Onkotökeröä laittaa tinderiin profiiliin että tupakoitsijat älkää vaivautuko?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin että "olen savuton, toivottavasti sinäkin". Ongelma tosin oli että miehethän viis veisaa tällaisista, useammastakin ilmeni vasta treffeillä että polttavat.
Ongelma on tosiaan että vaikka kirjoittaisit mitä, ihmiset ei usko hyvällä. Jokainen kuvittelee olevansa joku ihan uniikki tapaus, jonka kohdalla tehdään poikkeus. Olin ilmaissut etsiväni savutonta ja asiansa hoitavaa miestä ja että haluan perheen ja silti haaviin tarttui kaiken maailman päihdeongelmaisia pleijereitä ja ikinteinejä jotka eivät olleet pätkääkään kiinnostuneet perheellistymisestä.
Deittisovellukset on täynnä noita luusereita, kaikkihan sen tietää. Mutta hyvällä tuurilla osuu joku ihana kohdalle jonka kanssa myös klikkaa
Ei ole. Itse en asuisi tupakoitsijan kanssa.
Mua vähän naurattaa kun tapailen nyt henkilöä joka polttaa "salaa". Kyllä kai minä nyt maistan sen että on polttanut päivän aikana mutta en viitsi sanoa mitään, aika söpöä oikeastaan. En siis ole aikeissa vakavaan suhteeseen hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo negaatiot ovat aina törkeitä. Älä laita sellaita.
Mieluummin vaikka tyyliin "olen savuton, olethan sinäkin". Kaikki vetäkää vasuriin ja älkää vaivautuko -ilmaisut on ihan kauheita ja aggressiivisia.
Tuommoiset kertoo älykkyyden puutteesta, tai vähintään huonoista sosiaalisista taidoista, joten todellakin ihmiset sitten _vetää vasuriin_ ja siellä tinderöimässä pysytään loppuelämä :D
Miten normaalin esittelytekstin kirjoittaminen on monille niin vaikeaa? Esittelet itsesi, et ala listata mikä kaikki niissä kumppaniehdokkaissa voisi potentiaalisesti olla vikana tyyliin "hyi yäk ei ainakaan sellaista ja tällaista".
Ja jos itsekin epäilet että jokin ilmaisu saattaisi olla tökerö, niin älä nyt ainakaan sitten sitä käytä...?
"Älkööt vaivautuko" on hirvittävän kulunut ja vähän ylemmyydentuntoinen, passiivisaggressiivinen tapa sanoa asia. Kerro se siis jotenkin fiksummin. Se että tupakoiminen on turn off on itsessään hyvin yleinen juttu.
Ei ole törkeää, vaan ihan asiallista minusta. Tietääpä tupakoitsija heti, että sinuun ei kannata energiaansa tuhlata. Helpompihan se on kummallekin, että asia on kerralla selvä.
Et ole yhtään sen parempi kun olet tinderissä etsimässä kertakäyttöpanokokemuksia.
Etsin savutonta seuraa, en haisunäätiä. 😃
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tupakanhimo on ihmisoikeus, jonka kyseenalaistaminen on ihmisoikeusrikkomus.
He seurustelkoot toistensa kanssa sitten. Tupakkasuuta en ikinä suutelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo negaatiot ovat aina törkeitä. Älä laita sellaita.
Mieluummin vaikka tyyliin "olen savuton, olethan sinäkin". Kaikki vetäkää vasuriin ja älkää vaivautuko -ilmaisut on ihan kauheita ja aggressiivisia.
Olen itse tupakoimaton ja tupakoimattomuus on mulle myös ehdoton vaatimus. Silti, jos se on kirjoitettu jotenkin tuollaiseen kärkevään sävyyn, pitäisi miestä sosiaalisesti törppönä jäykkänä ja aggressiivisena, enkä haluaisi tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän naurattaa kun tapailen nyt henkilöä joka polttaa "salaa". Kyllä kai minä nyt maistan sen että on polttanut päivän aikana mutta en viitsi sanoa mitään, aika söpöä oikeastaan. En siis ole aikeissa vakavaan suhteeseen hänen kanssaan.
Käytättekö kortsuja?
Vierailija kirjoitti:
Se on huvittavaa, kun tupakoitsijat kuvittelevat sen kurkkupastillin tmv peittävän kaikki hajut.
Vierailija kirjoitti:
Etsin savutonta seuraa, en haisunäätiä. 😃
Tämä olisi parempi vaihtoehto. Hymyilevä naama antaa positiivisen vaikutelman. Nappisuoritus! 👍
Myöskään siitä ei saa sitten loukkaantua, kun mies etsii naista, joka näkee jalkansa katsoessaan alaspäin.
"Onko tökeröä, jos on mies siis?" Hahaha jos nainen kirjoittaisi profiiliinsa noin, niin pitäisit häntä ylimielisenä rasittavana akkana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytättekö kortsuja?
Hanki oma elämä.
joskus näen miesten profiileissa ilmoutuksia "Ei persuille"
Kyllä sen saa ilmaista. En myöskään näin miehenä seurustelisi tupakoivan naisen kanssa.
M30+
Eivät ne ole törkeitä, mutta karkottavat kyllä kaikki.