Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso aikoo muuttaa vuokraamansa asuntoon, kun vuokralaisensa lähti!

Vierailija
09.04.2023 |

Puolisolla ollut siis kaksio, jota on vuokrannut vuosikausia, koko sen ajan kun ollaan oltu yhdessä. Ollaan naimisissa ja on yhteiset lapset, isot jo. Meillä ei ole mitään kriisiä tms, toki normaalia kinaa mitä yleensä pitkissä suhteissa.

Puolison omistamasta asunnosta lähti hänen pitkäaikainen vuokralaisensa. Puoliso ilmoitti, ettei aio laittaa asuntoa uudestaan vuokralle, vaan remppaa sitä ja pitää täst edes kuulemma kakkosasuntonaan. Sanoi viettävänsä siellä aikaa silloin kun olen yövuoroissa (eli nukun päivät) ja sanoo iloitsevansa, että saa sen asunnon sisustaa ihan niinkuin itse haluaa eikä tarvitse kuunnella minun musiikkiani soimassa tms!?

Ei kuulemma halua erota kuitenkaan ja maksaa edelleen meidän yhteisestä kodista saman verran kuin ennenkin.

Mitä tästä pitäis ajatella..?!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kiikarissa

Vierailija
2/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä itse ajattelet? Minulla on ollut tuollainen asunto jo vuosia enkä osaa kuin hämmästellä niitä, joiden mielestä omassa kodissa on jotain epäilyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kiikarissa

Ei kuulemma ole. Epäilin myös tätä ja sanoo kaipaavansa vain omaa tilaa, "omaa tupaa ja omaa lupaa" eikä ketään ihmisiä ympärilleen....

Ap

Vierailija
4/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea! Carrie Bradshaw ja Mr. Big

Vierailija
5/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse ajattelet? Minulla on ollut tuollainen asunto jo vuosia enkä osaa kuin hämmästellä niitä, joiden mielestä omassa kodissa on jotain epäilyttävää.

No en ihmettele niitä jotka koko suhteen ajan ovat asuneet erillään tai toisella kakkosasunto, mutta näin yhtäkkisenä muutoksena..??

Ap

Vierailija
6/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mancave vähän erilailla toteutettuna. Saattaa kyllä jäädä sille tielle.

Vierailija
7/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustit sit vissiin miehen ulos kodistasi. Ei tunne sopivansa sun mattosi ja sohvasi ja verhojes kanssa.

Vierailija
8/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai maksullisten naisten kotikäynnit kiikarissa?

Puolisoni on nainen...

Minä olen siis mies.

Ap

Vierailija
9/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kämpän läheisyydessä baareja?

Meinasitko vuokrata tai ostaa sen asunnon?

Vierailija
10/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, ajattele ihan mitä haluat.

Vierailija
11/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni on nainen...

Minä olen siis mies.

Ap

Kun nainen on kyseessä, niin seuraava askel on ero, mutta jota ennen hän löytää nuoren sekaisin olevan jännikzen.

Vierailija
12/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustit sit vissiin miehen ulos kodistasi. Ei tunne sopivansa sun mattosi ja sohvasi ja verhojes kanssa.

Minä olen mies. Puoliso on saanut melkolailla sisustaa täällä, toki olen sanani sanonut mm. tapettivalintoihin ja olen halunnut kajareilleni tilaa, eikä puoliso oikein siedä kuuntelemaani musiikkia. En kyllä kovin usein kuuntele, ehkä pari kertaa viikossa.

Ap

Vierailija
13/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies. Puoliso on saanut melkolailla sisustaa täällä, toki olen sanani sanonut mm. tapettivalintoihin ja olen halunnut kajareilleni tilaa, eikä puoliso oikein siedä kuuntelemaani musiikkia. En kyllä kovin usein kuuntele, ehkä pari kertaa viikossa.

Ap

Kuunteletko heavya/hark rockia tms?

Vierailija
14/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllästynyt elämään teidän kokovalkoisessa asunnossa, jossa raikaa Kaija Koo? Ja kun rouva nukkuu päiväunia, pitää olla hiirenhiljaa? Muuttaisin minäkin ja oon nainen.

Vierailija
15/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erohan tuossa on tulossa.

Vierailija
16/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunto ennenkin ollut ilman vuokralaista, mutta silloin on ollut muita järjellisiä esteitä, kuten kotona asuvat lapset? Ovatko lapset juuri muuttaneet pois?

Estääkö nukkumisesi jonkun hänen kovaäänisen harrastuksensa? Onko nykyinen asunto pieni?

Vierailija
17/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni on nainen...

Minä olen siis mies.

Ap

Puolisosi on siis Carrie ja sinä olet Mr. Big.

Katso Sinkkuelämää-leffa ja lue Virginia Woolfin kirja, niin ymmärrät, miksi puolisosi haluaa asia siellä.

Vierailija
18/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sit olet sisustanut vaimosi ulos kodista.

Mun on vaikeaa olla välillä kotona äänien vuoksi. Puoliso katsoo telkkaria, paljon. Toisekseen hän viljelee lenkkivarusteitaan ja sukkiaan "tuulettumassa " ympäri kämppää, missä ne mun nenääni haisevat tieltä, mutta häntä ne eivät häiritse.

Kunpa mullakin olis womancave.

Vierailija
19/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka pitkään kuuntelet musiikkiasi? Vaaditko hiirenhiljaisuutta, kun olet ollut yövuorossa? Saako vaimo kuunnella omaa musiikkiaan?

Vierailija
20/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä, että oletetaan sukupuoliroolien olevan päinvastoin kun ap sanoi. Itsekin aluksi oletin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi