Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pieni on pienin muna löysänä

Vierailija
25.05.2025 |

Mitäs olet nähnyt, minkä kokoinen on pienin muna mitä olet nähnyt, nainen?

Yleensähän muna on vähintään puoliseisokissa kun siihen pääsee käsiksi.

Nim.aika kokematon

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippiäisenmuna ei ole edes kuutiosenttimetriä. Ei se kasva vaikka kovaksi keittäisi.

Vierailija
2/4 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pienestä tiedä, mutta mun kliseistä vessapaperirullaa paksumpi ja terskan verran pidempi on pienimmillään sellainen peukun kokoinen, jos se oikein pahasti säikähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan harmittaa hirveästi kun tapaa pienimunaisen tyypin, vaikka tietää ettei se itse mahda sille mitään. 

Silti pettymys on suuri kun näkee ja kokee sen pienuuden. Joskus vaan kunnon pano tuntuis hyvältä, mutta pienen kanssa se ei tunnu yhtään miltään. Harmillista molempien kannalta. 

Vierailija
4/4 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan harmittaa hirveästi kun tapaa pienimunaisen tyypin, vaikka tietää ettei se itse mahda sille mitään. 

Silti pettymys on suuri kun näkee ja kokee sen pienuuden. Joskus vaan kunnon pano tuntuis hyvältä, mutta pienen kanssa se ei tunnu yhtään miltään. Harmillista molempien kannalta. 

Nyt se yks heti tänne kertomaan, että olet erehtynyt, koska pillussa mikään ei tunnu miltään ja se on vaan miesten inhottavuutta että sinne ylipäänsä pitää mitään sovitella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän