Olen komean miehen vaimo, haluatko kysyä jotain?
Komeus on tietenkin osittain subjektiivista, mutta veikkaisin, että valtaosa naisista luokittelisi mieheni komeaksi ja ne loputkin pitävät häntä mukavana.
Kommentit (242)
Onko siinä mielestäsi jotain ihmeellistä? Luuletko että muut naiset seurustelevat omasta mielestään ruman miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä mielestäsi jotain ihmeellistä? Luuletko että muut naiset seurustelevat omasta mielestään ruman miehen kanssa?
En luule, oman rakkaansa näkee varmaankin komeana. Mutta oma mieheni on sellainen perinteisen komea. Kerroin jo aiemmin miksi avasin ketjun hetken mielijohteesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mites noi kakkareikä hommat?
Kairaan miestä sträppärillä säännöllisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin ihan samaa. Kyllä mun mies on äärettömän komea. Jos ei pidä omaa puolisoon viehättävänä niin olisi syytä kyllä katsoa peiliin. Kummallinen keskustelu. Ja Ps. Kyllä rumakin miehiä lääkitään baareissa. Enemmän kyse on naisillakin siitä, että he haistavat kuka on rajaton/ epätoivoinen ja tarvitsee sen huomion. Olen miesvaltaisella alalla töissä, joten miesten kanssa tulee käytyä ulkona paljon. Joillekin naisille riittää vain se, että mies on varattu. Ei niitä kiinnosta kuin kisailla saisiko ne hänet. Oli mies millainen vain.
Sanon tämän silläkin uhalla, ettei ole koskaan tuntenut ketään miestä, kuin nykyiseni, johon naiset käyvät niin kuumana.
Joko miehelläsi on andropaussin oireita?
Vierailija kirjoitti:
Joko miehelläsi on andropaussin oireita?
Ei ole. Ja itsellänikin menopaussi on yhtä juhlaa, kun migreenit loppuivat kuin seinään! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites noi kakkareikä hommat?
Kairaan miestä sträppärillä säännöllisesti.
Ap
Ei kai se mitään kairaamista ole, vaan ehkä pilkkiminen on parempi verbi? Sano sinä, kun kerran rupesit kloonikseni. Ap
Kuka julkkis on eniten miehesi näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin ihan samaa. Kyllä mun mies on äärettömän komea. Jos ei pidä omaa puolisoon viehättävänä niin olisi syytä kyllä katsoa peiliin. Kummallinen keskustelu. Ja Ps. Kyllä rumakin miehiä lääkitään baareissa. Enemmän kyse on naisillakin siitä, että he haistavat kuka on rajaton/ epätoivoinen ja tarvitsee sen huomion. Olen miesvaltaisella alalla töissä, joten miesten kanssa tulee käytyä ulkona paljon. Joillekin naisille riittää vain se, että mies on varattu. Ei niitä kiinnosta kuin kisailla saisiko ne hänet. Oli mies millainen vain.
Sanon tämän silläkin uhalla, ettei ole koskaan tuntenut ketään miestä, kuin nykyiseni, johon naiset käyvät niin kuumana.
Musta tämä on kiinnostava keskustelu. Olen itse toki alkanut viimeistään ajan myötä tykätä kaikkien seurustelukumppanieni ulkonäöstä, mutta vasta nykyinen on sellainen joka on komea heti ensisilmäykseltä varmasti suurimman osan mielestä. Hän todella kääntää päitä kaikkialla. Se tuo suhteeseen paljon sellaista mitä muiden kanssa ei ollut, hyvässä ja pahassa. On kiinnostavaa kuulla miten muut kokevat.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka julkkis on eniten miehesi näköinen?
En taida viitsiä sanoa, kun joku voi tunnistaa. Turhaa skitsoilua ehkä, mutta en silti sano. Ap
Onko miehelläsi iso? Kuinka iso?
71. Minustakin on kiva lukea muiden ajatuksista. Komean miehen vaimona on varmasti tiettyjä yhteisiä kokemuksia, joita tässä on jo tullutkin esille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelläsi iso? Kuinka iso?
Hänellä on isot jalat ja kädet, se on tosi seksyä minusta. Ap
Käykö teidänkin oven takana naisia yöllä? Pihalla huutelevat nimeltä? Iskeekö aina baarissa joku nainen välittämättä, että olet siinä? Laittaako kymmenet naiset viestiä miehellesi? Meillä näin ja sinällään olen tyytyväinen, sillä mies joutuu kestämään samaa kanssani. Eipähän suutu, niin kuin aikaisemmat exät.
"Se tuo suhteeseen paljon sellaista mitä muiden kanssa ei ollut, hyvässä ja pahassa. "
Mitkä ne pahat piirteet ovat? Mä en ole kokenut, että mieheni ulkonäkö toisi mitään pahaa mukanaan. Se on vain fakta, jonka kanssa hänkin on joutunut elämään. Esimerkiksi kouluaikoina häntä pyrittiin kiusaamaan ja vasta aikuisena hän oivalsi mistä se johtui eli muut pojat olivat tietenkin mustasukkaisia, kun tytöt tykkäsivät hänestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Käykö teidänkin oven takana naisia yöllä? Pihalla huutelevat nimeltä? Iskeekö aina baarissa joku nainen välittämättä, että olet siinä? Laittaako kymmenet naiset viestiä miehellesi? Meillä näin ja sinällään olen tyytyväinen, sillä mies joutuu kestämään samaa kanssani. Eipähän suutu, niin kuin aikaisemmat exät.
Yöllisiä puheluita on kyllä joskus tullut ja baarissa on isketty kuten jo kerroinkin. Flirttiviestejäkin on tullut, mutta liikumme nykyään hyvin pienissä piireissä ja olemme todella yksityisiä ihmisiä, joten nykyään ei niin paljon tätä kaikkea kuin nuorena. Emme esimerkiksi käytännössä koskaan käy enää baarissa juhlimassa, syömässä ravintolassa vain. Olemme jo vähän liian vanhoja tuollaiseen, te lienette nuorempia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nimesi Elina Knihtilä?
Ei. Hänellä on komea mies, mutta ei mielestäni yhtä komea kuin omani. Ap
Sanoit sen taikasanan: ei SINUN mielestäsi. Tommi Korpela on hot!
Montako kertaa miehesi on jäänyt kiinni pettämisestä? Kuinka monta kertaa aiot katsoa vielä läpi sormien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi vuosiansiot?
Hänellä on harvinainen taito tehdä rahaa, hän vain osaa sen, on aina osannut, vaikka ei sitä erityisesti edes tavoittele. Ts. hänellä on hyvät tulot, en ihan tarkkaan tiedä/muista paljonko. Ap
Toki. Vähemmästäkin naisella pöksyt kostuu.
Meille kummallekaan raha ei ole hirveän tärkeää. Kunhan sitä nyt on sen verran, ettei tarvitse niin hirveästi sitä miettiä. Tiedostan, että tuo asenne johtuu pitkälti siitä, että olemme molemmat suht varakkaista kodeista. Meillä on samanlainen tapa käyttää rahaa ja rahat ovat aina olleet yhteisiä. Ap