Olen komean miehen vaimo, haluatko kysyä jotain?
Komeus on tietenkin osittain subjektiivista, mutta veikkaisin, että valtaosa naisista luokittelisi mieheni komeaksi ja ne loputkin pitävät häntä mukavana.
Kommentit (242)
212. Kommenttini oli se mitä ekana mieleen, mutta kommentin kohde ei näyttänyt ottavan sitä hyökkäyksenä. Sellaiseksi se ei myöskään ollut tarkoitettu.
En ole missään väittänyt etteikö miehen ulkonäkö olisi minulle tärkeä joten voit vapaasti pitää minua pinnallisena. Mutta sinulla ei taida olla itse aiheeseen sanottavaa. Olet kiinnostunut vain siitä että voisit arvostella minua teksteistäsi päätellen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa miehesi alkoholismi on?
Faktahan on se että mies ei nai koskaan alaspäin. Et ole saanut miestäsi hurmaavalla luonteellasi.
Olet alistuvainen, kuuntelet kiltisti kun miehesi muistuttaa sinua vioistasi. Näin hän saa oikeutta alkoholismilleen. Katsot sikailua mukisematta.
Tai sitten hän on narsisti ja sama kohtelu. Keppiä ja porkkanaa vuorotellen
En ymmärtänyt tekstistä juuri mitään😅 Mutta se oli mainio juuri sellaisena kuin se on.
Mitä tarkoittaa mies ei nai koskaan ylöspäin? Ap
Lisään viestiini 219 että kommentoimani jo taisikin kuvata Tehiksen avulla mistä on kyse. Eli sain jo vastauksen, en nähnyt kommenttejä kun viestini oli keskeneräinen hetken kun tein muita asioita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että kun suhde vakiintuu ja ollaan useita vuosia yhdessä se toisen komeus/rumuus ikään kuin katoaa ja toinen alkaa näyttämään vaan tutulta.
Oma ensirakkauteni oli mieheen jota ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa komeaksi. Myönnän alkuun olleeni hieman pinnallinen ja miettineeni olenko valmis suhteeseen miehen kanssa jonka ulkonäkö ei viehätä yhtään. Mies oli kuitenkin kaikin muin tavoin niin sopiva, että päätin sivuuttaa ulkonäköasian. Rakastumisen myötä toinen alkoi muuttua, ei nyt komeaksi, mutta rakkaan näköiseksi.
Ero meille tuli lopulta, mutta ei ulkonäöllisistä syistä. Iän myötä aloimme haluamaan elämiltämme eri asioita ja ero oli ainoa järkevä vaihtoehto. Olemme edelleen ystäviä ja kummankin elämä mennyt siihen suuntaan mitä toivoimme.
Hyvä kommentti. Äskeinen kommenttini komean miehen vaimolle joka ei
Ääh, siis ei mun kommentti ollut hieno vaan sen jota kommentoin. Siinä tuli ihan uusi näkökulma keskusteluun. Siitä on jo puhuttu kuinka komeus voidaan kokea haittana mutta ei siitä että komeus voisi olla ei sytyttävää. Vaikka voihannse olla!
Joku kirjoitti että tuolle kommentoijalle ulkonökö ei merkitse mitään mutta niinhän hän ei kirjoittanut. Hän piti sytyttävänä toisennäköistä miestyyppiä.
Jos luet tätä niin kysyn vielä tietääkö miehesi ettei hän edustanut sun miestyyppiäsi alun perin? Olen joskus lukenut vastaavanlaisia miesten tarinoita vainoistaan etttä maku on muuttunut. Mutta en silloin tullut kysyneeksi olivatko vaimot siitä tietoisia. Ap
... Tai en varmaksi muista oliko miesten maku muuttunut. Joka tap. he rakasrivat vaimojaan.
Minua kiinnostaisi tietää miten se maku muutuu jos puuttuu, kääntävätkö edelleen vain punapäät pään vai kiinnostaako miehen tyyppinen?
Nämä tälllaisethan liittyvät usein lapsuudenkinnkokemuksiin, sellaisiin joihin on vaikea saada kontaktia. Yksi tietty miestyyppi herättää minussa kammoa, koska on sellaisesta huono kokemus lapsena. Tai sitten toisin påin, vaikka joku fiktiivinen hahno on ollut teini-iässä seksuaalisen mielenkiinnon kohde joten sen äköiset miehet kiinnostavat jatkossakin. Miesmaun synty kiinnostaa minua. Ja em. syistä on hyvin vaikea bähdä ulkonäkömieltynyksiä pinnallisina. Isäsuhteeseenhan ne myös liittyvät, miksei äitiinkin ja lapsuudenperheen vanhempiakselin dynamiikkaan. Esim kaikki rakkauteni ovat olleet henkisesti kuin isäni, turvallisia, kaikkiavaltiaan oloisia suorastaan 😏 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
201. Voit panna kommenntini mappiin ö jos se ei mitenkään tilannettasi kuvasta. Keskustelu täällä tapahtuu aina vain sen pohjalta mitä pienen tekstin pätkän pohjalta mieleen tulee.
Miten se sitten vaikuttaa läheisyysasioissa ettei miehesi ole sinua sytyttävää tyyppiä?
Moni asia parinvalinnassa on tiedostamatonta, itselleni on milenkiintoista pohtia niitä ja kuulla muisen näkemyksiä. En itse voisi olla miehen kanssa jota en koe sytyttävänä. En lainkaan kiinnostu vaikka mies olisi kuinka mukava, mutta ystävä voi tietysti olla.
Koetko turvallisempana miehen joka ei sytytä? Pelkköä hakuammuntaa ja arvailua siis tämä, jos haluat avata tai miwttiä itse enemmän.Ap
Niin siis tosiaan se henkinen puoli on itselleni tärkein ja ulkonäkö sivuseikka. Sen takia se sytyttäminenkin tapahtuu ihan mui
Mä vain luin sun tekstisi, missä kirjoitit, että toisennäköiset miehet kuin oma miwhesi sytyttävät sinut. Siitä kysymykseni. Haluat korostaa että sisäiset asiat ovat tärkeimpiä, ei ulkonäkö. Monet vähemmän komeiden miesten puolisot sanovat samaa eli se ettei alkujaan pitänyt ulkonäöstä ohittui ajan mittaan. Varmaan miesten kohdalla on monesti samoin eli vaimo hurmasi myöhemmin muilla avuillaan.
Mutta aiheeseen liittyen, millaisia asioita et miehesi ulkonäössä pitänyt sytyttävinä? Kysyn siksi kun itselläni on tarkka maku, en esimekiksi pidä puoleensavetävänä latinotyypistä nappisilmää. Mutta kaipa sellaisenkin miehen voisi oppia kokemaan seksynä, jos hän muutrn olisi tosi kiinnostava koska ei kuitenkaan ole vastenmielisen näköinen vaan söötti.
Vai oliko kyse siitä että koit komean miehen jotenkin epäilyttävänä. Tässä keskustelussa se ei ole vielä ollut esillä mutta minet liittävät komeuteen stereotypioita (komea pettää, komea on naistenmies tai ylpeä itsensäpeilailija jne), Samanlaisia liittyy kauniisiin naisiinkin. Ap
Ei siinä miehen ulkonäössä ollut mitään sellaista mikä olisi sytyttänyt. Kuten aiemmin kirjoitin, pidän enemmän sellaisista punatukkaisista pallopäistä, ehkä semmoisista toimistonörteistä jotka siistivät saksilla nurmikon reunat. Siis, että ulkonäkö antaa tuollaiset vibat. Se ulkonäkö oli kuitenkin viimeinen asia mitä miehessä mietin, kun muuten oli heti niin oikeanlainen. Kuten jo monesti olen kirjoittanut, se ulkonäkö on itselleni niin yhdentekevä, etten miettinyt pahemmin sitä miltä mies näyttää tai ei näytä.
Ja ei, en tosiaankaan pitänyt komeaa miestä epäilyttävänä. Enhän mä edes pitänyt miestä komeana kun tavattiin. Vasta sitten kun alkoi tulemaan palautetta ympäriltä, että onpas komea mies aloin miettimään, että kai tuo sitten on monen silmään komea.
229. Hyviä kuvauksia sulla🤣 Tulee mieleen joku purkkari-espoolainen joka suutuu, kun automatto on vinossa 😁 yksi tuttu ob sellainen, en kestäisi viikkoakaan samassa taloudessa 😆Ja kiitos kun suhatudut ymmärtäväisesti mun tökeröihinkin kommentteihin!
Miten miehesi suhtautuu siihen ettet pidä hänen ulkonäköään tai tyyliään sytyttävänä vai tietääkö hän? Ap
"ei, en tosiaankaan pitänyt komeaa miestä epäilyttävänä. Enhän mä edes pitänyt miestä komeana kun tavattiin."
Joo, ymmärrän nyt mitä sä tarkoitat, mulla on vain hitaampi sytytys 😀 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on se että mies ei nai koskaan alaspäin. Et ole saanut miestäsi hurmaavalla luonteellasi.
Olet alistuvainen, kuuntelet kiltisti kun miehesi muistuttaa sinua vioistasi. Näin hän saa oikeutta alkoholismilleen. Katsot sikailua mukisematta.
En ymmärtänyt tekstistä juuri mitään😅 Mutta se oli mainio juuri sellaisena kuin se on.
Mitä tarkoittaa mies ei nai koskaan ylöspäin? Ap
Mitä helv.. oikein sekoilen, pitäisi vähän hidastaa tahtia mutkun teen samanaikaisesti yhtä toista asiaa. Rihän siinä lukenut ylöspäin vaan alaspäin! Mitä tarkoittaa "mies ei nai koskaan alaspäin"? Eikö täällä aina jauheta, että nainen on lompakkoloinen? Ja en ole hurmaavalla luonteellani kehuskellutkaan. Mä kirjoitin että mun mies on kaikkien mielestä mukava ja symppis. Mä olen se joka hoitaa reklamaatiot😁 Ja ammattiinkin kuuluu osata olla se pahakin poliisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoko miehen komeus sinulle epävarmuutta?
Kysyn, koska samassa tilanteessa olevana välillä taistelen sen faktan kanssa että mieheni saisi milloin vain minua paljon kauniimman, fiksumman, nuoremman ja filmaattisemman naisen. Milloin vain.
Toisaalta sitten kyllä mietin, että enhän mä sellaista miestä edes haluaisi, joka olisi kanssani vain siksi ettei saa kauniimpaa, fiksumpaa jne.
Miten sinä koet?
Minäkin joskus ajattelen ja olen miehellenikin sanonut, että hän saisi kauniin, älykkään ja fiksun nuoren naisen milloin tahansa. Johon hän on sanonut, ettei saisi "sellaista kuin minä". Se on tietty truismi, koskee jokaista, mutta toisaalta hyvin totta. Minullekin on miehessäni tärkeintä, että hän on juuri hän.
Mutta ainahan voi rakastua ja silloin suhde loppuisi. Se koskee minusta ihan ketä tahansa, ei vain komeita miehiä, joten emme ol
Erikoinen puheenaihe pitkään naimisissa olleelta pariskunnalta, että "saisit kauniin, fiksun, nuoren jne. puolison". Onko sitoutuminen noin hataraa ja oma epävarmuus niin suuri?
Itse olen valintani aikanaan tehnyt ja "tahdon" sanonut. Se riittää. Puolisoni ei joudu missään kilpailuasetelmassa elämään "nuorempien ja kauniimpien" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös komea mies. Hänellä on paksut, ruskeat hiukset, suora ja suurehko nenä. Hyvät hampaat. Hän on myös lihaksikas ja minua n. 7 cm pidempi. Itse olen 171,5 cm.
Hän on hyväkäytöksinen ja kohtelias. Naiset helposti tuppautuvat tapahtumissa hänen seuraansa (etenkin humalassa vaivaksi asti), eikä hän loukkaa heitä, vaikka ei ole kiinnostunut. Naiset ovat ehkä hiukan kateellisia kun vertaavat miestäni omaan puolisoonsa.
Ehkä ruman miehen kanssa olisi helpompaa, vaikka en olekaan mustasukkaista lajia. Kyllähän mukava yhteinen tapahtumailta kuitenkin menee vähän pilalle liian innokkaiden ihailijoiden vuoksi. Toivoisin naisilta hieman solidaarisuutta. Ei kaikkien komeiden miesten kohdalla ole pakko kokeilla onneaan. Siinähän pilaa vain oman maineensa.
Eihän nykynaiset maineestaan välitä, ainakaan nuo pintaliitäjät. Ei mitään rajaa. Aina ovat miestä vailla.
233. Jos toi on mielestäsi erikoinen puheenaihe niin täytyy vain todeta, että se on sieltä vähiten erikoisesta päästä😅
Mutta kaikki halukkaat jo ovat varmaankin osallistuneet, hyvää yötä tällä erää. Ap
Näin kerran kun komean miehen puheille jonotettiin oikein. Ei ollu julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Estäisikö miehen komeus sinua
eroamasta vaikka muuten haluaisit
erota?
jos on vaikka psyko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tosi komean miehen vaimo, ollut jo yli 20v ja lapset aikuisia.
En tahdo kysyä Ap'lä mitään, koska ei aihetta.😄
Nyt olisi harvinainen tilaisuus keskustella keskenään :) Meidänkin lapset ovat jo aikuisia ja olemme olleet yhdessä yli 35 vuotta. Ap
Sulla on siis joku seitsemänkymppinen "komistus", jota kaikki nuoret pimut kuolaa 😁
Voi hän olla 6-kymppinenkin. Eikä kuolaavien naisten tarvitse olla nuoria pimuja. Ne vanhemmat naiset ne vasta onkin kovia kuolaamaan lähes samanikäisten miesten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tosi komean miehen vaimo, ollut jo yli 20v ja lapset aikuisia.
En tahdo kysyä Ap'lä mitään, koska ei aihetta.😄
Nyt olisi harvinainen tilaisuus keskustella keskenään :) Meidänkin lapset ovat jo aikuisia ja olemme olleet yhdessä yli 35 vuotta. Ap
Sulla on siis joku seitsemänkymppinen "komistus", jota kaikki nuoret pimut kuolaa 😁
Voi hän olla 6-kymppinenkin. Eikä kuolaavien naisten tarvitse olla nuoria pimuja. Ne vanhemmat naiset ne vasta onkin kovia kuolaamaan lähes samanikäisten miesten perään.
Kerroin jo, että olemme alle kuusikymppisiä, vielä on muutama vuosi kuusikymppiseksi miehelläni.
Nykyään kuusikymppinen ei edes tunnu kovin vanhalta. En oikeastaan tunne ikääni, ei tunnu vanhalta, tunnen itseni noin 48-vuotiaaksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran kun komean miehen puheille jonotettiin oikein. Ei ollu julkkis.
Samantyyppistä olen joskus nähnyt tapahtuvan. Minusta naisten fanitus on näkyvämpää kuin miesten vastaava. Miehet eivät tule laumana, vaan yksitellen. Ja miehet kunnioittavat vieressä seisovaa puolisoa niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Humalahakuinen juominen on syynä turskiin lähestymiseen ja seksuaaliseen häirintään. Sitähän se on. Miehet eivät vain avaudu näistä iltapäivälehdissä tai muuallakaan, koska se ei heille useimmiten ole fyysinen uhka. Ellei nyt joku virpibutt ryhdy jahtaamaan - ja sellaiset ovat kuitenkin harvassa.
Kerran virpibutt tuli mieleen, kun eräässä kesätapahtumassa leoparfiasuinen, terveyskengissä kulkenut rehevä nainen pani sormet suuhunsa ja vihelsi voimakkaasti (tiedättekö sen vihellystyylin? En itse osaa viheltää niin), kun mieheni käveli ohi. Sen jälkeen nainen suorastaan hyökkäsi kimppuun niin että katsoimme parhaaksi lähteä koko paikasta. Toisen tapahksen olen täällä joskus kertonutkin. Kun tulin paikalle, nainen seisoi mieheni edessä nyrkkeilyasennossa puolustamassa "saalistaan". Hän oli tuhannenpäissään tietenkin. Ap
Ja sinä olet ruma kuin petolinnun perse, ja luonteesikin aivan hirveä.