Miten valmistautua paljubileisiin?
Kutsu tuli grilli ja paljubileisiin mutta kutsussa ei ole pukukoodia eikä muuta mainintaa ajan ja paikan suhteen. Miten paljubileisiin kuuluu pukeutua? Uskaltaako paljuun mennä? Onko vesi kylmää? Grilliherkuista pidän ja kutsujana etäinen työkaveri joka on kutsunut pihalleen 50 juhlijaa. Vienkö mennessäni jotain?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäntysuopa ja juuriharja mukaan, voit mennä alasti . Tuliaisiksi voit viedä polttopuita
Etäinen työkaveri omistaa metsää omasta takaa joten eiköhän tuolla ole ihan tarpeeksi puita omasta takaa. Veisinkö kaurakeksejä?
Kaurakeksejä grillijuhlaan? Eiköhän jotain alkoholipitoista juomista, joka sopii grilliruokien kylkeen ja sitten jotain siihen grilliin?
Eiköhän kutsujalla ole tarjolla alkomaholia niin paljon että jokaiselle riittää. Kaurakeksit voivat olla hyvä vierasvara.
Vierailija kirjoitti:
Syö ennen lähtöä paljon hernekeittoa ja ummetuslääkettä.
En pidä rokasta enkä tarvitse ummetuslääkkeitä.
jättäisin menemättä paljuun mutta juhlissa voisin piipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, parikymmentäkin ihmistä vuorottelemassa paljuun...siellä sitä sitten huuhdellaan sukupuoli vehkeet ja peräreijät...ei saatana, minä en ole, enkä tule osallistumaan moiseen typeryyteen! Aattele itse mikä pasiliskojen määrä lämpimässä/kuumassa vedessä muhii...Kyllä ihmisten täytyy olla typeriä, mää luulin että toi hullutus on jo mennyttä!
Tunnen yhden, joka sai ameeban silmään paljusta.
Naapureilla on palju mutta itseäni ei sellaiseen bakteeripesään saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, parikymmentäkin ihmistä vuorottelemassa paljuun...siellä sitä sitten huuhdellaan sukupuoli vehkeet ja peräreijät...ei saatana, minä en ole, enkä tule osallistumaan moiseen typeryyteen! Aattele itse mikä pasiliskojen määrä lämpimässä/kuumassa vedessä muhii...Kyllä ihmisten täytyy olla typeriä, mää luulin että toi hullutus on jo mennyttä!
Tunnen yhden, joka sai ameeban silmään paljusta.
Mitenkä?
Kuulehan jos kutsussa lukee, että grilli kuumana koko illan niin mitähän olemattomissa aivoissasi ajattelet sen tarkoittavan?