Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v mies löydätkö enää naista?

Vierailija
25.05.2025 |

Niin keski-ikäset miehet löydettäkö enää naista mistään? Tuntuu et mahdottomuus, naisilla niin kovat vaatimukset, tinderissä pinnallisia prinsessoja, etsivät bodaria ja pitää olla 20 tuhatta uusi autokin rinnalla.

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotiaana 40 vuotiaat miehet oli vanhoja kurppia, eikä todellakaan elämänkumppani matskua. Minähän en rupea kenenkään paskavaippoja vaihtelemaan, muuta kun vauvoilta.

Muistan parikymppisenä kuinka en lähtenyt edes 35+ rokkitähtien mukaan. Olivat niin vanhoja.

Vai ihan rokkitähtien 🤣

Iso D varmaan ottais sut yhä mukaan

Vierailija
142/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsit pinnallisia orinsessoja?

Koska ne ovat makuuni,, todella laitettuja seksikkäitä naisellisia, ei koskaan olen kiinnostanut epäsiisti nainen joka ei osaa pukeutua ja meikata.

Tässä sitä taas nähdään, kuka on pinnallinen.

no joo vähän, mutta en ole kuitenkaa mieheksi kovin ruma ja lihava, miksi ei saisi kaunista?

No koska ne kauniit 20v naiset pariutuivat jo 15v sitten ikäisensä kanssa ja nyt ne on 40 vuotiaina vähintään  1 lapsen vanhempia. Ei ehkä enää nuoria ja kauniita, mutta sitäkin onnellisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä nämä Pk-seudun prinsessat mitä olen baareissaki nähnyt, etsivät jotain bodaria jolla on rahaa ja hieno mersu. Itselläni ei todellakaa ole näitä asioita, rahat vähissä, velkaa ja ajelen 1000 € fiatilla.

No tämä prinsessa ei juo eikä siksi käy baareissakaan. Bodareista en välitä, mutta kaljamahakaan ei kelpaa, koska itsellänikään ei ole sellaista. Raha-asiat on itselläni kunnossa ja odotan, että miehelläkin on talous tasapainossa. Eiköhän niitä toisenlaisiakin naisia löydy, esim ylipainoisia jne.

Vierailija
144/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsit pinnallisia orinsessoja?

Koska ne ovat makuuni,, todella laitettuja seksikkäitä naisellisia, ei koskaan olen kiinnostanut epäsiisti nainen joka ei osaa pukeutua ja meikata.

Tässä sitä taas nähdään, kuka on pinnallinen.

no joo vähän, mutta en ole kuitenkaa mieheksi kovin ruma ja lihava, miksi ei saisi kaunista?

No koska ne kauniit 20v naiset pariutuivat jo 15v sitten ikäisensä kanssa ja nyt ne on 40 vuotiaina vähintään  1 lapsen vanhempia. Ei ehkä enää nuoria ja kauniita, mutta sitäkin onnellisempia.

Miksi väität että ovat onnellisia? Maailma on täynnä onnettomia 40 vuotiaita vähintään 1 lapsen vanhempia

Vierailija
145/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tässä harvakseltaan on ehdokkaita löytynyt vaan niiden pitäminen on tuskallisen vaikeaa. Kaikilla aivan ylitsepääsemättömän suuret odotukset. Kukaan ei juurikaan ole kiinnostunut tavallisesta arjesta. Aina pitäisi viihdyttää ja palvella. 

Jos se tavallinen arki on netflix & chill niin joo, ei kelpaa.

Vierailija
146/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotiaana 40 vuotiaat miehet oli vanhoja kurppia, eikä todellakaan elämänkumppani matskua. Minähän en rupea kenenkään paskavaippoja vaihtelemaan, muuta kun vauvoilta.

Naiset etsii vain elämänkumppania. Miehille kelpaa reikä, kuin reikä. Ette te naiset ole mitään spesiaaleja. Sinäkin olisit karsiutunut heti 20-vuotiaana, koska et osaa kielioppia. En pane tyhmiä naisia.

Vierailija
147/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua enää tässä iässä parisuhteeseen, varsinkaan oman ikäisen naisen kanssa. Miehen kannalta näen parisuhteen vain negatiivisena asiana. Olen kyllä ollut kolmen eri naisen kanssa avoliitossa, eli ihan kokemuksesta puhun.

Viime vuonna oli 20-vuotias nainen panokamuna ja sit 19-vuotiaan abituriettitytön kanssa yhden illan juttu, mutta tänä vuonna ollut hiljaisempaa. Pari nuorempaa on ehdottanut jotain rahaa vastaan, mutta sellaisille en lämpene alkuunkaan. Olen kyllä muutenkin todella kranttu.

M41

Sä et oo saanu parikymppiseltä ees rahasta

Valitettavasti on voinut saadakin. Itsehän oli kaksikymppisenä niin epävarma ja huomionhakuinen, että panin myös 20 vuotta vanhempien kanssa. Janosin miesten ihailua ja hyväksyntää. Onneksi olen tuosta kasvanut.

Vierailija
148/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan parikymppisenä kuinka en lähtenyt edes 35+ rokkitähtien mukaan. Olivat niin vanhoja.

Vai ihan rokkitähtien 🤣

Iso D varmaan ottais sut yhä mukaan

Suomen mittakaavassa olivat tähtiä. Edelleenkään keski-ikäisenä en huolisi huomattavasti vanhempaa miestä. Epäilisin toimisiko mikään enää sängyssä.

Vierailija
149/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonolta näyttää. Naisilla vaatimukset pilvissä. Kolme perustyyppiä:

1) matkustelija-kokemus-viini -hedonisti

2) pakkosuorittajaliikkuja

3) oman tasonsa väärinarvioija

Ykkösryhmä ei kiinnosta, en halua käyttää kaikkia rahojani tai aikaani matkusteluun ja kokemusten hakemiseen. Enkä varsinkaan halua kustantaa yksin niitä naiselle.

Kakkosryhmä ei kiinnosta, tykkään ruoasta enkä halua kärvistellä sen suhteen. Yleensä näillä menee pakkomielteen puolelle, ovat joko syömishäiriöisiä jos nuoresta asti sama meininki, tai sitten jossain vaiheessa olleet ylipainoisia ja kokeneet trauman siitä ja sitten laihduttaneet ja pelkäävät kovasti uudelleen lihomista.

Kolmosryhmässä ovat tavalliset eronneet perheenäidit, joiden vaatimuslista on pilvissä, koska edellinen mies = sika. Kuvittelevat, että oma taso on jotenkin taianomaisesti noussut, koska ajattelee "Because I am worth it.".

Joten aika vähissä ovat fiksut ja maanläheiset naiset joille riittää tavallinen arki eikä miehen tarvitse olla sekoitus prinssi rohkeaa tai empaattista psykologia.

Vierailija
150/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset etsii vain elämänkumppania. Miehille kelpaa reikä, kuin reikä. Ette te naiset ole mitään spesiaaleja. Sinäkin olisit karsiutunut heti 20-vuotiaana, koska et osaa kielioppia. En pane tyhmiä naisia.

Aika yksin olet sitten elämäs varmaan elänyt, kun ei kukaan tohtoritason ihminenkään jatkuvasti kirjoita kirjakielellä. Jos ei ole jotain nepsypoikkeamaa tai pakko-oireista häiriötä. T. Ohis

Vierailija
151/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et? Vaikutat todella tyhmältä itse.

M49

Vierailija
152/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helsingin yökerhoissa on ainaski todella pinnallisen näköisiä naisia mitähän he etsii, varakasta miestä jolla on 40 tonnin mersu :D.

Kuka ajaa noin halvalla mersulla

Jep, eihän 40 tonnia riitä mihinkään!

Vierailija
153/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkösryhmä ei kiinnosta, en halua käyttää kaikkia rahojani tai aikaani matkusteluun ja kokemusten hakemiseen. Enkä varsinkaan halua kustantaa yksin niitä naiselle.

Kakkosryhmä ei kiinnosta, tykkään ruoasta enkä halua kärvistellä sen suhteen. Yleensä näillä menee pakkomielteen puolelle, ovat joko syömishäiriöisiä jos nuoresta asti sama meininki, tai sitten jossain vaiheessa olleet ylipainoisia ja kokeneet trauman siitä ja sitten laihduttaneet ja pelkäävät kovasti uudelleen lihomista.

Kolmosryhmässä ovat tavalliset eronneet perheenäidit, joiden vaatimuslista on pilvissä, koska edellinen mies = sika. Kuvittelevat, että oma taso on jotenkin taianomaisesti noussut, koska ajattelee "Because I am worth it.".<

Hmm. Miksi pidät sitä huonona asiana, etteivät eronneet naiset enää siedä huonoa kohtelua? Mistä se kertoo, jos sinä pidät oman arvon tuntoa huonona asiana etkä sitä, että heitä on kohdeltu huonosti? Ymmärrän toki pointin siitä, että jotkut eronneet naiset eivät kykene itsereflektioon, mutta kusipäitä löytynee molemmista sukupuolista.

Vierailija
154/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Miksi pidät sitä huonona asiana, etteivät eronneet naiset enää siedä huonoa kohtelua? Mistä se kertoo, jos sinä pidät oman arvon tuntoa huonona asiana etkä sitä, että heitä on kohdeltu huonosti? Ymmärrän toki pointin siitä, että jotkut eronneet naiset eivät kykene itsereflektioon, mutta kusipäitä löytynee molemmista sukupuolista.

Jos kyse olisikin vain siitä ettei siedä huonoa kohtelua. Yleensä se kääntyy siten, että jos et hemmottele ja palvo naista, niin silloin kohtelet kaltoin etkä ole sopiva kumppaniehdokas.

Vierailija
155/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap! 

1) päivitä vaatekaappi

2) pilkettä silmäkulmaan

3) päivitä myös tietosi autojen nykyhinnoista

Näillä tärppää!

Vierailija
156/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, mikä ketju! En tiedä, itkeäkö vai nauraa.

Ap, ihan ystävyydellä:

- etsi kaltaistasi puolisoksesi

- jos itse olet esim. ylivelkaantunut, huonot vaatteet, --> yritä osumia deittisovelluksissa samanlaisten naisten kanssa.

- Ei kannata yrittää pariutua meikkaavien, hyvin pukeutuvien naisten kanssa, koska itse et panosta ulkoasuusi

- ei kannata yrittää pariutua toimeentulevien työssäkäyvien kanssa, jos itse elät kelan tuilla ja juot ne

- yritä pariutua kelan tuilla elävän rahansa juoneen ylivelkaisen kanssa, hän luultavasti hyväksyy sinut sellaisena kuin olet

Vierailija
157/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse olisikin vain siitä ettei siedä huonoa kohtelua. Yleensä se kääntyy siten, että jos et hemmottele ja palvo naista, niin silloin kohtelet kaltoin etkä ole sopiva kumppaniehdokas.

Suomessa ei tasan kukaan nainen edes osaisi odottaa hemmottelua tai palvelua. Ainakaan kantasuomalainen.

Vierailija
158/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin löytää sellaisen ihmisen, jolla on jotain yhteistä ja samanlainen erikoinen tapa ajatella asioista ja maailmasta, samanlaiset arvot ja huumorintaju. En haluaisi olla vaan joku joka just kelpaa. Haluan, että mut halutaan mun vuoksi, koska olen minä. Erosin 4 vuotta sitten ja sen jälkeen ei ole ollut ketään. En ole etsinyt mistään. Deittimaailma vaikuttaa niin kamalalta, että itsesuojelusyistä pysyn poissa. Itse en koskaan voisi olla vain jonkun kanssa. Ihme pitää tapahtua, että parisuhteeseen vielä menisin. N42

Vierailija
159/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon siihen sanontaan, että me miehet olsimme kuin viini. Tosiet meistä vain paranee vanhetessaan ja toiset etikoituu ja katkeroituu, eivätkä todellakaan ole parempia iän myötä.

Itseäni pidän nyt noin 40 vuotiaana parempana miehenäö kuin vaikka noin 10 vuotta sitten. Esimerkiksi siksi, että olen oppinut nauttimaan ja iloitsemaan sinkkuudestani. Tiedostan, että kumppanin kaipuuni ha haave hänen löytämisestään kulkee enempi aalloistsa kuin olsi jokinasia, joka jatkuvasti särksi ja tekisi oloni hankalaksi.

Parisuhde on alkanut näyttämään enempi mahdollisuudelta kun velvollisuudelta. Tiedostan liiankin hyvin, että itse minun on yritettävä jaksaa olla eritavoin aktiivinen ja toimelias, jotta pysyisin kunnossa niin henkisesti kuin fyysisesti. Jotta yksin elämiseni ei etensii yksinäisyydeksi. Jotta saisin pidettyä omalta osaltani ihmissuhteeni kunnossa.(...)

Vierailija
160/184 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmosryhmässä ovat tavalliset eronneet perheenäidit, joiden vaatimuslista on pilvissä, koska edellinen mies = sika. Kuvittelevat, että oma taso on jotenkin taianomaisesti noussut, koska ajattelee "Because I am worth it.".<

Mä harrastan paljon liikuntaa, mutta tykkään myös hyvästä ruuasta. En ymmärrä miten liikunta muka sulkee estää vaikkapa pihvin syöntiä. Eilen söin hampurilaisen ja mustikkapiirakkaa. En kylläkään lapa niitä joka päivä, mutta kaikkea voi syödä kohtuudella. Sanoisin, että mieluumminkin niillä ylipainoisilla tuntuu olevan syömishäiriö (tunnesyömistä jne).