Miksi ja miten on mahdollista, etteivät jotkut miehet tiedä mistä kohtaa koskemalla naisesta tuntuu hyvälle?
Kun naiset tietävät vaisomaisesti että se kullin hyväily on se juttu. Pitääkö siis mihelle erikseen opettaa mistä nainen.
Kommentit (193)
Wanha rouva tyhjäpää hakee taas tanssipartneria. Haluaa taas päästä vähän kiukuttelemaan ja haukkumaan miehiä. Tää on jo niin nähtyä. Tuhat kertaa.
Minäpä kerron sulle miksi, Koska naiset ovat erilaisia eikä kopioita sinusta. Kaikki eivät tarvitse klitoriksen hinkkausta. Uskomatonta, mutta totta!
Naiset ovat erilaisia. Enpä minä heteronaisena tietäisi, miten tyydyttää kuka tahansa vastaan tuleva nainen. Meillä on Suomessa sananvapaus ja aikuinen nainen voi ihan vapaasti itse kertoa, mistä pitää.
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä joku nainen on taajaan yrittänyt naisen nautinnon puolesta puhuakkin, niin vimmatummin on joku tai jotkut miehet yrittäneet latistaa, ja haukkua naista milloin miksikin.Mutta onneksi me naiset ollaan sitkeetä sakkia, eikä heti annetaperiksi.
Ja luojalle kiitos, oma mieheni on jumalattoman hyvä rakastaja, ja nauttii todella kun saa minut kiemurtelemaan orgasmin koukuissa.
En tajua miksi tätä joku mies niin kiivaasti vastustaa, "pääasia että mies ja muna nauttii" on niin typerä ja lapsellinen juttu, että sääli,jos tällä joku vaimo edes onkaan.
Sinä se tässä typerä olet. Ikävä kyllä et itse vaan tajua sitä.
Äkäinen seniori taas linjoilla.
Miksi se on aina niin pahalla päällä vaikka saa orkkuja koko ajan? Mä en vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mies aina hyväilee klitorista liukkarilla, samalla kun panee. Paras mahdollinen orgasmi tulee noin, kyllä tulee ääntä ja selkä nousee kaarelle, se ei ole mikään uskomus, se on totta.
Valitettavasti ei kenenkään otsassa lue, onko mies hyvä vai surkea, joten etukäteen ei voi tietää.
Meillä ei tarvita liukkaria klitorista hyväillessä. Saadaan kyllä toisemme kosteaksi. Todella kosteaksi. Sopivan kumppanin kanssa ei apuvälineitä kaipaa.
m
Tää ap:n sama kaava toistuu noin neljä kertaa viikossa. Silloin, kun pitelee hiljaisempaa hiljaisempaa, ap on suljetulla osastolla latauksessa. Epävakaa mieleltään ja näkee n.tseja kuun pimeälläkin puolella. Miehet on p.skoja ja ne tekee aina asiat väärin. Paitsi sen oma mies, jota ei oikeasti ole edes olemassa. Tai sitten se on vaan toinen samanlainen hullu, koska kukaan täysjärkinen mies ei ap:n kaltaista ihmistä voisi jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mies aina hyväilee klitorista liukkarilla, samalla kun panee. Paras mahdollinen orgasmi tulee noin, kyllä tulee ääntä ja selkä nousee kaarelle, se ei ole mikään uskomus, se on totta.
Valitettavasti ei kenenkään otsassa lue, onko mies hyvä vai surkea, joten etukäteen ei voi tietää.
Meillä ei tarvita liukkaria klitorista hyväillessä. Saadaan kyllä toisemme kosteaksi. Todella kosteaksi. Sopivan kumppanin kanssa ei apuvälineitä kaipaa.
m
Haluatko tällä sanomallasi olla jotenkin parempi kuin muut? Entä jos joku tässä kirjoittaisi, että "mulla on syöpä, en voi siksi"..sinäkö kirjoittaisit. "mutta minäpä voin"! Idiootti-
Miehet tietävät, mutta eivät halua. Ja siksi tunkevat sitä kaluaan joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m
Haluatko tällä sanomallasi olla jotenkin parempi kuin muut? Entä jos joku tässä kirjoittaisi, että "mulla on syöpä, en voi siksi"..sinäkö kirjoittaisit. "mutta minäpä voin"! Idiootti-
Kyllä mies, joka saa naisensa märäksi on parempi, kun mies, joka ei saa. Täysin selvä juttu.
Samoin nainen joka saa miehen pelit seisomaan. Täysin selvä juttu tämäkin.
Eipä osa naisistakaan tiedä, mikä kullin kanssa pitäisi tehdä, Miten tämä on edes mahdollista?
Ihan sama mihin koskee, niin yhdeksän kymmenestä on eri mieltä. Lisäksi aika ja paikka ovat väärät. Naiset voisivat pitää kylttiä, jossa lukisi tilanteen mukaan kosketuspaikka ja vähintään viidellä kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää sellainen kuva, että ap. on änkyrä, joka näkee kaikkialla vain naisvihaa. Ei sellaisen kanssa edes karaistunut mies tule toimeen.
Onneksi valtaosa naisista on herttaisia, helliä ja halukkaita yhteiseen oppimiseen ja toinen toisiinsa sopeutumiseen. Naiset ovat ihania.
No sun kuva on väärä! Onko nainen heti änkyrä, jos haluaa nautintoja, ja puolustaa niitä kaikille naisille.
Änkyröitä miehiä täällä kyllä riittää, jos on oikeitakin MIEHIÄ.
Sun ei kuule tarvitse puolustaa minua yhtään. Pystyn siihen aivan itse.
Äläkä turhaa ole huolissasi mun nautinnoista. Tiedän miten niitä otetaan ja saadaan.
Tällä vuosikymmenellä naiset ovat pistelleet minua vain neuloilla. Tuskin ketään naista mies on kohdellut samoin?
No vaikea ollut opetella kun kukaan nainen ei ole halunnut ikinä pitää edes kädestä kiinni m39
Kun naiset tietävät vaisomaisesti että se kullin hyväily on se juttu. Pitääkö siis mihelle erikseen opettaa mistä nainen.
Kuinka pihalla voikaan nainen olla.
Miksi ja miten voi olla mahdollista, että naiset eivät tiedä kuinka sitä kullia kuuluisi hyväillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää sellainen kuva, että ap. on änkyrä, joka näkee kaikkialla vain naisvihaa. Ei sellaisen kanssa edes karaistunut mies tule toimeen.
Onneksi valtaosa naisista on herttaisia, helliä ja halukkaita yhteiseen oppimiseen ja toinen toisiinsa sopeutumiseen. Naiset ovat ihania.
No sun kuva on väärä! Onko nainen heti änkyrä, jos haluaa nautintoja, ja puolustaa niitä kaikille naisille.
Änkyröitä miehiä täällä kyllä riittää, jos on oikeitakin MIEHIÄ.
Sun ei kuule tarvitse puolustaa minua yhtään. Pystyn siihen aivan itse.
Äläkä turhaa ole huolissasi mun nautinnoista. Tiedän miten niitä otetaan ja saadaan.
Jos on kotoisin Härmän Kankaanpäästä, niin onhan se tuo uhoaminen jo verenperintöä.
Ette varmaan kukkan, tai en voi sanoa kukaan,voitietää miteen jumalattoaman hyvää voi seksi olla sopivan parina kanssa.
Jos joku idiootti tulee sanomaan, että sun orgasmis on väärä, ja vä
ärin saatu, niin painukoon siihen kullin nuppiin!
Mitäs, jos opettelisit kirjoittamaan kunnolla?