Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänä vuonna 55 vuotta. Olen tajunnut kuinka nopeasti tämä elämä alkaa hiipua

Vierailija
26.05.2025 |

Hirveä ikäkriisi ja ahdistus. Olen päättänyt, että enää en ajattele kuin etupäässävvain omaa etuani. Työnantajan perse...een  nuoleminen saa nyt loppua. Samoin viisveisaan kaikista "neuvojen jakelijoista". Pyhitän lopun elämäni vain itselle, vanhemmilleni ja ehkä jollekkin salarakkaalle. Minulle on turha tulla enää sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin. En välitä hevon hel...ettiä. 

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin yli viisikymppisenä tajuaa, että olisi pitänyt elää omaa elämää eikä tehdä kuten muut painostivat/odottivat.

Ei ole myöhäistä elää omaa elämää 50v! Hyvä, jos sen silloin löytää, kaikki ei löydä ikinä.

Niin. Elämä vaatii rahaa, kaikilla ei rahaa.

Vierailija
102/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuolisin nyt, niin oikeastaan en ole tehnyt tai saavuttanut yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa. Hauskaakaan ei ole ollut. Olen aina ajatellut mitä muut ajattelee. 

N.57

Kyllä on jotain pahasti vinksallaan jos jo viisikymppisenä on noin ankeata.  Minä jäin alle kuusikymppisenä "eläkkeelle", parissa kuukaudessa kyllästyin niin että kirjauduin opiskelemaan uuden kädentaidon. Töitäni on nyt ostettu aika mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 55v kun sain infarktin. toimin mökki talkkarina. nyt kun pellet soittelevat kehoitan painumaanvii...... ainoastaa 9 järkevää joiden kanssa puhun. muut yrittävät tinkiä  jopa neuvoa miten mettä kulmalla pitäisi elää mitenkähän meidänkin suku on täällä pärjännyt 400v. 

Vierailija
104/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70 ja menen syksyllä opiskelemaan.

Vierailija
105/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin tämän nyt 62-vuotiaana. Nyt on helppo hengittää, tunteena sellainen kummallinen vapauden tunne. Huono juttu vain se, että roikun työttömänä työhaluttomana vielä jonkun aikaa. En ajattele hiipumisen tunnetta kuin luopumisena kaikesta turhasta. Hiukan haikeutta tottakai, mutta niin se vain menee. Kello käy, aika rientää todella nopsaan. Hyväksyn vanhenemisen, kun en muuta voi. 

Vierailija
106/111 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eläisi 120 vuotiaaksi 60 vuotiaana olisi vasta puolivälissä

Vierailija
107/111 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin tämän nyt 62-vuotiaana. Nyt on helppo hengittää, tunteena sellainen kummallinen vapauden tunne. Huono juttu vain se, että roikun työttömänä työhaluttomana vielä jonkun aikaa. En ajattele hiipumisen tunnetta kuin luopumisena kaikesta turhasta. Hiukan haikeutta tottakai, mutta niin se vain menee. Kello käy, aika rientää todella nopsaan. Hyväksyn vanhenemisen, kun en muuta voi. 

Viisasta.

Vierailija
108/111 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eläisi 120 vuotiaaksi 60 vuotiaana olisi vasta puolivälissä

Vanhuus siinä vaan pitenee...

Vierailija
109/111 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuolisin nyt, niin oikeastaan en ole tehnyt tai saavuttanut yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa. Hauskaakaan ei ole ollut. Olen aina ajatellut mitä muut ajattelee. 

N.57

Kyllä on jotain pahasti vinksallaan jos jo viisikymppisenä on noin ankeata.  Minä jäin alle kuusikymppisenä "eläkkeelle", parissa kuukaudessa kyllästyin niin että kirjauduin opiskelemaan uuden kädentaidon. Töitäni on nyt ostettu aika mukavasti.

MINÄ taas aion kryojäädyttää itseni.

Maksaahan se, mutta ehkäpä pääsen sitten uudelle kierrokselle toisten valintoja ja tuntemuksia mollaamaan.

Vierailija
110/111 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän ensi vuonna 40. Elämä hiipui jo sairastumisen myötä. Minä vietän loppuelämäni kirjoja lukien.

Vierailija
111/111 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on turha tulla enää sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin.

Niinpä. Aina vain syyllistetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme