Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen komean miehen vaimo, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
25.05.2025 |

Komeus on tietenkin osittain subjektiivista, mutta veikkaisin, että valtaosa naisista luokittelisi mieheni komeaksi ja ne loputkin pitävät häntä mukavana.

Kommentit (242)

Vierailija
41/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö

Vierailija
42/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mies lentäjä lääkäri? ja sinä pikku pimu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on jäädä toiseksi omalle ukolle? 

Vierailija
44/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt komeilla miehillä rumia vaimoja monestikin. 

Mistä tämä johtuu? Siitäkö että komeat pitää kaunotarta salanaisena ja vaimo on vain vaimo. 

Vierailija
45/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on jäädä toiseksi omalle ukolle? 

En ymmärrä kysymystä. En näe ihmissuhteita kilpailuna. Ap

Vierailija
46/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mies lentäjä lääkäri? ja sinä pikku pimu?

Ei ja ei. Ap

Vierailija
47/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä johtuu? Siitäkö että komeat pitää kaunotarta salanaisena ja vaimo on vain vaimo. 

Mä luulen että kaikki ei vain ole yhtä ulkonäkökeskeisiä, riippumatta omasta ulkonäöstä. 

Mulla on tällä hetkellä ekaa kertaa elämässäni komea mies. Hän on vähiten naisten ulkonäköön huomiota kiinnittävä mies mitä tiedän. Olen joskus miettinyt, johtuuko se siitä että komeana hän tietää miten vähän ulkonäkö loppujen lopuksi merkkaa missään. Hänelle myös varmasti tulee naisilta ehdotuksia jatkuvasti. Hänen ei tarvi tarttua niihin samalla tavalla kuin rumemman miehen, jolle kauniin naisen ehdotus on kerran elämässä -tilaisuus ja pettämisen arvoista jopa eron riskin uhalla. 

Vierailija
48/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoko miehen komeus sinulle epävarmuutta?

Kysyn, koska samassa tilanteessa olevana välillä taistelen sen faktan kanssa että mieheni saisi milloin vain minua paljon kauniimman, fiksumman, nuoremman ja filmaattisemman naisen. Milloin vain. 

Toisaalta sitten kyllä mietin, että enhän mä sellaista miestä edes haluaisi, joka olisi kanssani vain siksi ettei saa kauniimpaa, fiksumpaa jne.

Miten sinä koet?

Minäkin joskus ajattelen ja olen miehellenikin sanonut, että hän saisi kauniin, älykkään ja fiksun nuoren naisen milloin tahansa. Johon hän on sanonut, ettei saisi "sellaista kuin minä". Se on tietty truismi, koskee jokaista, mutta toisaalta hyvin totta. Minullekin on miehessäni tärkeintä, että hän on juuri hän. 

Mutta ainahan voi rakastua ja silloin suhde loppuisi. Se koskee minusta ihan ketä tahansa, ei vain komeita miehiä, joten emme ole mitenkään erilaisessa asemassa. 

Olen joskus ajatellut tuota siltä kannalta, ettei se olisi mikään katastrofi, vaan voisi olla lopulta vielä yksi elämä, sillä nuorena minulla oli monta elämää, jotka olivat toisiinsa nähden hyvin erilaisia. Totta kai hylätyksi tuleminen tekisi todella kipeää, mutta olen sen tyyppinen ihminen, että nuolen haavani salassa ja keskityn tulevaan. Olen jättänyt taakseni merkittäviäkin ihmissuhteita aika kylmähermoisesti. On usko siihen, että selviän aina ja kaikki käy hyvin. Ap

Vierailija
49/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös komea mies. Hänellä on paksut, ruskeat hiukset, suora ja suurehko nenä. Hyvät hampaat. Hän on myös lihaksikas ja minua n. 7 cm pidempi. Itse olen 171,5 cm. 

Hän on hyväkäytöksinen ja kohtelias. Naiset helposti tuppautuvat tapahtumissa hänen seuraansa (etenkin humalassa vaivaksi asti), eikä hän loukkaa heitä, vaikka ei ole kiinnostunut.  Naiset ovat ehkä hiukan kateellisia kun vertaavat miestäni omaan puolisoonsa.

Ehkä ruman miehen kanssa olisi helpompaa, vaikka en olekaan mustasukkaista lajia. Kyllähän mukava yhteinen tapahtumailta kuitenkin menee vähän pilalle liian innokkaiden ihailijoiden vuoksi. Toivoisin naisilta hieman solidaarisuutta. Ei kaikkien komeiden miesten kohdalla ole pakko kokeilla onneaan. Siinähän pilaa vain oman maineensa.

Varmasti jokaisen komean miehen naiselle tuttu kokemus tuo, että humalassa naiset tulevat iholle. Olen sen joskus täällä kertonutkin, kun erään kerran humalainen nainen tuli kaulailemaan miestäni ja kun tulin mieheni luokse baaritiskiltä, tuo nainen asettui eteeni kädet nyrkkeilyasennossa :)  Humalassa estot katoavat, mutta on myös ollut työkavereita, jotka ovat puoliväkisin tehdä tuttavuutta mieheeni. Jotkut naiset myös suuttuvat, jos eivät saa vastakaikua.

En usko, että sellaisen miehen kanssa, jota itse pitäisi rumana olisi hyvä olla. Ulkonäöllä on kuitenkin merkitystä seksuaalisen halun sytyttäjänä. Ap

Vierailija
50/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et toi muikkeli vaan luulee, et sen mies on komee. Tulee sit tänne odotteleen kysymyksii. No voihan se  jonkun mielest ollakin komee, onhan noita mielipiteitä. mun mielest toi Mikko Töyssy on ihan sikakomee, laulaa just telkkarissa.

Vierailija
51/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että kaikki ei vain ole yhtä ulkonäkökeskeisiä, riippumatta omasta ulkonäöstä. 

Mulla on tällä hetkellä ekaa kertaa elämässäni komea mies. Hän on vähiten naisten ulkonäköön huomiota kiinnittävä mies mitä tiedän. Olen joskus miettinyt, johtuuko se siitä että komeana hän tietää miten vähän ulkonäkö loppujen lopuksi merkkaa missään. Hänelle myös varmasti tulee naisilta ehdotuksia jatkuvasti. Hänen ei tarvi tarttua niihin samalla tavalla kuin rumemman miehen, jolle kauniin naisen ehdotus on kerran elämässä -tilaisuus ja pettämisen arvoista jopa eron riskin uhalla. 

Mielestäni olet oikeassa siinä, että komea mies on immuunimpi naisten huomiolle, samoin myös kaunis nainen on immuuni miesten huomiolle ja suosiolle. Olen itse ollut aika suosittu nainen, se on vain normaalia taustahälyä. Mielestäni mies suhtautuu samalla tavalla. Mutta sitä en usko, etteikö hän huomaisi naisten ulkonäköä. Varmasti huomaa, tuskin sitä voi olla huomaamatta. Mutta hän ei ole lainkaan flirtti, en ole koskaan tykännyt sen tyyppisistä miehistä. Ap

Vierailija
52/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ole nähnyt tuollaisia pareja juuri koskaan. Ap

Vierailija
53/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nimesi Elina Knihtilä?

Teillä naisilla on kyllä erikoinen maku. Jos jotain miestä sanottaisiin komeaksi niin Tommi Korpela ei olisi ensimmäisten joukossa

No kuka sitten? Olen huomannut, että osa palstan miehistä pitää lähes kaikkia miehiä komeina, kun taas lähes kaikki naiset ovat heidän mielestään rumia. Ap

Vierailija
54/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olet oikeassa siinä, että komea mies on immuunimpi naisten huomiolle, samoin myös kaunis nainen on immuuni miesten huomiolle ja suosiolle. Olen itse ollut aika suosittu nainen, se on vain normaalia taustahälyä. Mielestäni mies suhtautuu samalla tavalla. Mutta sitä en usko, etteikö hän huomaisi naisten ulkonäköä. Varmasti huomaa, tuskin sitä voi olla huomaamatta. Mutta hän ei ole lainkaan flirtti, en ole koskaan tykännyt sen tyyppisistä miehistä. Ap

Tuo oli hyvä vertaus. Minulla on tosi kauniita ystäviä ja heille miesten huomio on juurikin vain taustahälyä. Ollaan ystävällisiä, mutta huomionosoitukset katoaa äkkiä mielestä. Minä taas rumempana olen ihan tohkeissani jos joku mies harvoin lähestyy ja se jää mieleen pitkäksi aikaa :D

Eikä se tietenkään niin ole ettei mieheni huomaisi naisten ulkonäköä. Se ei vain selvästi ole hänelle niin tärkeää kuin joillekin muille. Näkeehän sen jo siitä että hän on minun kanssani. En myöskään ole nähnyt hänen kuin pari kertaa 10 vuoden aikana katsovan jotakuta naista "sillä tavalla". Ja he eivät edes olleet huikeita nuoria kaunottaria, vaan enemmän persoonallisen näköisiä keski-ikäisiä. Eksäni taas tuijotti jokaista kaunista naista kieli pitkällä. Nykyinen pystyy ohittamaan kaunottaret samoin kuin muutkin ihmiset. Nykyisen kanssa on ihan erilaista käydä vaikka rannalla sillä hän ei tuijota ketään vaikka olisi mikä ilmestys tissit paljaana. Ero on hyvin selvä eksiini nähden. 

Toki tämä ei välttämättä riipu ainakaan pelkästään miehen omasta ulkonäöstä vaan myös luonteesta ja käytöstavoista yms.

Vierailija
55/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites noi kakkareikä hommat?

Tyhmä!

Vierailija
56/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tosi komean miehen vaimo, ollut jo yli 20v ja lapset aikuisia. 

En tahdo kysyä Ap'lä mitään, koska ei aihetta.😄

Vierailija
57/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit tuohon asemaan?

Varmaan tussulla "kyttäämään" miehen lompakkoa.

Vierailija
58/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi vuosiansiot?

Hänellä on harvinainen taito tehdä rahaa, hän vain osaa sen, on aina osannut, vaikka ei sitä erityisesti edes tavoittele. Ts. hänellä on hyvät tulot, en ihan tarkkaan tiedä/muista paljonko. Ap

No paljastuihan se tarkoitus - lompakkoloinen kyseessä!

Vierailija
59/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tosi komean miehen vaimo, ollut jo yli 20v ja lapset aikuisia. 

En tahdo kysyä Ap'lä mitään, koska ei aihetta.😄

Nyt olisi harvinainen tilaisuus keskustella keskenään :)  Meidänkin lapset ovat jo aikuisia ja olemme olleet yhdessä yli 35 vuotta. Ap

Vierailija
60/242 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki tämä ei välttämättä riipu ainakaan pelkästään miehen omasta ulkonäöstä vaan myös luonteesta ja käytöstavoista yms."

Aivan, luonteella on enemmän merkitystä, taustoilla ym. Itselläni ei ole kokemusta siitä, että poikaystäväni tai mieheni olisivat vilkuilleet näyttävästi muita enkä kyllä olisi sellaista miestä katsellutkaan, se on noloa ja huonoa käytöstä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi