Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesällä 4- vuotta täyttävä poika käy vielä iltaisin rinnalla

Vierailija
25.05.2025 |

Onko pitkä imetys kuinka yleistä nykyään? Oletteko te imettäneet pitkään?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat imettää sitä loppuelämäsi. 

Uskomatonta paskaa tällaiset turhat väitteet.

Vierailija
22/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä vanhoja lapsia imettävät ovat pääsääntöisesti vihervassari ituhippejä.

Mutta ajattele kuinka terveellistä rintamaito on verrattuna korvikkeeseen joka valmistetaan eläimen maidosta? t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna käydä. Jos lapsi syö muuten ikätasoisesti ja monipuolisesti ja kasvu on hyvää niin mitäs tuo kenellekään kuuluu. 

Vierailija
24/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua joillakin nykyään; vaippoja melkein kouluikään asti, samoin imetys.

Näillä nyt ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. 

Vierailija
25/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pian 4v käy öisin joskus. Imetän häntä nuorempia kaksosia, joten en unisena aina huomaa, kuka rinnalla käy. Muuten olen häneltä lopettanut, kun en enää niin montaa lasta jaksanut imettää. Vanhimman lapsen kanssa imetys päättyi 4v 7kk iässä eli pitkiä metyksiä on meidän perheessä ollut aiemminkin

Käytätkö turruttavia lääkkeitä öisin? Vai oletko tajuton? 

Vierailija
26/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ajattele kuinka terveellistä rintamaito on verrattuna korvikkeeseen joka valmistetaan eläimen maidosta? t. ap

Täällä on niin elämästä vieraantunutta porukkaa, ettei heille mikään argumentti kelpaa. Tässä yhteiskunnassa koetaan muiden kuin sylivauvojen imetys luonnottomaksi ja perverssiksi. Myös Amerikan häveliäisyyskulttuuri on levinnyt tänne. Lisäksi naisen kuuluu olla itsenäinen ja vahva ja imetys on liian sitovaa itsenäiselle ja vahvalle naiselle. Eikun pulloa suuhun ja baanalle. Lisäksi monella on taustalla imetyspettymys, joten katkerana täällä mollaavat vaan.

Vierailija
27/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme yhteyskunnassa, jossa oma maito on sairasta ja perverssiä, mutta toisen eläinlajin maito normaalia. Äidin nänni on myös sairasta ja perverssiä. Sen sijaan nänninmuotoinen tehdasvalmisteinen kuminpala suussa on tervettä ja normaalia. 

#logiikka 

Vierailija
28/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pian 4v käy öisin joskus. Imetän häntä nuorempia kaksosia, joten en unisena aina huomaa, kuka rinnalla käy. Muuten olen häneltä lopettanut, kun en enää niin montaa lasta jaksanut imettää. Vanhimman lapsen kanssa imetys päättyi 4v 7kk iässä eli pitkiä metyksiä on meidän perheessä ollut aiemminkin

Käytätkö turruttavia lääkkeitä öisin? Vai oletko tajuton? 

Mun vieressä nukkuu kolme pellavapäätä, yksi lähes 4v ja kaksi melkeen 2,5v. Ihanko oikeasti unenpöpperössä pitäisi alkaa tihrustella pimeässä, että kuka nyt tuli kainaloon? Mulle ei ole ongelma se, että 4v pari kertaa viikossa käy rinnalla unisena. En halua häntä vain enää sen säännöllisemmin imettää, koska imetän hänen lisäkseen kaksosia useamman kerran päivässä. Tottakai huomaan, jos joku tulee siihen rinnalle, mutta jatkan mahdollisuuden mukaan vain unia. Ei mun tarvitse nukkuvan lapsen imetystä sen kummemmin valvoa.

Vierailija
29/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liki nelivuotias tarvitse korvikettakaan!!!

Anna sille oikeaa ruokaa. 

Vierailija
30/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1v täyttänyt lapsi voi juoda tavallista maitoa. Ei tarvitse korvikemaitoa myöskään.

Vierailija
31/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, että kyseinen nelivuotias saa muutakin ruokaa kuin rintaa pari kertaa viikossa. 

Vierailija
32/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme yhteyskunnassa, jossa oma maito on sairasta ja perverssiä, mutta toisen eläinlajin maito normaalia. Äidin nänni on myös sairasta ja perverssiä. Sen sijaan nänninmuotoinen tehdasvalmisteinen kuminpala suussa on tervettä ja normaalia. 

#logiikka 

Nyt on kyse melkein neljävuotiaasta. Hän ei tarvitse nänninmuotoista kumipalaa suuhunsa sen enempää kuin nänniäkään. 

Vierailija
33/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#logiikka 

Nyt on kyse melkein neljävuotiaasta. Hän ei tarvitse nänninmuotoista kumipalaa suuhunsa sen enempää kuin nänniäkään. 

Imetyksestä ei myöskään ole mitään haittaa. Ja sillä on lapselle todella paljon muutakin arvoa kuin ravinto.

Vierailija
34/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodeissa korvikemaidon tarjoilu loppuu kun lapsi täyttää 1v. Silloin voi juoda jo tavallista maitoa, yleinen fakta ja suositus! 

Sitten on eri asia että niin pieni ei pitäisi olla päiväkodissa lainkaan.

Vierailija
35/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, että kyseinen nelivuotias saa muutakin ruokaa kuin rintaa pari kertaa viikossa. 

Ai nyt se on pari kertaa viikossa. Aloituksessa lukee kyllä että ILTAISIN. 

Vierailija
36/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? 4-vuotta ja 7-kk.? Minä en ollut paljoakaan vanhempi kun olin jo risu savotassa vesurin kanssa!

Vierailija
37/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kävisi jos et antaisi käydä. Eli , ole vanhempi , auktoriteetti joka asettaa rajat! 

Tottakai meillä on rajat. Minä määrään, kuinka usein ja missä imetän. Ei tämä ole mikään avoin baari. 

Miksi et lopeta koko touhua? Lapsi on 4v!!

Miksi 4-vuotiaan imetys häiritsee sinua?

Koska se on sairasta!Lasu pitäisi tehdä tuollaisista friikeistä!-eri

Vierailija
38/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko minä 40-vuotias mies tulla käymään myös?

Vierailija
39/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin sellaisessa tilanteessa, jos ruoasta olisi pulaa ja imetys olisi ainut keino pitää lapsi hengissä

Vierailija
40/116 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk! Tosi ällöä ja pervoa. Koittakaa nyt ennen koulua tai viimeistään ennen armeijaa saada ne vieroitettua!🤢🤮

Äläs nyt, kyllä nuoret tietää että rinta maito on hyvää...itseäni siinä viehätää eniten hyvin miellyttävä paketointi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän