Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä runsaasti valinnanvaraa deittisovelluksissa?

Vierailija
28.05.2025 |

Olen viime aikoina deittaillut paljon Tinderin kautta ja suurin osa treffikumppaneista on antanut minulle pakit jo heti ensitreffien jälkeen. Siksi tulee mieleen, että onko miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he voivat heti ensitapaamisen perusteella päättää, onko jatkoa vai ei? Koska jos niillä miehillä olisi vaikeuksia päästä treffeille ja tavata naisia, niin miksi he niin helposti luovuttaisivat eivätkä edes yritä tutustua minuun?

Entä jos mies on vaikka tavannutkin jonkun ihanan naisen ja deittaillut pari kuukautta, niin hiipiikö heille herkästi mieleen, että "pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että entä jos mä löytäisin sieltä jonkun vielä paremman naisen?"

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat itse olla vähän nirso

Ei voi nirsoilla jos ei tule matchejä. Tykkäys naiselle ei takaa mitään.

niin mutta tuo edellä olevan kommentin kirjoittaja tykkää vain huippunaisten profiileista.

Minä sen kommentin kirjoitin ja enkä edes tavoittele mitään huippunaisia, ei minulla ole heihin mitään mahdollisuuksia joten turha yrittää.

Ns huippunaiset ovat myös vaativia ja haluavat tietyn elintason ja miehen jota kehtaa esitellä niissä piireissä.

Vierailija
22/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kuvia siellä näkyy paljon, mutta suurimmalle osalle miehistä valinnanvara on lähellä nollaa. Tinder on naisten peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei ilmeisesti (perusmiehille) tule paljon matcheja. Itse valikoin naisena kiinnostavat profiilit, en halua siis määrällisesti haalia profiileita, vaan mennä aidosti katsomaan face to face, olisko tämä kiinnostava ihminen. 

Miehet ovat hiljaa, eivät tee mitään sen eteen että nähtäisiin. Tai jos aloitus tulee se on giphy -animaatio, emoji tai "Moi".

Ja vaikka hei ilmeisesti saavat vähemmän pareja kuin naiset.

Mitä vastaat noihin kuin samalla tavalla? Varmasti aikuinen ihminen osaa lauseen muodostaa ja jutella hetken, ennen kuin sovitaan tapaaminen.

Treffisovelluksissa naisnea on vaan älytön määrä kuraa, yh:oita, narkkeja, mt-ongelmaisia, kuvattomia profiileita, setämiehiä jne. Joutuu luovimaan aika kauan, että löytyy joku kiva ja tasoisesi ihminen eli urheilee, kiva ja fiksu, lapseton.

Vierailija
24/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei ilmeisesti (perusmiehille) tule paljon matcheja. Itse valikoin naisena kiinnostavat profiilit, en halua siis määrällisesti haalia profiileita, vaan mennä aidosti katsomaan face to face, olisko tämä kiinnostava ihminen. 

Miehet ovat hiljaa, eivät tee mitään sen eteen että nähtäisiin. Tai jos aloitus tulee se on giphy -animaatio, emoji tai "Moi".

Mitä vastaat noihin kuin samalla tavalla? Varmasti aikuinen ihminen osaa lauseen muodostaa ja jutella hetken, ennen kuin sovitaan tapaaminen.

Treffisovelluksissa naisnea on vaan älytön määrä kuraa, yh:oita, narkkeja, mt-ongelmaisia, kuvattomia profiileita, setämiehiä jne. Joutuu luovimaan aika kauan, että löytyy joku kiva ja tasoisesi ihminen eli urheilee, kiva ja fiksu, lapseton.

Näitä valitsemiasi miehiä ei kiinnosta, koska heillä on jonossa muitakin naisia. Sen takia eivät keskustele juuri sinun kanssasi.

Vierailija
25/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä valitsemiasi miehiä ei kiinnosta, kosk

En todellakaan pidä: yh:oita, narkkeja, mt-ongelmaisia, kuvattomia profiileita, setämiehiä jne

Sinäkö sanot, et tiedä kenen kanssa kukin matchaa ja suurin osa miehistä valittaa kuitenkin ettei saa matchia kuukausiin. E

Eli olisin hiljaa, et saa edes tuon vertaa. Mitään.

Vierailija
26/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteillä miehillä ei ole mitään valinnanvaraa. Kiltit miehet ei ole edes missään tinderissä.

Vierailija
27/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni tavallisena, jonkun silmissä voin näyttää komealta, mutta itse pidän ihan perinteiseltä. Omalla kohdalla Tinderin yms suhteen olen pitänyt jalat maassa, enkä ole edes niin kuviin keskittänyt kriteerejä. Toki merkitystä ulkonäölläkin on, mutta ehkä suurimman sydämen tykytyksen sai aikaan nainen jolla ei ollut profiilissa kunnon kasvokuvaa. Enempi erä/luontoaiheisia kuvia. Mutta kun treffeille päästiin, niin oli tuo ihminen kaunis kuin mikä ja luonne täyttä kultaa. Ajatuksissa tuo ihminen on lähes päivittäin ja harmitellut omaa pelkuruutta heittäytyä. Jos voisi pari vuotta palata taaksepäin, niin...

Terveiset keuruulle

Vierailija
28/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä valitsemiasi miehiä ei kiinnosta, koska heillä on jonossa muitakin naisia. Sen takia eivät keskustele juuri sinun kanssasi.

Tää on deittiappien paradoksi. Huippumiehillä on enemmän vaihtoehtoja mitä huippunaisilla.

-eri

Vierailija
29/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni tavallisena, jonkun silmissä voin näyttää komealta, mutta itse pidän ihan perinteiseltä. Omalla kohdalla Tinderin yms suhteen olen pitänyt jalat maassa, enkä ole edes niin kuviin keskittänyt kriteerejä. Toki merkitystä ulkonäölläkin on, mutta ehkä suurimman sydämen tykytyksen sai aikaan nainen jolla ei ollut profiilissa kunnon kasvokuvaa. Enempi erä/luontoaiheisia kuvia. Mutta kun treffeille päästiin, niin oli tuo ihminen kaunis kuin mikä ja luonne täyttä kultaa. Ajatuksissa tuo ihminen on lähes päivittäin ja harmitellut omaa pelkuruutta heittäytyä. Jos voisi pari vuotta palata taaksepäin, niin...

Terveiset keuruulle

Miten sä nyt noin hukkasin tilaisuutesi?

Vierailija
30/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta iso osa miehistä on myös nirsoja.

Vierailija
31/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset keuruulle

Miten sä nyt noin hukkasin tilaisuutesi?

Välimatka, joka ei todellisuudessa ollut edes mahdoton. Mutta pelko siitä, että viikot erillään toisistamme olisi saattanut rikkoa meidät. Olisi pitänyt luottaa tunteisiin, eikä järkeen 

Vierailija
32/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Valtaosalle miehistä on suuri saavutus saada yksi tykkäys, saati sitten match. Naisilla taas valinnanvaraa on loputtomasti, koska heitä on Tinderissä merkittävästi miehiä vähemmän.

Vierailija
33/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään! Lue joku niistä miljoonasta ketjusta, jotka olet aiheesta avannut saatana!

Vierailija
34/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeilla miehillä on paljon valinnanvaraa.

Mutta ei heilläkään laadukasta, jos ei ole varakas.

Vierailija
35/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yhtä paljon valinnanvaraa kuin naisillakin. Naiset vaan on nirsompia ja antavat  paljon enemmän pakkeja. Varmaan 96% miehistä saa pakit tavis naisilta.

Onko se sitten valinnanvaraa, jos sata sinkkunaista on tyrkyllä jossain sovelluksessa, mutta yksikään ei anna tykkäystä sinulle?

Ja toisekseen, deittisovelluksissa on moninkertainen määrä miehiä naisiin nähden, joten kyllä ihan sitenkin ajatellen miehillä on vähemmän valinnanvaraa kuin naisilla.

Ps. omani löysin livenä ja hänellä oli tarjokkaita livenäkin lukuisia, mutta valitsi minut.

Vierailija
36/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on yhtä paljon valinnanvaraa kuin naisillakin. Naiset vaan on nirsompia ja antavat  paljon enemmän pakkeja. Varmaan 96% miehistä saa pakit tavis naisilta.

Onko se sitten valinnanvaraa, jos sata sinkkunaista on tyrkyllä jossain sovelluksessa, mutta yksikään ei anna tykkäystä sinulle?

Ja toisekseen, deittisovelluksissa on moninkertainen määrä miehiä naisiin nähden, joten kyllä ihan sitenkin ajatellen miehillä on vähemmän valinnanvaraa kuin naisilla.

Ps. omani löysin livenä ja hänellä oli tarjokkaita livenäkin lukuisia, mutta valitsi minut.

Missä ei olisi monin kertainen määrä miehiä naisiin nähden? Aina miehistä on ylitarjontaa kaikkialla, missä naisia on sosiaalisesti sallittua lähestyä

Vierailija
37/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tinderissä tosi hyvin löytyy naisia nopeasti. Siellä on kyllä miesten markkinat jos haluaa naisia.M40v

Vierailija
38/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla sitten sitä valinnanvaraa on?

Vierailija
39/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tinderissä tosi hyvin löytyy naisia nopeasti. Siellä on kyllä miesten markkinat jos haluaa naisia.M40v

Kyllä varmasti, jos kuulut pieneen kärkiprosenttiin. Joskaan 40-vuotiaana et varmasti kuulu.

Vierailija
40/65 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ei olisi monin kertainen määrä miehiä naisiin nähden? Aina miehistä on ylitarjontaa kaikkialla, missä naisia on sosiaalisesti sallittua lähestyä

Kyllä. Ja sekö nyt sitten tarkoittaa sitä, että miehillä on yhtä paljon valinnanvaraa kuin naisilla...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän