Mikä on sopiva hinnoittelu lastenvaatteille kirpparilla?
Kommentit (11)
Aika yleinen hinnoittelu on 5 euroa per muovikassillinen vaatteita.
Tavallisesta bodysta voi olla. Jos on nyt suosittua merkkiä ja hyvässä kunnossa niin voi saada enemmänkin. Riippuu alueestakin ja paljonko on kilpailuja. Jos ei ole ronkeli, voi saada vaatteita ilmaiseksi tai lähes ilmaiseksi.
Lapsia syntyy Suomeen yhä vähemmän ja useampi uusi vanhempi haluaa ostaa ensimmäisille vauvoilleen uudet vaatteet eikä mitään kirppikseltä.
Myynti on siis lastenvaatteille hyvin alhaista.
Kannattaa hinnat siis laittaa johonkin 20-50 senttiin, paitsi jos kyseessä on supersuosittu ja kallis tuote.
Eipä ole järkeä vuokrata pöytää näillä hinnoilla, täällä päin suosituin lastenvaatekirppis 12 pv myyntijakso 54,90 ja siihen päälle 7% provisio myynnistä. Ei tuosta plussalle jää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole järkeä vuokrata pöytää näillä hinnoilla, täällä päin suosituin lastenvaatekirppis 12 pv myyntijakso 54,90 ja siihen päälle 7% provisio myynnistä. Ei tuosta plussalle jää.
Missä päin? Meillä pk-seudulla 55 euroa/vko. Ei mitään järkeä ottaa pöytää tuolla hinnalla.
Riippuu rätistä . Onko hyvä vai huonokuntoinen. Minkä värinen. Minkä merkkinen, mitä materiaalia ..onko tahroja ym.ym. ... ei niitä täällä voi hinnoitella 👿
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin? Meillä pk-seudulla 55 euroa/vko. Ei mitään järkeä ottaa pöytää tuolla hinnalla.
Kuopio
En uskalla ottaa riskiä että ensin pyykkään, huollan, hinnoittelen ja kuskaan monta säkillistä vaatetta ja lopuksi joudun maksamaan kirppikselle 10€. Hinnat on nykyään ihan pilvissä ja tarjontaa yli äyräiden.
Mä laitoin 1 e siistille sisävaatteelle. Kengät ja ulkovaatteet sitten 5-9e, kun ovat moloa, reimaa ja bisgaardia. Vien ens viikolla. Katotaan kuin käy.
Mä laitoin toukokuussa kolme vuotiaille vaatteita kirppikselle. Kaikki t-paidat, shortsit, housut ja paidat 1e. Alusvaatteita ja sukkia 5kpl pusseissa 2e. Myyntiä oli lopulta 120e josta noin 40e kirppismaksuja. Olin ihan tyytyväinen. Kaapit tyhjeni turhista ja jäi edes jotain vaivanpalkkaa vaikkei tuossa nyt rikastumaan päässytkään.
Mielestäni hinta on sellainen, että pöytä tyhjenee.