Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2595)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, jos vielä ensi vuonna tulee uusi kausi.
Minä myös. Tuon Käärijä jakson katsottuani ei voi kuin todeta, että tätä kautta ei olisi enää pitänyt tehdä. Sarja on valmis hautaan.
Vista oli hieno, mutta oli nauhoitettu kun hänellä oli mikki jossain ihan kaukana ja laulu vaan eteni.
Mikki ei ota niin kaukaa laulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaako joku Tervomaan päivänä Mintun ja Villen? Itse ollut taapero sen ilmestyessä ja sitä on kuunneltu PALJON.
Ei kukaan. Todella sääli. Siitä olis saanut hyvän version.
Olisin kanssa halunnut kuulla, kuinka joku tekee lastenlaulusta taidetta.
Tavallaan sama. Marko Hietalahan teki loistoesityksen siitä Hanna Pakarisen Mörkö mainio kappaleesta. Sallin kuitenkin Jonnalle erottaa Minttu sekä Ville kappale omasta artistiudesta.
Onkohan Tervomaa itse estänyt sen esittämisen, vai ehkä ketään ei vaan kiinnostanut? Harmi sinänsä, sillä Minttu ja Ville oli sen ajan lapsille eräänlainen "sukupolvikokemus", jo siitä syystä sen saisi muistaa. Ymmärrän toki, että Tervomaalle lapsilaulajan tausta oli myöhemmin rasite, mutta epäilen että olisiko hänestä myöhemmin tullut ammattimuusikkoa, jos hänellä ei tätä kokemusta olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Ihmettelen, jos vielä ensi vuonna tulee uusi kausi.
Minä myös. Tuon Käärijä jakson katsottuani ei voi kuin todeta, että tätä kautta ei olisi enää pitänyt tehdä. Sarja on valmis hautaan.
Olen täysin samaa mieltä! En aio katsoa enää, aikansa kutakin.
Ruoska oli kyllä turhan kesy Viivin laulamana.
Vierailija kirjoitti:
Petyin tähän, ja Viivi kuitenkin huikea artisti. Tuntui, et Vestan biisivedon jälkeen Viivi tajusi sen itsekin, miten kesy ja kevyt se Ruoska oli. Vesta loisti! Hänellä on ihana ääni ja "munaa" tehdä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Pelle ja Mikki Kauste on ainoat jotka kiinnostaa, muiden päiviä en aio katsoa. En tosin tiedä katsonko edes niitäkään.
Olen samaa mieltä kuin joku aiempi kommentoija, mummojen ohjelma on pilattu nuorisolla vaikka nuoriso ei katso ko. ohjelmaa. Jos olisi selkeästi vaan vanhan kaartin osallistujia niin katsojaluvut olisivat korkeammat. Nyt jo monena vuotena ohjelma ei ole enää kiinnostanut koska Viivit ja Vestat ym. Varmasti ovat kovia ja osaavia artisteja, mutta eivät kuulu ns mummogenreen.
Ei se aina ihan iästäkään ole kiinni mitä musiikkia kuuntelee. Tai siis, että onko joku Viivi tai Vesta tuttuja artisteja jos itse on vanhempaa polvea. Tai, että haluais kuulla vaan "vanhaa tanssimusiikkia" jos on mummoikäinen.
Itsekin olen mummoikäinen ja yli 60v, mutta en minä ole jämähtänyt millekään 70-luvulle ja mieluummin kuuntelen nykyartisteja ja tiedän kyllä Viivin ja Vestan, vaikka eivät niin suosikkeja olekaan. Mä haluaisin nähdä tuolla Behmin ja Bessin ja muita nykyartisteja, en niinkään jotain Pelle Miljoonaa, joka ei oikeastaan osaa edes laulaa. Pelle oli aikanaan hyvä ja Moottoritie ja Juokse villi lapsi oli kuumaa kamaa, mutta aika on ajanut Pellenki ohi.
Kääriä on kyllä hyvä tässäkin ohjelmassa. Jotenkin niin aito ja tavallinen. Ja mikä parasta, ei mitään pillittämistä joka kappaleen kohdalla. Se on pahinta tässä ohjelmassa.
Ei ole, vaan on niitä paskoja ekstra jaksoja missä tulee ulkopuolisia artisteja yheks päiväksi istumaan pöydän päähän. Onneks tänä vuonna ne jaksot tulee vasta näiden pääjaksojen jälkeen. Tällä kaudella vissiin Pepe Wilberg, Remu ja joku muu on tulossa. Viime kaudella ainaki nää kyseiset jaksot oli kyllä niin turhia ja vaivaannuttavia ja vei jotenki sen flown koko kaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Musta se Behmin ja Johanneksen väännös Autiomaasta oli illan paras. Tosikaunis kappale. Miksi pitäis olla ihan alkuperäisen kaltainen? Ei se Viivin Ruoskakaan ollut sama, paitsi kertsissä. Ja Pellen reagge versio Chachachasta oli tylsä, kun ihan sama paitsi yksitoikkoisesti huonosti lauleltuna.
Kyllä pitäis olla sen verran alkuperäisen kaltanen, että sen tunnistaa samaksi kappaleeksi. Nyt Johanneksen vedossa oli just ja just jotenki tunnistettavissa alkuperäsestä melodiasta kohtia ja sanat oli muutettu täysin. Jos tehdään jostain biisistä omanlainen coveri ni siinä on ideana kunnioittaa alkuperäistä teosta eikä tehdä kokonaan uutta biisiä. Ei tarvii olla ihan alkuperäsen kaltanen niinku sanoit, mutta coverin perusteella pitää pystyä tunnistamaan alkuperänen kappale. Ite olisin ainaki ihan pettyny jos olisin tehny hyvän biisin missä on sanat jotka kertoo elämän vastoinkäymisistä ja sit joku tekee siitä mulle oman version joka on muutettu rakkauslauluksi ja biisiä ei enää tunnista alkuperäseks mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvata mikä biisin raiskaus tältä Viiviltä. Ruoskan nimen vois nyt vaihtaa esim. Naruksi. Mimmi ei osaa laulaa, ääni ihan jonninjoutava, esitys vailla mitään dynamiikkaa. Miks tää ö-luokan laulaja on mukana ohjelmassa?
Ruoska olis vaatinut hiukan katu-uskottavuutta. Erikalla sitä on tähän biisiin, "enkeli-Viivillä" valitettavasti ei. Ei riittänyt ääni eikä karisma.
tästähän se Ruoska juuri kertoo: esiintyvän artistin kohdalla haukutaan kaikki: ääni, ulkonäkö, laulutaito, esiintyminen jne. Erikan ja Jeren osalta kaikki haukuttu viesteillä ja kommenteissa. Samaa on saanut osakseen Viivi ja täällä varmistetaan, että saa vielä lisää.
Hyvä, että moni täällä ilmoittaa ettei aio enää ohjelmaa katsoa. On sitten monta ankeuttajaa vähemmän täällä jatkossa kirjoittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Johanneksessa on kaikki paska mitä ihmisessä voi olla: tupakoi, hampaiden hoito puutteellista, ei käy salilla ja liiku tarpeeksi, ja vielä nuo rehottavat rintakarvat🤢
Sussa on kaikki paska mitä ihmisessä voi olla; vajaalla käyvät aivot ja pääsy someen.
Ekan jakson katsoin. Jutut pitkästyttäviä ja esitykset kaameita, katsoin jokaisesta 30 sek. Enää en tähän ohjelmaan aikaani tuhlaa. Ikävä, että sarjan tekemisessä on menty näin surkealle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Ekan jakson katsoin. Jutut pitkästyttäviä ja esitykset kaameita, katsoin jokaisesta 30 sek. Enää en tähän ohjelmaan aikaani tuhlaa. Ikävä, että sarjan tekemisessä on menty näin surkealle tasolle.
Kai kuitenkin jaksatte ja muistatte tulla haukkumaan joka jakson erikseen? Me, jotka katsomme, jäämme niin kaipaamaan teitä. 😎👍
Vierailija kirjoitti:
Vista oli hieno, mutta oli nauhoitettu kun hänellä oli mikki jossain ihan kaukana ja laulu vaan eteni.
Mikki ei ota niin kaukaa laulua.
Mikkihän istui pöydässä.
Katsoin ensimmäistä kertaa koskaan Vain elämää, ja syynä oli Käärijä. Pakko sanoa, että ohjelma oli aivan käsittämättömän puuduttava ja tylsä. Miten tämä voi olla vuodesta toiseen katsojien suosikki? Ajatushan on ihan hyvä, artistit coveroimassa toistensa kappaleita, mutta on kyllä harvinaisen pitkäpiimäinen ohjelma onnistuttu väsäämään. Ei tarvitse toiste katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Rieska.
Vierailija kirjoitti:
Maailma muuttuu "eskoseni". Jopa ihmiset sen mukana. Tulee uusia juttuja.
Eikä pelkästään sanoja vaan myös koko sävellys. Mikä ihmeen idea kun alkuperäisiä biisejä tuskin tunnistaa?