Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2595)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt mariskan äänestä koska on kuin pienen lapsen ääni. 😖
Mariskan ilmeestä näkyi, kun Jonna lauloi, että hitto, mitä kaikkea hän tekisikään tuolla äänellä. Jos Mariska ryhtyisi kirjoittamaan Jonnalle biisejä, Jonnasta voisi tulla Suomen Eva Dahlgren. On jotenkin saman tyylinen, maailmaa nähnyt aikuinen nainen, vaikka laulusoundit siis tietty erit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiivisuutta ja arvostelua on kyllä ihan tarpeeksi anonyymeillä palsoilla. En todellakaan kaipaa sitä sitten vielä tv-ohjelmiinkin. Kuka haluaisi osallistua sellaiseen ohjelmaan, jossa omat vaivalla tehdyt biisit haukuttaisiin? Kyllä jokaisesta esityksestä voi löytää jotain positiivista sanottavaa. Tarkoitus on kai tehdä hyvänmielen ohjelmaa eikä mitään "pudotetaan saarelta" -realitya. Jos haluaa kuulla jatkuvaa haukkumista ja negatiivista kommentointia, niin voi keskittyä näihin somealustoihin.
Olet oikeassa, mutta pointti on se että nyt selvästi jokainen on komennettu kehumaan ihan hirveästi esitystä. SE on ärsyttävää. Luontevampaa olisi, jos muutamat kehuisi, ei se että jokainen vuorotellen sanoo omat ylisanansa, jotka selvästi välillä on täysin keksittyjä.
Mutta se on se ohjaaja siellä pöydän alla.
Joo, olis kiva, kun tulisi muitakin tunteita. Mutta kait tuo kannustaminen on kirjattu käsikseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis Hurriganes onkin vetänyt kovereita.
Kyllä. Mutta oli ihan hiton hyvä niissä. Monesti alkuperäistä parempi.
Käärijällä on älyttömän hauskoja juttuja. Naurattaa häntä itseään illasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi Remu ollut muutamia vuosia sitten ihan sekaisin? Nyt vaikuttaa aika skarpilta.
Millä tavalla? Remulla on aina ollut vähän sekavat jutut.
Jännä puhetyyli Viivillä. Joku siinä vaivaa.
Käärijä juttelee Remun kanssa hyvin luontevasti.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä juttelee Remun kanssa hyvin luontevasti.
Selvästi kunnioittaakin Remua ja jotain historiaa taitaa tietääkin Ganesista/Remusta. Ei tuollaista innostusta feikata.
Käärijältä lähtee Nyt sliippareita eikä remua.
Oi ihana Jere. Ihan huippu taas.
Käärijä pettymys tällä kertaa.
Minä pidin! Paras esitys tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Jännä puhetyyli Viivillä. Joku siinä vaivaa.
Joroislainen versio jyväskyläläismurteesta.
On vissiin mahdoton ymmärtää, että vaikket itse jostain pidä, joku toinen voi pitää. Muusikot ja artistit ymmärtävät ja huomaavat asioita jotka osalle kommentoijista ihan vieraita. Ja se on ihan ookoo. Jokainen katsoo asiaa omasta perspektiivistään.
Remun rockmaailma on Voyagerin matkan päässä nykyhenkäilyistä ja ininästä.
Mutta aikansa kutakin, nyt kuunnellaan pskaa ja sitä riittää jokavuotisen uuden "laulaja"tyttösen ilmestyessä
henkäilemään omia teelmäksiään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, ei täyttynyt odotukset. Ei ollut alkuperäisen tunnelmaa ja draivia. Itse olen 3-kymppinen, joten mistään fakkiutumisesta ei ole kyse. 😄
Olen aika varma että Remu koki Cissen parhaaksi kaverikseen. Tuossakin heitti terveiset yläkertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, ei täyttynyt odotukset. Ei ollut alkuperäisen tunnelmaa ja draivia. Itse olen 3-kymppinen, joten mistään fakkiutumisesta ei ole kyse. 😄
No, meitä on moneen junaan. Ja osa jää vielä laiturillekin.
Olet oikeassa, mutta pointti on se että nyt selvästi jokainen on komennettu kehumaan ihan hirveästi esitystä. SE on ärsyttävää. Luontevampaa olisi, jos muutamat kehuisi, ei se että jokainen vuorotellen sanoo omat ylisanansa, jotka selvästi välillä on täysin keksittyjä.
Mutta se on se ohjaaja siellä pöydän alla.