Täytän tänä vuonna 55 vuotta. Olen tajunnut kuinka nopeasti tämä elämä alkaa hiipua
Hirveä ikäkriisi ja ahdistus. Olen päättänyt, että enää en ajattele kuin etupäässävvain omaa etuani. Työnantajan perse...een nuoleminen saa nyt loppua. Samoin viisveisaan kaikista "neuvojen jakelijoista". Pyhitän lopun elämäni vain itselle, vanhemmilleni ja ehkä jollekkin salarakkaalle. Minulle on turha tulla enää sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin. En välitä hevon hel...ettiä.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Jos kuolisin nyt, niin oikeastaan en ole tehnyt tai saavuttanut yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa. Hauskaakaan ei ole ollut. Olen aina ajatellut mitä muut ajattelee.
N.57
Kyllä on jotain pahasti vinksallaan jos jo viisikymppisenä on noin ankeata. Minä jäin alle kuusikymppisenä "eläkkeelle", parissa kuukaudessa kyllästyin niin että kirjauduin opiskelemaan uuden kädentaidon. Töitäni on nyt ostettu aika mukavasti.
olin 55v kun sain infarktin. toimin mökki talkkarina. nyt kun pellet soittelevat kehoitan painumaanvii...... ainoastaa 9 järkevää joiden kanssa puhun. muut yrittävät tinkiä jopa neuvoa miten mettä kulmalla pitäisi elää mitenkähän meidänkin suku on täällä pärjännyt 400v.
Olen 70 ja menen syksyllä opiskelemaan.
Ymmärsin tämän nyt 62-vuotiaana. Nyt on helppo hengittää, tunteena sellainen kummallinen vapauden tunne. Huono juttu vain se, että roikun työttömänä työhaluttomana vielä jonkun aikaa. En ajattele hiipumisen tunnetta kuin luopumisena kaikesta turhasta. Hiukan haikeutta tottakai, mutta niin se vain menee. Kello käy, aika rientää todella nopsaan. Hyväksyn vanhenemisen, kun en muuta voi.
Jos eläisi 120 vuotiaaksi 60 vuotiaana olisi vasta puolivälissä
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin tämän nyt 62-vuotiaana. Nyt on helppo hengittää, tunteena sellainen kummallinen vapauden tunne. Huono juttu vain se, että roikun työttömänä työhaluttomana vielä jonkun aikaa. En ajattele hiipumisen tunnetta kuin luopumisena kaikesta turhasta. Hiukan haikeutta tottakai, mutta niin se vain menee. Kello käy, aika rientää todella nopsaan. Hyväksyn vanhenemisen, kun en muuta voi.
Viisasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos eläisi 120 vuotiaaksi 60 vuotiaana olisi vasta puolivälissä
Vanhuus siinä vaan pitenee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuolisin nyt, niin oikeastaan en ole tehnyt tai saavuttanut yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa. Hauskaakaan ei ole ollut. Olen aina ajatellut mitä muut ajattelee.
N.57
Kyllä on jotain pahasti vinksallaan jos jo viisikymppisenä on noin ankeata. Minä jäin alle kuusikymppisenä "eläkkeelle", parissa kuukaudessa kyllästyin niin että kirjauduin opiskelemaan uuden kädentaidon. Töitäni on nyt ostettu aika mukavasti.
MINÄ taas aion kryojäädyttää itseni.
Maksaahan se, mutta ehkäpä pääsen sitten uudelle kierrokselle toisten valintoja ja tuntemuksia mollaamaan.
Täytän ensi vuonna 40. Elämä hiipui jo sairastumisen myötä. Minä vietän loppuelämäni kirjoja lukien.
Minulle on turha tulla enää sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin.
Niinpä. Aina vain syyllistetään.
Niin. Elämä vaatii rahaa, kaikilla ei rahaa.