Täytän tänä vuonna 55 vuotta. Olen tajunnut kuinka nopeasti tämä elämä alkaa hiipua
Hirveä ikäkriisi ja ahdistus. Olen päättänyt, että enää en ajattele kuin etupäässävvain omaa etuani. Työnantajan perse...een nuoleminen saa nyt loppua. Samoin viisveisaan kaikista "neuvojen jakelijoista". Pyhitän lopun elämäni vain itselle, vanhemmilleni ja ehkä jollekkin salarakkaalle. Minulle on turha tulla enää sanomaan mikä on oikein ja mikä väärin. En välitä hevon hel...ettiä.
Kommentit (72)
Kukaan ei tiedä että milloin kuolee tai sairastuu.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Ikä tuo viisautta myös ymmärtää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Onx sulla salarakas?
Ei vielä. Toivottavasti kohta.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kuolevaisuuden tajuaa jo tuossa 28 tienoilla. Sitä ennen vielä luulee et pysyy ikuisesti nuorena tai ei tule koskaan vanhaksi
Ahdistaa myös. Kaikkien vanheneminen. Miten aika voi kadota näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kuolevaisuuden tajuaa jo tuossa 28 tienoilla. Sitä ennen vielä luulee et pysyy ikuisesti nuorena tai ei tule koskaan vanhaksi
Silloin sitä vaan vielä kunnioittaa yhteiskunnan normeja. Tekee niin, kuin kotona on opetettu. Ne ohjeistukset on vaan hyvin elämää rajoittavia. Vanhana tajuaa kuinka typerä oli.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa myös. Kaikkien vanheneminen. Miten aika voi kadota näin.
Pitää tuijottaa kelloa koko ajan niin menee hitaammin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin sitä vaan vielä kunnioittaa yhteiskunnan normeja. Tekee niin, kuin kotona on opetettu. Ne ohjeistukset on vaan hyvin elämää rajoittavia. Vanhana tajuaa kuinka typerä oli.
Mitä tarkoitat?
Niinpä - olen 50 ja täytän seuraavaksi 51. Tässä hiljattain tajusin, että olen kuin leipuri - on vain nyrkit ja muna mukana, mitään muuta ei ole elämä minulle suonut.
M50
Vierailija kirjoitti:
Niinpä - olen 50 ja täytän seuraavaksi 51. Tässä hiljattain tajusin, että olen kuin leipuri - on vain nyrkit ja muna mukana, mitään muuta ei ole elämä minulle suonut.
M50
Samoilla linjoilla :(
Kannattaa löytää Jeesus ennen loppua.
En suosittele salarakkaita. Aika tylsää touhua.
Jos kuolisin nyt, niin oikeastaan en ole tehnyt tai saavuttanut yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa. Hauskaakaan ei ole ollut. Olen aina ajatellut mitä muut ajattelee.
N.57
Vierailija kirjoitti:
Jos kuolisin nyt, niin oikeastaan en ole tehnyt tai saavuttanut yhtään mitään. Hukkaan heitettyä aikaa. Hauskaakaan ei ole ollut. Olen aina ajatellut mitä muut ajattelee.
N.57
Oot sä varmaan jotai tehnyt. En kyllä itsekään oo saavuttanut mitään mutta miksi pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa löytää Jeesus ennen loppua.
Ihan päinvastaista tässä haetaan.
Kannattaako elämässä tehdä asioita jotka pelottaa?
Täytän ensi vuonna 65 ja sitten elämä vasta alkaakin 😀
Sama homma. Täytän tänä vuonna 50. Teen työt niin hyvin kuin osaan mutta en enää panosta uraan vaan yritän tehdä asioita joista nautin. Olen jo aiemmin karsinut turhat asiat ja ihmiset elämästäni. Keskityn vain asioihin ja ihmisiin joista pidän ja jotka kiinnostavat. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi turhaan tässä vaiheessa kun ehtoopuoli alkaa häämöttää.
Onx sulla salarakas?