Mitä mieltä olet ihmisestä, joka pitää aurinkolaseja aina myös sisätiloissa päässä?
Joku on sanonut, että vain rokkitähdet ja täydet idiootit saavat pitää niitä sisällä
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ne toimivat silmälaseina. Jos voimakkuudet on ainoastaan aurinkolaseissa.
Ihmisillä on myös erilaisia silmäsairauksia. Silmä voi arastaa herkästi valosta.
No, mulla on aina ollut valonarat silmät ja mieluummin pidän ne arskat päässä kirkkaissa sisätiloissakin kun kuljen verestävien ja vettä valuvien silmien kanssa.
Eipä tuon pitäisi muiden elämää haitata, mitkä lasit mulla on päässä.
Mulle on ihan sama, mitä ajattelette minusta. Jos tilassa on valoja, joista saan herkästi migreenikohtauksen, käytän aurinkolaseja sisälläkin.
Silmälasien tummennus ei ole aurinkolasi. Ja jos häikäisee pakko pitää vaikka aurinkolasit jos ei muuta ole, osa on valoherkkiä.
Hänellä on päässä varmaan jokin vika. Esim. silmäsairaus, migreeniherkkyys tjm.
Silmäsairaudet, silmäleikkaus, unohtanut silmälasinsa kotiin ja aurinkolaseissa on vahvuudet.
Sitä, että Chicagoon on matkaa 106 mailia, tankki on täynnä pensaa, on puolikas röökiaski, pimeää ja päässä on aurinkolasit.
Musta silmä? Migreeniherkkyys? Kyllähän se aurinko paistaa sisälläkin, jos on ikkunat. Miksi se häiritsee sinua, jos joku on vaikka sairas?
En aina jaksa vaihtaa aurinkolaseja tavallisiin, jos olen vain hetken sisällä. Lasit tarvitsen kuitenkin koko ajan sekä kauas että lähelle näkemiseen. En tiennyt, että tämäkin jotakuta häiritsee.
Mulla oli jossain vaiheessa niin valonarat silmät että pidin sisälläkin aurinkolaseja.
Nykyäänkin pidän pilviselläkin säällä, jos on muuten kirkasta.
Onko kellään mitään hajua mistä moinen mahtaa johtua? Kaikennäköistä vaivaa ja kolotusta tullu. Silmiin tulee myös sellasta väritöntä limaa, joskus kuivunu yönaika niin että on pitänyt käsin auttaa silmäluomet auki.
Joskus voi jäädä myös vahingossa.
Kiltti ja tunnollinen kaverini oli huomannut vasta lainaneuvottelun jälkeen, että oli ollut aurinkolasit silmillä koko ajan. Häpesi kovasti.
Joillakin ne toimivat silmälaseina. Jos voimakkuudet on ainoastaan aurinkolaseissa.