Suomen valtion velka ja sinun osuutesi velasta. Pystyisitkö maksamaan oma osuutesi?
Pystyisin heti maksamaan 3 ihmisen velat.
Kommentit (24)
Velka on rahaa. Et voi maksaa velkaa koska rahaa ei olisi enää. Velkaa on enemmän kuin rahaa.
Mitä tuohon summaan on laskettu mukaan? Mun pitäis saada vähennystä tuohon koska en ole käyttänyt julkista terveydenhuoltoa yli kymmeneen vuoteen...
Ap...
Selvitä mikä on velkatalous. Velkaa on aina enemmän.
Ei kiinnosta, maksakaa te va-jakit munkin velat, menkää vaikka töihin, ei vttu kiinnosta enää!
Kylläpä joillakin on kova pakkomielle valtion velasta ja sen takaisinmaksamisesta.
Voisin mäkin muutaman osuuden maksaa. Mutta siinä ei olisi mitään järkeä. En ymmärrä miksi valtion velasta panikoidaan, kun ilmeisesti jokainen tämän maapallon valtio on velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin mäkin muutaman osuuden maksaa. Mutta siinä ei olisi mitään järkeä. En ymmärrä miksi valtion velasta panikoidaan, kun ilmeisesti jokainen tämän maapallon valtio on velkaa.
Olet ainoa joka panikoinut tähän mennessä.
En ala maksamaan mitään Sannan ja Annikan ottamia syömävelkoja. Maksakoon keskenään demarit ja kumppanit velkansa, lähden ulkomaille töihin.
Jos valtiolla ja vapailla markkinoilla ei ole rahkeita tarjota edes töitä niin mun puolesta koko paska voi palaa vaikka maan tasalle, maksakaa te jotka tästä hyödytte, minä grillaan makkaraa teidän hehkuvilla hiilillä!
Jos kertamaksulla säästyisi maksamasta enää ikinä veroja toi voisi olla kannattavaa. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos valtiolla ja vapailla markkinoilla ei ole rahkeita tarjota edes töitä niin mun puolesta koko paska voi palaa vaikka maan tasalle, maksakaa te jotka tästä hyödytte, minä grillaan makkaraa teidän hehkuvilla hiilillä!
Tuo on kuin hienosti kirjoitettu pätkä biisistä!
tänne tuleville voisi ekana laittaa laskun kouraan.
Purra ja Orpo voivat maksaa, kun ovat velan ottaneetkin.
Pystyisin, vaan en halua. Budjetissa on vieläkin paljon typeriä juttuja joita mielestäni ei pidä valtion rahoittaa.
jos saan oman osuuteni suomen valtion omaisuudestakin, niin kait niillä maksetaan velatkin pois
Nettovarallisuuteni riittäisi noin 20 henkilön osuuden hoitamiseen, mutta sit olisinkin persaukinen ja asuisin maakuopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuin hienosti kirjoitettu pätkä biisistä!
Huonosti, tarkoitit varmaan.
Tuohan tikittää koko ajan. Kun on yhden laskun maksanut, niin on jo uusi kohta tulossa.