Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1980)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin aloituksen Mikin ja Jonnan seurustelusta kun sanoivat olevansa vain ystäviä. Ihmiset inttivät vastaan ja ketju poistettiin. Tai iltasanomat otti aiheekseen ja poistatti sen. Mutta siis mites nyt suu pannaan? Olivat jopa asuneet yhdessä. Aikooko kukaan olla pahoillaan?
Miksi pitäisi olla pahoillaan?
Jos he eivät itse halua avautua asiasta, se on heidän asiansa. MItä se meille muille kuuluu?
Arvostan itse heidän ratkaisuaan.
Mitä sä horiset? Siis niiden ihmisten täällä palstalla jotka haukkuivat minua sekopääksi, kun väitin heidän seurustelleen. Et varmaan sinäkään osaa olla pahoillasi siitä että itse et tajunnut ja heti silti lyttäsit.
Otetaanko siellä nyt vähän liian henkkoht? En mäkään tiennyt/muistanut tuota suhdetta, muistan kun aikoinaan ihmettelin etteivät Tokelan kanssa jotenkin ollenkaan sopineet yhteen. Tai eihän siitä kauaakaan ole.
Joku aiemmin paheksui kun Pellellä oli näytöllä biisin sanat muistin tukena. Jotenkin sen saattaa mieltää ihan oletettavaksi tilaksi 7kymppisenä ettei ihan hetkessä pysty enää oppimaan ulkoa monia biisejä. Nyt kun on koko kauden esitykset seurannut (lukuun ottamatta Johanneksen päivää) niin onhan tuota keinoa käyttänyt jossain vaiheessa ihan jokainen kauteen osallistuva artisti.
Ilta-Sanomien toimittajan kirjoittama mielipideartikkeli oli NOLO. Miksi ihmeessä Mikin tai Jonnan olisi pitänyt kertoa suhteestaan? Ja Viivin päivä "tylsä", koska on elänyt niin "helpon" lapsuuden.
En ymmärrä miksi noin surkea juttu on edes kehdattu julkaista, kun kyseessä on vain yhden toimittajan mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Joku aiemmin paheksui kun Pellellä oli näytöllä biisin sanat muistin tukena. Jotenkin sen saattaa mieltää ihan oletettavaksi tilaksi 7kymppisenä ettei ihan hetkessä pysty enää oppimaan ulkoa monia biisejä. Nyt kun on koko kauden esitykset seurannut (lukuun ottamatta Johanneksen päivää) niin onhan tuota keinoa käyttänyt jossain vaiheessa ihan jokainen kauteen osallistuva artisti.
Näyttö tai propmpteri on ollut jo useamman kauden käytössä. Eikös sen joku jollain kaudella jossain jaksossa kaatanutkin ja irrotti sillä naurut seurueessa?
Vierailija kirjoitti:
Luin jutun ja ajattelen samoin. Ei kenenkään tarvitse avata elämäänsä yhtään enempää kuin haluaa. Jokainen tyylillään. Musiikki ja uudet tulkinnat ovat keskiössä.
Tämä on ollut huippukausi. Upeita artisteja ja hieno keskinäinen tunnelma. Kaikista tulkinnoista en ole välttämättä pitänyt, jos alkuperäinen on ollut kovin tärkeä itselle, mutta huomaan että juuri ne ovat saattaneet saada uusia kuulijoita. Ja sehän on hienoa!
En yhtään osta tuota IS:n viime kauden hehkutusta. Se oli musiikillisesti umpisurkea. Kelasin jaksot läpi Ruudussa ja yhtään kappaletta ei jäänyt mieleen tai tullut tallennettua soittolistoihin. Tällä kaudella on ihan eri meininki, onneksi, koska VE korisi jo loppuaan.
Viime kaudella oli mahtava kemia artistien välillä. Bondasivat ihan täysillä. Aika hauskoja juttujakin kertoivat. Siksi tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Ilta-Sanomien toimittajan kirjoittama mielipideartikkeli oli NOLO. Miksi ihmeessä Mikin tai Jonnan olisi pitänyt kertoa suhteestaan? Ja Viivin päivä "tylsä", koska on elänyt niin "helpon" lapsuuden.
En ymmärrä miksi noin surkea juttu on edes kehdattu julkaista, kun kyseessä on vain yhden toimittajan mielipide.
Niin. Jos olis halunnut maksimaalisesti julkisuutta, olis kertonut. Nämä tuskin halusivat, varsinkaan Jonna.
Olen tykästynyt Vestaan tämän ohjelman myötä. Hänessä on erityistä energiaa ja asenne on kohdillaan. Vestan esittämä versio Pellen biisistä Mä hajotan tän maailman on ollut tämän kauden onnistunein versiointi.
Olen sitä ikäpolvea, että jätin välistä Laurin ja Viivin päivät, kun en heiltä tunne yhtään biisiä. Egotripin taas muistan hyvinkin. Lempibiisini oli Mariaanien hauta.
Viiviltä hauska, erilainen veto. En vieläkään oikein tiedä pidänkö tuosta äänestä vai en, mutta on se ainakin erottuva!
Jos Kikki Mausteen suusta tulee yksikin woke-lause, käännän telkun jollekin muulle kanavalle koko loppuillaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kikki Mausteen suusta tulee yksikin woke-lause, käännän telkun jollekin muulle kanavalle koko loppuillaksi.
Ehkä sinun kannattaisi varmuuden vuoksi kääntää Poliisiopisto 4 - Korttelipoliiseille TV5:lle, et ehtisi pahoittaa mieltäsi. Tuo kasarin lopun klassikko ei varmasti wokea tarjoile. 😎👍
En ole kuullut tätä Johanneksen esittämää kappaletta aiemmin ja helposti voisin kuvitella tämän olevan KUUMAAn biisi. Hieno kappale, pitää kuunnella alkuperäinenkin.
Tulee takuulla Suomipopin ja Novan soittolistalle.
Voi Johannes nyt oli kaunista ja herkkää , paras Johanneksen veto tähän asti.
Johannes ei osaa yllättää. Aina samaa lällyä lauleskelua.
Varsinkin alku oli hyvä tässä biisissä. Siinä oli sellainen jännite ettei voinut olla kuuntelematta.
Tästä näkee, että hyvien vanhojen yhtyeiden biisit menevät huipulle myös modernisoituina versioina.
Vierailija kirjoitti:
Johannes ei osaa yllättää. Aina samaa lällyä lauleskelua.
Sen kaikki esitykset kuulostaa Kuumaan biiseiltä.
Vestan päivän aamuna Pelle vie Vestan moottoripyöräajelulle <3