Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2595)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole ollenkaan yllätysten päivää tänä vuonna?
Ei ole ollut kahteen vuoteen. Viimeksi vuonna 2023.
Vapaus on suuri vankila
Rakkaus, vain pelkkää unelmaa
Ystävyys, joskus vaikeempaa kuin yksinäisyys
Ahh, Pellen päivä <3
Vierailija kirjoitti:
Vapaus on suuri vankila
Ahh, Pellen päivä <3
Huh mikä versio Johannes Brotherukselta. Hän on taiteilija. Uskomaton nuori artisti
Nolottaa katsoa siirappista kehumista , vähemmälläkin pärjäisi . Odotan enemmän että artisti kertoisi itsestään ja urastaan ihan normaalista ja olisi pätkiä urastaan .Nyt kehuvat kilpaa toisiaan .
Johannes on teinien ja jopa alle teini-ikäisten tyttölasten suosikki. Harmi, ettei hän ole omaksunut rooliaan, vaan antaa huonoa esimerkkiä tupakoimalla lavalla kesken keikan ja esiintymällä kuvissa tupakka suussa.
Käärijällä on biisiensä perusteella "juhlijamaine", mutta hän osaa ottaa yleisönsä ikärakenteen huomioon. Ikärajattomilla keikoilla meno on ihan erilaista kuin K18, jossa puhuu välillä aika roisiakin tekstiä.
Mikki Minä Minä Minä Kauste huohhhh! Jäbän keskipiste aina oma napa.
Vierailija kirjoitti:
Nolottaa katsoa siirappista kehumista , vähemmälläkin pärjäisi . Odotan enemmän että artisti kertoisi itsestään ja urastaan ihan normaalista ja olisi pätkiä urastaan .Nyt kehuvat kilpaa toisiaan .
No tää kyl vähän. Porukassa on pari tyyppiä, joilta tulee luontevasti toisen hyvien puolien huomioiminen mutta sitten alkaa se paremmaksi paneminen ja seuraavan on ylitettävä edellisen sanat ja useimmiten se on Mikki kenen kohdalla alkaa myötähävettää. Hän ei vaan ole luonteva, ei hetkeäkään. Kaikki sanomansa tuntuu feikiltä.
Vierailija kirjoitti:
Johannes on teinien ja jopa alle teini-ikäisten tyttölasten suosikki. Harmi, ettei hän ole omaksunut rooliaan, vaan antaa huonoa esimerkkiä tupakoimalla lavalla kesken keikan ja esiintymällä kuvissa tupakka suussa.
Käärijällä on biisiensä perusteella "juhlijamaine", mutta hän osaa ottaa yleisönsä ikärakenteen huomioon. Ikärajattomilla keikoilla meno on ihan erilaista kuin K18, jossa puhuu välillä aika roisiakin tekstiä.
Eiköhän tää ole jo tullut selväksi että inhoat Johannes Brotherusta. Voit lopettaa jo, on tympinyt jo pitkään.
Käärijää lastenmusabändiksi kehumalla ei pisteitä vihakampanjaasi irtoa. Kiitos ja heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vapaus on suuri vankila
Ahh, Pellen päivä <3
Pelle sai Viivinkin loistamaan! Nyt täräytti nuori nainen sellaisen vedon että nousi iho kananlihalle.
Aina saa yllättyä, kuten Pelle itse totesi.
Jonna Tervomaalla on hyviä biisejä. Mulla oli aikoinaan hänen levynsäkin. En nyt vaan muista biisien nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Jonna Tervomaalla on hyviä biisejä. Mulla oli aikoinaan hänen levynsäkin. En nyt vaan muista biisien nimiä.
Minä toivon on yksi. Oma lemppari oli Päivänsäde biisi, johon samastuin kovasti parikymppisenä. Olispa hienoa, jos joku vetäisi sen.
Suunta muuttuu on myös hyvä biisi, näköjään tuon Mikki Kausteen tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ensimmäistä kertaa koskaan Vain elämää, ja syynä oli Käärijä. Pakko sanoa, että ohjelma oli aivan käsittämättömän puuduttava ja tylsä. Miten tämä voi olla vuodesta toiseen katsojien suosikki? Ajatushan on ihan hyvä, artistit coveroimassa toistensa kappaleita, mutta on kyllä harvinaisen pitkäpiimäinen ohjelma onnistuttu väsäämään. Ei tarvitse toiste katsoa.
Oletko tiktok sukupolvea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon on yksi. Oma lemppari oli Päivänsäde biisi, johon samastuin kovasti parikymppisenä. Olispa hienoa, jos joku vetäisi sen.
Suunta muuttuu on myös hyvä biisi, näköjään tuon Mikki Kausteen tekemä.
Jonnan päivän biisit:
Yhtä en saa
Myöhemmin
Rakkauden haudalla
Suljettu sydän
Tikapuut
Aion jättää sut tänään
Minä toivon
Käärijän "Faija tahtoisin jäädä, mutta moottoritie on kuuma" ihan täydellinen versio.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Haav on yllättänyt minut! Hieno veto Jonnankin päivänä.
Katsoi Jonnaa pöydässä niinkuin ois halunnu syödä hänet
Vierailija kirjoitti:
Käärijän "Faija tahtoisin jäädä, mutta moottoritie on kuuma" ihan täydellinen versio.
Taisin rakastua Kärtsäriin, kun otti niin upeasti Pellen osaksi perhettään ja "faijakseen". Pelle on aikoinaan puolisonsa kanssa kokemastaan keskenmenosta ja silloin tehdystä päätöksestä luopua lapsihaaveista kokonaan vaikka se on asia, jota hän on valtavasti kaivannut. Hölisevä höoönlöpön hupiukkeli onkin kaikkein suurisydämisin ja tunneälykkäin kaikessa aitoudessaan <3
* ...Pelle on kertonut aikoinaan...
yksi sana putosi välistä, sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin rakastua Kärtsäriin, kun otti niin upeasti Pellen osaksi perhettään ja "faijakseen". Pelle on aikoinaan puolisonsa kanssa kokemastaan keskenmenosta ja silloin tehdystä päätöksestä luopua lapsihaaveista kokonaan vaikka se on asia, jota hän on valtavasti kaivannut. Hölisevä höoönlöpön hupiukkeli onkin kaikkein suurisydämisin ja tunneälykkäin kaikessa aitoudessaan <3
Hyvä Jere <3
19.9. Jonna Tervomaan päivä
26.9. Pelle Miljoonan päivä
3.10. VIIVIn päivä
10.10. Lauri Haavin päivä
17.10. Mikki Kausteen päivä
24.10. Vestan päivä
31.10. Johannes Brotheruksen päivä
7.11. Kunniavieras Remu Aaltosen päivä
14.11. Kunniavieras Pepe Willbergin päivä
21.11. Kunniavieras Marion Rungin päivä
28.11. MIELI-päivä
5.12. Kaikki biisit 1/2
12.12. Kaikki biisit 2/2
19.12. Joulusikermä (kooste aikaisemmilta kausilta)