Onko pettäminen nykyään vain "tervettä seksielämän vaihtelua"?
Tätä olen miettinyt. Itse paneskelen tällä hetkellä varatun naisen kanssa ja aikaisemmin ollut fwb suhteessa kahden kaverinaisen kanssa silloin kun heillä oli poikaystävät.
Jotenkin tuntuu siltä että ihmiset kovasti moralisoivat muitten pettämisiä mutta sitten kun tilanne ja tilaisuus sattuu omalle kohdalle niin heitetään kaikki moraalikäsitykset ikkunasta.
Kommentit (10)
Kukaan mies ei ole päässyt tekemään tarpeitaan minuun kuuteen vuoteen.
N31
Yrität vaan normalisoida pettämisen. Pettäminen ei vaan satu omalle kohdalle. Kyllä siinä aina tehdään tietoinen päätös. Teetkö rikoksenkin, kun nyt sattu eteen tämmönen mahdollisuus.
Semmosta, tiedät olevas kuvottava niin yrität normalisoida kun et tykkää siitä seuraaasta stigmasta, se stigma ei oireilemalla katoa. <3
Nykyään on meneillään moraalisen rappeutumisen kulttuuri. Onlyfans-työtä suositellaan jokaiselle naiselle tytöstä mummoon ja pedofiliastakin on eräät vääntämässä jotain uutta sallittua seksuaalisuuden muotoa. Pientä joku pettämisen normalisointi tämän rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Yrität vaan normalisoida pettämisen. Pettäminen ei vaan satu omalle kohdalle. Kyllä siinä aina tehdään tietoinen päätös. Teetkö rikoksenkin, kun nyt sattu eteen tämmönen mahdollisuus.
Minähän en tässä tilanteessa ketään petä, olen sinkku.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Semmosta, tiedät olevas kuvottava niin yrität normalisoida kun et tykkää siitä seuraaasta stigmasta, se stigma ei oireilemalla katoa. <3
Niin, olen niin "kuvottava" että kelpaan varatuille naisille sänkyhommiin... Ei vaan se kuvotus taitaa hillua siellä heidän kotonaan pitämässä akkaa talouskoneena ja spermaämpärinä. Olen hyvän näköinen mies ja osaan tyydyttää naisia makkarissa, eli kuumaa kamaa olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En yritä normalisoida mitään, koska pettäminen on jo normilisoitua nyky-yhteiskunnassa. Katsele hieman ympärillesi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen niin "kuvottava" että kelpaan varatuille naisille sänkyhommiin... Ei vaan se kuvotus taitaa hillua siellä heidän kotonaan pitämässä akkaa talouskoneena ja spermaämpärinä. Olen hyvän näköinen mies ja osaan tyydyttää naisia makkarissa, eli kuumaa kamaa olen.
Ap
Et silti kaikille kelpaa vaikka jotenkin kirjoituksestasi saa sellaisen kuvan. Itselleni ei niin komeaa miestä vastaan kävele, että ihanaa miestäni pettäisin. Ja kyllä, tilaisuuksia ja tarjokkaita on kyllä ollut.
#voimaantunutnainen pettää