Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valmistautua paljubileisiin?

Vierailija
25.05.2025 |

Kutsu tuli grilli ja paljubileisiin mutta kutsussa ei ole pukukoodia eikä muuta mainintaa ajan ja paikan suhteen. Miten paljubileisiin kuuluu pukeutua? Uskaltaako paljuun mennä? Onko vesi kylmää? Grilliherkuista pidän ja kutsujana etäinen työkaveri joka on kutsunut pihalleen 50 juhlijaa. Vienkö mennessäni jotain?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yhtään puhtaus-tai hygieniaintoilija, mutta tuossa menee mullakin raja. Mä valmistautuisin keksimällä jonkun tekosyyn, ettei tartte mennä. Tai jos menisin, niin en jalallanikaan sinne paljuun kyllä astuisi.

Paljuun ei ole pakko mennä eli suositteletko grillin luona viipymistä paljun sijaan?

Koko aikako siellä grillataan? Eikö sulla ole mitään omaa kykyä ajatella?! Muut paljussa ja sinä jo kylmenneen grillin vieressä?

Kuulehan jos kutsussa lukee, että grilli kuumana koko illan niin mitähän olemattomissa aivoissasi ajattelet sen tarkoittavan?

Vierailija
62/68 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäntysuopa ja juuriharja mukaan, voit mennä alasti . Tuliaisiksi voit viedä polttopuita

Etäinen työkaveri omistaa metsää omasta takaa joten eiköhän tuolla ole ihan tarpeeksi puita omasta takaa. Veisinkö kaurakeksejä?

Kaurakeksejä grillijuhlaan? Eiköhän jotain alkoholipitoista juomista, joka sopii grilliruokien kylkeen ja sitten jotain siihen grilliin?

Eiköhän kutsujalla ole tarjolla alkomaholia niin paljon että jokaiselle riittää. Kaurakeksit voivat olla hyvä vierasvara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö ennen lähtöä paljon hernekeittoa ja ummetuslääkettä.

En pidä rokasta enkä tarvitse ummetuslääkkeitä.

Vierailija
64/68 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasty but fun!

Vierailija
65/68 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin menemättä paljuun mutta juhlissa voisin piipahtaa.

Vierailija
66/68 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, parikymmentäkin ihmistä vuorottelemassa paljuun...siellä sitä sitten huuhdellaan sukupuoli vehkeet ja peräreijät...ei saatana, minä en ole, enkä tule osallistumaan moiseen typeryyteen! Aattele itse mikä pasiliskojen määrä lämpimässä/kuumassa vedessä muhii...Kyllä ihmisten täytyy olla typeriä, mää luulin että toi hullutus on jo mennyttä!

Tunnen yhden, joka sai ameeban silmään paljusta.

Vierailija
67/68 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureilla on palju mutta itseäni ei sellaiseen bakteeripesään saisi.

Vierailija
68/68 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, parikymmentäkin ihmistä vuorottelemassa paljuun...siellä sitä sitten huuhdellaan sukupuoli vehkeet ja peräreijät...ei saatana, minä en ole, enkä tule osallistumaan moiseen typeryyteen! Aattele itse mikä pasiliskojen määrä lämpimässä/kuumassa vedessä muhii...Kyllä ihmisten täytyy olla typeriä, mää luulin että toi hullutus on jo mennyttä!

Tunnen yhden, joka sai ameeban silmään paljusta.

Mitenkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän