Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1980)
Vierailija kirjoitti:
Mikki ja Vesta tekee mielestäni parhaat versiot, menee systemaattisesti kovaan kuunteluun jaksojen jälkeen. Vähän petyin, että Johannes tekee harmillisen tylsiä versioita. Viivin biiseistä tuli monta hyvää versiota, vaikka alkuperäisiä en kovin mielelläni kuuntele. Pellen ja Jonnan vedoille en oikein lämpene, Laurin ja Jeren versioista noin joka toinen kiinnostaa ja joka toinen ei
Minulta Laurilta menee kaikki, ehkä toi Vestan päivän kuulosti hiukan laimeelta minulle, Jereltä taas oon tykännyt vain Hyväuskoinen, Aamuun asti ja toi Vestan päivän biisi missä Sonny mukana, Unihiekkaa ei iski yhtään kakkasanoituksineen pidän liikaa alkuperäisestä vissiin, Viivi taas kuulostaa minulle aina samalta, vaikka yrittäis rokata tai muuta. Pellellä tykkäsin Tähdestä ja ehkä toi Vestan päivä, Johanneksen paras Vapaus vankila, Jonnasta en osaa sanoa, enkä Mikistä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykästynyt Vestaan tämän ohjelman myötä. Hänessä on erityistä energiaa ja asenne on kohdillaan. Vestan esittämä versio Pellen biisistä Mä hajotan tän maailman on ollut tämän kauden onnistunein versiointi.
Tosta minäkin Vestalla pidin ja sit se Viivin päivän biisi, muuten olleet aika samankaltaisia keskenänsä, unohtuikin Vesta näköjään tosta aiemmasta viestistä.
Ai Käärijä veti Unihiekkaa biisin? Toi on musta Egotripin paras biisi.
Vierailija kirjoitti:
Viiviltä hauska, erilainen veto. En vieläkään oikein tiedä pidänkö tuosta äänestä vai en, mutta on se ainakin erottuva!
Itelle ei iske yhtään, vaikka Viivin Umk biisistä ihan pidin.
Käärijän kohdalla mietin ensin, että eeeii, ei nyt toimi, mut yhtäkkiä huomasin vispaavani jalkaa ja päätä mukana. Todennäkösesti kreisibailaisin tanssilattialla muutaman viinilasillisen ja shotin jälkeen.
Mikki Kausteen osio pilattu ihmeellisillä vedoilla. Mikään tähän asti vedetty biisi ei kuulosta hyvältä. :(
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut tätä Johanneksen esittämää kappaletta aiemmin ja helposti voisin kuvitella tämän olevan KUUMAAn biisi. Hieno kappale, pitää kuunnella alkuperäinenkin.
Tulee takuulla Suomipopin ja Novan soittolistalle.
Sama, en ole koskaan kuullut aiemmin mutta olipas hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Käärijä veti Unihiekkaa biisin? Toi on musta Egotripin paras biisi.
Ei Jeren vetämänä tosin yök, Vantaanjoen kakka, ja lausuu hiakkaan. Ärsyttävää.
No kuuntele sitä alkuperäistä. Ei kai siinä sen kummempaa.
Missä Lauri on? Sitä ei ole näkynyt koko iltana, eikä ole sanonut sanaakaan.
Vesta on ehkä epämuodikkainen nainen kenet tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vesta on ehkä epämuodikkainen nainen kenet tiedän.
Päinvastoin. Hipstereiden etujoukoissa.
Tää Jonnan esittämä biisi voisi olla hyvin hänen omansa. Sopi hyvin, vaikka alku oli ehkä liian matala Jonnan äänelle.
Kyllä on vaikeaa tuo Jonnan "laulaminen".
Tuo Knipi oli aika komea aikoinaan.
Jonna on naispuolinen Harri Marstio
Miten Viivi pystyy toimimaan noiden kynsien kanssa? Käytännön kannalta en käsitä noita, en tosin ulkonäönkään, aika... no, hurjan näköiset.
Voi vtun kyynel kun sinä nyt niin mielesi pahoitit!😂🤣 Pitäiskö sun mennä vaikka viiltämään ranteitas auki tai hypätä katolta alas tjtn muuta vastaavaa kun sä nyt et selvästikään kykene elämään tämän vääryyden ja tuskasi kanssa?😂🤣 Mitä joidenkin ventovieraiden yksityisasiat sulle ylipäätään kuuluu!? Heidän asioitaan.