Vain Elämää 2025 - OFFICIAL
Mahtava kattaus. Pidetään keskustelu asiallisena.
.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011257791.html
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2595)
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että Remu koki Cissen parhaaksi kaverikseen. Tuossakin heitti terveiset yläkertaan.
Cisse Häkkinen kuoli maksakirroosiin 39 vuotiaana ja poikansa 34 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Johannes on uskomaton vätys kun tupakoi. Ymmärtääkö hän edes että se lyhentää elinikää?!
Onko lestadiolainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä pettymys tällä kertaa.
Samaa mieltä, ei täyttynyt odotukset. Ei ollut alkuperäisen tunnelmaa ja draivia. Itse olen 3-kymppinen, joten mistään fakkiutumisesta ei ole kyse. 😄
No, meitä on moneen junaan. Ja osa jää vielä laiturillekin.
Oho, tekeepä joillekin tiukkaa hyväksyä erilaiset mielipiteet, vaikka makuasioista kyse. Taidat itse olla siellä laiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Johannes on uskomaton vätys kun tupakoi. Ymmärtääkö hän edes että se lyhentää elinikää?!
Lopeta jo. Vitsi lakkasi huvittamasta aikoja sitten.
Tai mene vaihtoehtoisesti marisemaan johonkin muuhun ketjuun. Ihana seitsenkymppinen Miitta veteli röökiä Pirunpelin parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että Remu koki Cissen parhaaksi kaverikseen. Tuossakin heitti terveiset yläkertaan.
Cisse Häkkinen kuoli maksakirroosiin 39 vuotiaana ja poikansa 34 vuotiaana.
Ja Cisse koki 39 elinvuotensa aikana enemmän kuin peruspulliainen 80 vuodessa.
Toi Mariska on vaan jotenkin tosi outo tyyppi. Kuulemma Jari Sarasvuon hyvä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, ei täyttynyt odotukset. Ei ollut alkuperäisen tunnelmaa ja draivia. Itse olen 3-kymppinen, joten mistään fakkiutumisesta ei ole kyse. 😄
Käärijä on tarjonnut sellaisia makupaloja aiemmin, että niitä alkaa kieli pitkällä odottaa. Jos ei tule, niin pettyy. Nälkä kasvaa syödessä. Starojen ongelmia ;)
Olen vanha käpy ja kiertänyt 70-luvulla Hurriganesin keikoilla - sekä Ilen että Albertin aikana.
Oli järjettömän kova bändi.
Remun ilta oli silkkaa nostalgiaa ja mielestäni kaikki onnistuivat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä ohjelman osallistujat aina kehuu vaikka olisi kuinka huono esitys? Ohjelma olisi paljon viihdyttävämpi kun voisivat kertoa todellisen mielipiteensä.
Tämä on alkanut kyllä ärsyttää tässä formaatissa. Ehkä on yksinkertaisesti jo liian monta kautta tehty. Kaikki on nähty.
Aikaisemmin tätä ei ollut. Sitten yhdellä kaudella alkoi. Selvästi se ruokapöydän alla oleva ohjaaja on määrännyt että KAIKKIEN täytyy aina kehua kaikkia.
Typerää.
Siis milloin muka kukaan on arvostellut yhtäkään biisiä negatiivisesti. Kaikki kaudet enemmän tai vähemmän nähneenä en kyllä muista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaperäinen lausunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä ohjelman osallistujat aina kehuu vaikka olisi kuinka huono esitys? Ohjelma olisi paljon viihdyttävämpi kun voisivat kertoa todellisen mielipiteensä.
Tämä on alkanut kyllä ärsyttää tässä formaatissa. Ehkä on yksinkertaisesti jo liian monta kautta tehty. Kaikki on nähty.
Aikaisemmin tätä ei ollut. Sitten yhdellä kaudella alkoi. Selvästi se ruokapöydän alla oleva ohjaaja on määrännyt että KAIKKIEN täytyy aina kehua kaikkia.
Typerää.
Siis milloin muka kukaan on arvostellut yhtäkään biisiä negatiivisesti. Kaikki kaudet enemmän tai vähemmän nähneenä en kyllä muista...
Ei ennen ollut niin että ihan jokaisen oli ihan pakko kommentoida, kehua. Osa kommentoi, osa ei. Nyt kaikkien on pakko kommentoida ylisanoin.
Ihan kiinnostava jakso. Kuitenkin yksi Suomen isoista bändeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerää.
Palstatrolleilla oletuksena, ja näköjään jo elävinä muistoina, että kaikkialla kaikki haukkuneet kaikkea, koska itse tehneet sitä jo vuosi(kymmeniä). Kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat normaali ihmisille ihan tuttu konsepti.