ap kun deittailet miehiä, jotka ovat sinua varmaan tasokkaampia niin luulet, että kaikilla miehillä on valinnanvaraa. Selittää myös miksi lemppaavat sinut. Yleensä kun naiset puhuvat miehistä yleisesti, puhuvat vain jostain top 20% miehistä tai jotain. Loput ovat täysin näkymättömiä eikä heitä tiedosteta miehiksi lainkaan. :D