Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkotökeröä laittaa tinderiin profiiliin että tupakoitsijat älkää vaivautuko?

Vierailija
26.05.2025 |

Jos on mies siis.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotoile jotenkin asiallisemmin. On ok, ettei tupakoija käy, mutta henk koht kiertäisin kaukaa "x älkää vaivautuko"- ilmauksia viljelevät.

Savuton on vanha ja edelleen toimiva tapa ilmaista asia neutraalilla tavalla. Joskus lapsena / nuorena mummolassa tuli tylsyyksissään luettua sanomalehdetkin kannesta kanteen ja silloin niissä oli jotain seuranhaku-ilmoituksia joissa taisi olla suunnilleen jokaisessa tuo sama vaatimus eli etsittiin raitista ja savutonta.. Silloin sitä vaan ihmetteli, mutta aikuistuttua sen(kin) ymmärsi kuinka tärkeää se itselle on että kumppani on raitis ja savuton.

Vierailija
42/44 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Itse en asuisi tupakoitsijan kanssa. 

Mua vähän naurattaa kun tapailen nyt henkilöä joka polttaa "salaa". Kyllä kai minä nyt maistan sen että on polttanut päivän aikana mutta en viitsi sanoa mitään, aika söpöä oikeastaan. En siis ole aikeissa vakavaan suhteeseen hänen kanssaan. 

Käytättekö kortsuja?

Hanki oma elämä. 

Oikeasti. Jos et ole vakavassa suhteessa niin onko silloin kumipakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus näen miesten profiileissa ilmoutuksia "Ei persuille"

Millaisia ovat perssuut? Perssilmätön adjektiivinä on tuttu

Vierailija
44/44 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin että "olen savuton, toivottavasti sinäkin". Ongelma tosin oli että miehethän viis veisaa tällaisista, useammastakin ilmeni vasta treffeillä että polttavat. 

Ongelma on tosiaan että vaikka kirjoittaisit mitä, ihmiset ei usko hyvällä. Jokainen kuvittelee olevansa joku ihan uniikki tapaus, jonka kohdalla tehdään poikkeus. Olin ilmaissut etsiväni savutonta ja asiansa hoitavaa miestä ja että haluan perheen ja silti haaviin tarttui kaiken maailman päihdeongelmaisia pleijereitä ja ikinteinejä jotka eivät olleet pätkääkään kiinnostuneet perheellistymisestä.

Deittisovellukset on täynnä noita luusereita, kaikkihan sen tietää. Mutta hyvällä tuurilla osuu joku ihana kohdalle jonka kanssa myös klikkaa

Ei se haittaa että niitä on siellä vaan että ne pyyhkivät lukematta (tai lukemastaan huolimatta) oikealle myös kaikki jotka ovat ilmoittaneet että esim. se tupakointi on dealbreaker. Musta oli tykännyt jopa yksi joka ilmoitti keskustelussa että hän ei halua lapsia vaikka profiilissani oli aivan yksiselitteisesti että perhe on suunnitelmissa. Miten tyhmiä nää on kun luulee että silti kannattaa yrittää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän