Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
241/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään rannalla mansplaining toiselle miehelle: Lihaksikas hunks-tyyppinen könsikäs yrittää pysyä pystyssä suppilaudan päällä. Ei pysy. Nojaa melaan selkä kumarassa ja kun painopiste on täysin väärä, nieleskelee pian suolavettä. Kerta toisensa jälkeen. Kevyttä sivuttaista maininkia on. Ohi menee toinen mies, ei horju eikä heilu ja samalla laudalla istuu vielä kaksi pikkulasta. Lasten kanssa liikkuva mies antaa yksityiskohtaisia ohjeita toiselle; jalat haara-asentoon, selkä suoraksi, mela veteen jne. Ei suju silti ja könsikäs alkaa huutaa kiukkuisesti ja meloo kauemmas rannasta ja kaatuu taas 🤣

Se ei ole mansplainingiä että mies ohjeistaa toista miestä.

Vierailija
242/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko lopettaa näiden miesvihaketjun teon?

Emme taida, pikkukaveri.

Turha sit itkeä, kun tyttöjä puukotetaan kouluissa.

:) :) :)

Tämä. Naiset haluaa normalisoida miesvihan, mutta samaan aikaan eivät ota vastuuta teoistaan. Miesviha johtaa väkivaltaan naisia kohtaan.

Tätä.

Tätä! Naiset ei tajua miesvihasta.

Jännä juttu, että naiset pystyy olemaan turvautumatta väkivaltaan, kun heitä vihataan. Miehillä taitaa olla itsehillinnän kanssa pahoja vaikeuksia. Tunteiden vietävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi sitten nainen vaihtoi autoonsa kesärenkaita taloyhtiön parkkipaikalla. Kävin neuvomassa, että tarkistaa renkaan pyörimissuunnat ja selitin kuinka rengaspaineet tarkistetaan huoltoasemalla 👍

Minä erehdyin neuvomaan yhtä neitoa huoltsikalla kun se laittoi ilmaa renkaaseen. Oli jo 3.5 bar ja jatkoi. Sanoi tietävänsä mitä oli tekemässä...ajattelin, että ihan miten vaan, samapa tuo mulle.

Oliko kyse polkupyörän renkaasta? 🙃

Vierailija
244/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä ohje niin miehille kuin naisille on, että mielenvikaisten selittelijöiden tai kaikesta uhriutujien kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Ketään ei tarvise kuunnella, ketään ei kannata koittaa väkisin miellyttää, ja jos joku kokee käytöksesi jotain spleinauksena tai muuna, niin näille voi rohkeasti haisttataa paskat ja toivottaa hyvää loppuelämää.

Saa pitää spleinauksena. Ei kiinnosta.

Vierailija
245/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme taida, pikkukaveri.

Tämä.

Toivottavasti tyttöjä puukotetaan lisää. Ehkä sit nämä miesvihaajat älyävät ottaa vastuun teoistaan. M25

Toivottavasti turhaudut loppuelämäsi ajan inceliyteesi.

Vierailija
246/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme taida, pikkukaveri.

Tämä. Naiset haluaa normalisoida miesvihan, mutta samaan aikaan eivät ota vastuuta teoistaan. Miesviha johtaa väkivaltaan naisia kohtaan.

Tätä.

Jännä juttu, että naiset pystyy olemaan turvautumatta väkivaltaan, kun heitä vihataan. Miehillä taitaa olla itsehillinnän kanssa pahoja vaikeuksia. Tunteiden vietävissä.

Suurin osa nykymiehistä on ihan hysteerisiä. Niiden kannattais vähän hengitellä paperipussiin välillä.

Vierailija
247/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä mansplaining-ketjun tänne ja mun mies tuli selittelemään, että ymmärrätkö edes mitä termi "mansplaining" tarkoittaa. 🤦

Sulla mitään miestä oo! :D

Sillä on mielikuvitusmiesystävä Englannista! :DDD

Vierailija
248/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ajamassa metsäkoneella, kun ohi kävelevä nainen pysähtyy ja neuvoo: "Kannattaa kaataa vain puita, ei autoja!"

No miksi sä kaadoin niitä autoja?

Ei siellä ollut autoja lähelläkään. Nainen vain kuvitteli olevansa hyödyksi tuon neuvon kanssa.

Kertoo aika paljon naisista.

Vai sun naisvihasta? Ehkä siitä kuitenkin enemmän kun keksit näitä naisvihajuttuja koko ajan. 

Sillä meni tunteisiin. Provosoitui. You know. 

Vierailija
249/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa minä nainen olen kokenut womansplainingia. Mansplainingia ei ole näkynyt. 

Kyllä womansplainingia omilta naiskavereilta. Kun kaikkeen pitäs joku mies pyytää tekemään asiat. Esim. Huonekalun kokoaminen, porakoneen käyttö, ikkunatiivisteiden vaihto ym... 

Vierailija
250/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme taida, pikkukaveri.

Tämä.

Toivottavasti tyttöjä puukotetaan lisää. Ehkä sit nämä miesvihaajat älyävät ottaa vastuun teoistaan. M25

Toivottavasti turhaudut loppuelämäsi ajan inceliyteesi.

Mä olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Sorry, mutta toiveesi ei toteudu. Sorry. :) :) :) M25

Vierailija
251/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelipaskat taas rääkyy "miesvihasta". Kill your local white man. Onneksi nämä incelit ei lisäänny! Hah!

Tässä klassinen esimerkki spermaviemäristä. Tuollaisia kaikki naiset ovat.

Miettikää sitä.

Tiesittekö muuten että lapsetkin lukevat näitä palstoja? Arvaatteko miksi 13v poika haluaa puukottaa 50v naista?

Sä et ole terve. Et todellakaan ole. Sun kannattaisi hakeutua jnkl avun piiriin. On niitä miehiäkin psykiatreissa jos se on kynnyskysymys.

Jännä että sä koet olevasi terve, vaikka tulet miesvihaketjuun viettämään mukavaa iltaa ja naureskelemaan vihaamasi sukupuolen väitettyjä edesottamuksia.

Hei kuule, mä en ole omasta terveydestäni antanut tänne mitään mielipidettä. Minä en vihaa miehiä, päinvastoin ja minulla on oma ihana aviomieheni. Mutta, mun on pakko kysyä sulta, että koetko kaikki nämä omat kommenttisi täällä terveen asiallisen ihmisen kommenteiksi? Ne ovat aika hyytäviä.

Niin kuin joku viisas on sanonut, että:  "naiset pelkää, että miehet tappaa heidät ja miehet pelkäävät, että naiset nauravat heille". Tässä on se kaiken ydin. 

Vierailija
252/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme taida, pikkukaveri.

Tätä.

Paitsi ettei pysty. Ihan hyvin pärjäätte väkivaltatilastoissa kun uhrina on oma kumppani (joka ei lyö takaisin) tai pienet lapset.

Häviätte fysiikassa keskivertopojallekin joten onpa yllättävää ettette saa tapettua ketä tahansa.

Vierailija
253/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukausi sitten nainen vaihtoi autoonsa kesärenkaita taloyhtiön parkkipaikalla. Kävin neuvomassa, että tarkistaa renkaan pyörimissuunnat ja selitin kuinka rengaspaineet tarkistetaan huoltoasemalla 👍

Minä erehdyin neuvomaan yhtä neitoa huoltsikalla kun se laittoi ilmaa renkaaseen. Oli jo 3.5 bar ja jatkoi. Sanoi tietävänsä mitä oli tekemässä...ajattelin, että ihan miten vaan, samapa tuo mulle.

Tarina ei kerro. Eräs työkaveri ei voinut millään uskoa, miten kovat paineet tulee 23mm kapeiden polkupyörän renkaisiin. Intti ja intti, kunnes sormella osoitin ulkokumissa lukevaa suositeltavaa painelukemaa. Jotain änkytti vielä päälle, mutta noloksi meni.

Vierailija
254/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on meemi kun joku nainen kysyy rengaspaineista kuvan kera. Kuvassa auton rengaspainejärjestelmä ja kysyy miksei saa renkaita 100%. Joka rengas näyttää 97-99.Ei ollut prosenttia vaan psi. Eli lähelle 7 baria joka renkaassa!

Vierailija
255/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä mansplaining-ketjun tänne ja mun mies tuli selittelemään, että ymmärrätkö edes mitä termi "mansplaining" tarkoittaa. 🤦

Sulla mitään miestä oo! :D

Sillä on mielikuvitusmiesystävä Englannista! :DDD

Well I never! :D Good heavens. :DDD

Vierailija
256/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme taida, pikkukaveri.

Tätä.

Miksi vitussa väkivalta on naisten vika, jos naiset haluavat pysyä mahdollisimman kaukana miehistä?

Valitettavasti me miehet emme saa olla teidän vihaltanne rauhassa, koska vaikutatte kaikilla yhteiskunnan tasoilla ja rakenteissa.

Vierailija
257/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme taida, pikkukaveri.

Tätä.

Ihan sama mitä te pikkuinkkulit voimainne tunnossa mietitte. Ette tule ikinä saamaan haluamaanne siltikään.

Vierailija
258/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla Saab 9-3 cabrio jos en väärin muista.

Vierailija
259/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskulku on sellainen että eiköhän tässä vielä joudu miesten Suffragettiliikkeen näkemään jotta tasa-arvoa saataisiin edistettyä.

Vierailija
260/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kyllä nainen varmaan olisi tullut kysymään jos olisi kaivannut neuvoja.

Eivät edes älyä tarvitsevansa apua. Itse vain naureskelin naapurin eukon renkaanvaihtoa, pyörimissuunta meni miten sattuu. Ei edes älynnyt katsoa niitä.

Auto oli pudota myös tunkin päältä, kun ei älynnyt löydyttävä muttereita ennen tunkkaamista.

En kuitenkaan neuvonut, kun raivostuu aina kaikista neuvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi