Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v mies löydätkö enää naista?

Vierailija
25.05.2025 |

Niin keski-ikäset miehet löydettäkö enää naista mistään? Tuntuu et mahdottomuus, naisilla niin kovat vaatimukset, tinderissä pinnallisia prinsessoja, etsivät bodaria ja pitää olla 20 tuhatta uusi autokin rinnalla.

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Miksi pidät sitä huonona asiana, etteivät eronneet naiset enää siedä huonoa kohtelua? Mistä se kertoo, jos sinä pidät oman arvon tuntoa huonona asiana etkä sitä, että heitä on kohdeltu huonosti? Ymmärrän toki pointin siitä, että jotkut eronneet naiset eivät kykene itsereflektioon, mutta kusipäitä löytynee molemmista sukupuolista.

Jos kyse olisikin vain siitä ettei siedä huonoa kohtelua. Yleensä se kääntyy siten, että jos et hemmottele ja palvo naista, niin silloin kohtelet kaltoin etkä ole sopiva kumppaniehdokas.

Suomessa ei tasan kukaan nainen edes osaisi odottaa hemmottelua tai palvelua. Ainakaan kantasuomalainen.

En tiedä mitä ikäluokkaa olet, mutta TikTokissa näkyy tuollaisia videoita suomalaisilta naisilta harva se päivä: Jos et tee sitä ja sitä niin et ole parisuhdematskua, mulla on rima korkealla.

Vierailija
162/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan paljon liikuntaa, mutta tykkään myös hyvästä ruuasta. En ymmärrä miten liikunta muka sulkee estää vaikkapa pihvin syöntiä. Eilen söin hampurilaisen ja mustikkapiirakkaa. En kylläkään lapa niitä joka päivä, mutta kaikkea voi syödä kohtuudella. Sanoisin, että mieluumminkin niillä ylipainoisilla tuntuu olevan syömishäiriö (tunnesyömistä jne).

Ei se liikunta hyvää ruokaa sulje pois, mutta pakkoliikkujat kyttäävät lähes aina maanisesti painoaan ja se tarkoitaa sitä, että runsaamman ruokailun jälkeen on pakko päästä polttamaan pian kaloreita tai tulee itku eikä esim. treenikertoja voi koskaan jättää väliin. Tai sitten vastaavasti esim. niitä hampurilaisia syödään todella harvoin, pari kertaa puoleen vuoteen tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotiaana 40 vuotiaat miehet oli vanhoja kurppia, eikä todellakaan elämänkumppani matskua. Minähän en rupea kenenkään paskavaippoja vaihtelemaan, muuta kun vauvoilta.

Naiset etsii vain elämänkumppania. Miehille kelpaa reikä, kuin reikä. Ette te naiset ole mitään spesiaaleja. Sinäkin olisit karsiutunut heti 20-vuotiaana, koska et osaa kielioppia. En pane tyhmiä naisia.

En minäkään olisi katsonut sinuun päinkään.

Vierailija
164/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas, allu

Vierailija
165/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun jankkaukset, osa 8546

Vierailija
166/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä ruma epäviehättävä 120 kg nainen on iso turn off ja epäsiisti pieruverkkareissa.

Ethän sinä sellaisia naisia tavoittelekaan vaan niitä, jotka meikkaavat sekä käyttävät kireitä housuja ja korkkareita. 

Jotenkin musta tuntuu, että ap on itse 120kg epäsiisti pieruverkkareissa. Olenko oikeassa?

Vierailija
167/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä ruma epäviehättävä 120 kg nainen on iso turn off ja epäsiisti pieruverkkareissa.

Ethän sinä sellaisia naisia tavoittelekaan vaan niitä, jotka meikkaavat sekä käyttävät kireitä housuja ja korkkareita. 

Eikai kukaan rumaa haluakaan mutta 120kg voi olla myös kaunis.

niin voi toki olla, mut heiläki aika kovat kriteerit

mutta silti naisen pitää olla tyylikäs ja naisellinen kireet housut ja tiukat paidat

kireet housut ja paidat ei ole tyylikästä

Vierailija
168/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua enää tässä iässä parisuhteeseen, varsinkaan oman ikäisen naisen kanssa. Miehen kannalta näen parisuhteen vain negatiivisena asiana. Olen kyllä ollut kolmen eri naisen kanssa avoliitossa, eli ihan kokemuksesta puhun.

Viime vuonna oli 20-vuotias nainen panokamuna ja sit 19-vuotiaan abituriettitytön kanssa yhden illan juttu, mutta tänä vuonna ollut hiljaisempaa. Pari nuorempaa on ehdottanut jotain rahaa vastaan, mutta sellaisille en lämpene alkuunkaan. Olen kyllä muutenkin todella kranttu.

M41

Sä et oo saanu parikymppiseltä ees rahasta

yli-ikäisen jämänaisen kiukunpurkaus :DD

Ehkä oli ihan realistinen kokemusasiantuntija. Ei parikymppisiä oikeasti

No mistä ihmeestä se johtuu, että toisin päin kiinnostaa? Eli keski-ikäiset naiset kiinnostavat nuoria poikia?

Noita poikia kiinnostaa lähinnä seksi ja sitä saa vanhemmilta. Vanhemmat naiset on myös kokeneita sängyssä ja taitavia. Eivätkä enää voi tulla raskaiksi. joten ei tarvita ehkäisyä. Nykyään vanhempi nainen voi olla myös ihan hyvän näköinen verrattuna ylipainoisiin nuorempiin. Joten miksi ihmeessä nuoret pojat ei havittelisi vanhempia naisia? Ei siitä mitään loppuelämän suhdetta ole tulossa.

Vierailija
169/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua enää tässä iässä parisuhteeseen, varsinkaan oman ikäisen naisen kanssa. Miehen kannalta näen parisuhteen vain negatiivisena asiana. Olen kyllä ollut kolmen eri naisen kanssa avoliitossa, eli ihan kokemuksesta puhun.

Viime vuonna oli 20-vuotias nainen panokamuna ja sit 19-vuotiaan abituriettitytön kanssa yhden illan juttu, mutta tänä vuonna ollut hiljaisempaa. Pari nuorempaa on ehdottanut jotain rahaa vastaan, mutta sellaisille en lämpene alkuunkaan. Olen kyllä muutenkin todella kranttu.

M41

Ehkä oli ihan realistinen kokemusasiantuntija. Ei parikymppisiä oikeasti

Miltä kannalta kokemusasiantuntija? Eihän 40-vuotias nainen ole tässä kuin sivustaseuraaja.

Ei varmaan tosiaan monet parikymppiset naiset katsele nelikymppisiä miehiä, paitsi sokerijutuissa, mutta ei se silti kumoa sitä faktaa, että parikymppinen nainen suostui viime vuonna tapaamaan minua omasta halustaan, ja ilman mitään rahallista kompensaatiota.

Toki annoin hänelle autokyydin edestakaisin, ja välillä tarjosin hampparit ja limsat. Ostin myös 40€ synttärilahjan, mutta raha ei ollut tuossa motiivina hänen puoleltaan.

40v nainen on ollut se nuori nainen ja tietää kokemuksesta, ettei setämiehet kiinnostaneet häntä eikä kavereitaan. Paitsi no joo drinkkien ostajina.

N32

Vierailija
170/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On minullakin joskus nuorempana enempi ollut :D"

Okei, no mikä muuttui niistä ajoista?

Tuskin sinä 20 vuotta sitten istuit kotona itkemässä kuinka kännykällä ei pysty tilaam pildee niin kun halpaa pitsaa vai mitä?

Ulkonäkö muuttui. 40 v mies ei vaan ole enää haluttava.

Täällä 57v nainen..olenko ihan piloilla?

Olen hoikka ja kroppa  sama kuin 40 vuotiaana

Toki kohta 60v ja parasta ennen menee umpeen?

Kaunis ja hoikka, MUTTA PILAANTUNUT

Vierailija
171/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan paljon liikuntaa, mutta tykkään myös hyvästä ruuasta. En ymmärrä miten liikunta muka sulkee estää vaikkapa pihvin syöntiä. Eilen söin hampurilaisen ja mustikkapiirakkaa. En kylläkään lapa niitä joka päivä, mutta kaikkea voi syödä kohtuudella. Sanoisin, että mieluumminkin niillä ylipainoisilla tuntuu olevan syömishäiriö (tunnesyömistä jne).

Ei se liikunta hyvää ruokaa sulje pois, mutta pakkoliikkujat kyttäävät lähes aina maanisesti painoaan ja se tarkoitaa sitä, että runsaamman ruokailun jälkeen on pakko päästä polttamaan pian kaloreita tai tulee itku eikä esim. treenikertoja voi koskaan jättää väliin. Tai sitten vastaavasti esim. niitä hampurilaisia syödään todella harvoin, pari kertaa puoleen vuoteen tms.

En edes halua hampurilaisia..5 tähden illallisen kyllä

En henno vaan maksaa niin paljon:(

57v kaunotar

Vierailija
172/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ehkä oli ihan realist

siis vanha = minä en halua pitkää suhdetta? Pelkkää seksiä vaan..seksin takia?

Olen herkkä ihminen

N57v

Vierailija
173/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 vuotias ja elämä muuttui huomattavasti paremmaksi kun ei edes yritä etsiä naista kumppaniksi

Vierailija
174/184 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen ja löysin viime vuonna itselleni miehen kumppaniksi. Mun elämä kyllä parantui huomattavasti. Ei ole iästä kiinni se rakkaan löytäminen.

Vierailija
175/184 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan rumaa haluakaan mutta 120kg voi olla myös kaunis.

Kenen mielestä? 

Vierailija
176/184 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Miksi pidät sitä huonona asiana, etteivät eronneet naiset enää siedä huonoa kohtelua? Mistä se kertoo, jos sinä pidät oman arvon tuntoa huonona asiana etkä sitä, että heitä on kohdeltu huonosti? Ymmärrän toki pointin siitä, että jotkut eronneet naiset eivät kykene itsereflektioon, mutta kusipäitä löytynee molemmista sukupuolista.

Jos kyse olisikin vain siitä ettei siedä huonoa kohtelua. Yleensä se kääntyy siten, että jos et hemmottele ja palvo naista, niin silloin kohtelet kaltoin etkä ole sopiva kumppaniehdokas.

Suomessa ei tasan kukaan nainen edes osaisi odottaa hemmottelua tai palvelua. Ainakaan kantasuomalainen.

En tiedä mitä ikäluokkaa olet, mutta TikTokissa näkyy tuollaisia video

Joo Tiktokistahan se totuus tosiaan löytyy. Tässä sen taas näkee, mikä voima sillä on nuorison ja näköjään vähän vanhempienkin tyhmentämisessä ja radikalisoinnissa. Ei ole toivoa tällä maalla enää kun jengiä viedään kuin pässiä narussa. 

Vierailija
177/184 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pari kertaa puoleen vuoteen" eli 2-3 kk välein ei kyllä minusta ole mitenkään todella harvoin kun puhutaan roskaruoasta. Joka viikkoko sitä pitäisi mättää? 

Vierailija
178/184 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luovuttaa ja mennä töihin

Vierailija
179/184 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinni siita kuinka vanha olet. Minun rakastajani on 60; pitaa huolta itsestaan, hyvavartaloinen, liikkuu paljon, ei juokse baareissa tai ahmi roskaruokaa kuten AP. Pukeutuu siististi. On huomaavainen ja kaikin puolin Mukava Mies. Itse olen 39, meikkaava ja tiukkoihin farkkuihin pukeutuva kaunis nainen. Hieman pohdittavaa AP:lle.

Vierailija
180/184 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä mieluista naista vakiintuneeseen seksisuhteeseen. Muunlaista naista en tässä vaiheessa elämää enää kaipaa - yhteiselojen "autuus" ja perheleikit on jo koettu.

Satunnaisilla kertapanoilla mennään.