Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valmistautua paljubileisiin?

Vierailija
25.05.2025 |

Kutsu tuli grilli ja paljubileisiin mutta kutsussa ei ole pukukoodia eikä muuta mainintaa ajan ja paikan suhteen. Miten paljubileisiin kuuluu pukeutua? Uskaltaako paljuun mennä? Onko vesi kylmää? Grilliherkuista pidän ja kutsujana etäinen työkaveri joka on kutsunut pihalleen 50 juhlijaa. Vienkö mennessäni jotain?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hernekeittoa pari lautasellista pohjiksi.

Rokka ei maistu eikä vatsa sulata hernettä.

Vierailija
22/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole yhtään puhtaus-tai hygieniaintoilija, mutta tuossa menee mullakin raja. Mä valmistautuisin keksimällä jonkun tekosyyn, ettei tartte mennä. Tai jos menisin, niin en jalallanikaan sinne paljuun kyllä astuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hernekeittoa pari lautasellista pohjiksi.

Rokka ei maistu eikä vatsa sulata hernettä.

Ei se mitään, tulee vaan enemmän poreita paljuun.

Vierailija
24/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pitämään se puolikovana: näyttää isommalta mutta tarvittaessa voit uskottavasti kiistää seisokin.

Vierailija
25/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yhtään puhtaus-tai hygieniaintoilija, mutta tuossa menee mullakin raja. Mä valmistautuisin keksimällä jonkun tekosyyn, ettei tartte mennä. Tai jos menisin, niin en jalallanikaan sinne paljuun kyllä astuisi.

Tekosyyn? Mä halveksun tota idiotismia avoimesti vittuilemalla. Ei ole toiste kutsuttu.

Vierailija
26/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu hiivatulehdus- ja syyhylääkkeillä.

Vierailija
27/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljuun ei ole pakko mennä eli suositteletko grillin luona viipymistä paljun sijaan?

Vierailija
28/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele pitämään se puolikovana: näyttää isommalta mutta tarvittaessa voit uskottavasti kiistää seisokin.

Minä harjoittelin tämän opiskeluaikana kun kaikki bileet oli saunabileitä. Pari kertaa lipsahti yli enkä voinut oikein kiistää.

Vierailija
29/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei kai sinne ole pakko mennä. Minen oo ikänä menny, isoissa enkä pienissä juhlissa.

Vierailija
30/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäntysuopa ja juuriharja mukaan, voit mennä alasti . Tuliaisiksi voit viedä polttopuita

Etäinen työkaveri omistaa metsää omasta takaa joten eiköhän tuolla ole ihan tarpeeksi puita omasta takaa. Veisinkö kaurakeksejä?

EI PALJU BILEISSÄ SAA PIPARIA VILAUTELLA!

Vierailija
31/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko juntimpaa olla? Vesi, palju tai sauna?

Vierailija
32/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sinne paljuun mahdu änkemällä kuusi ihmistä kerrallaan. Uimapuvussa siellä ollaan tietysti. 

Itse menisin jossain ei niin juhlavassa kesämekossa ja keskittyisin siihen grillipuoleen enkä menisi paljuun. Ei se ole pakollista. 

Vie viiniä. 

Vierailija
33/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljuun ei ole pakko mennä eli suositteletko grillin luona viipymistä paljun sijaan?

Kyllä, onhan jonkun vahdittava juomia.

Vierailija
34/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlien emännälle ja isännälle veisin ehdottomasti lahjaksi kolme ämmää elikäs Mehukattimehua, Muumimukin ja Mustikoita.

Vierailija
35/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäntysuopa ja juuriharja mukaan, voit mennä alasti . Tuliaisiksi voit viedä polttopuita

Etäinen työkaveri omistaa metsää omasta takaa joten eiköhän tuolla ole ihan tarpeeksi puita omasta takaa. Veisinkö kaurakeksejä?

EI PALJU BILEISSÄ SAA PIPARIA VILAUTELLA!

Minä olen mies mutta nyt ei ole joulu eikä pipareita syödä kesällä joten siksi kaurakeksit.

Vierailija
36/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minulla paksu lompakko ja iso nippu seteleitä riittääkö se?

Vierailija
37/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese se haiseva vittusi ennen juhliin osallistumista.

Vierailija
38/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä ja mihin unohtui grilli?

Vierailija
39/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
40/68 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noissa paljubileissä osa porukassa nussii aamuyön tunteina. Pientä vehtausta siinä paljussa ja olkkarissa sitä ennen paljun lämpenemistä odotellessa. Kaikki juo olutta aamuyön tunneille saakka ja jokainen nukkuu siellä mihinkä on sattunut raahautumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän