Millaista autoa katselisit, jos budjetti ois n.5000e?
Ajoa on vaihtelevasti, välillä pitkiä matkoja mutta enimmäkseen kaupungissa ajamista..
Kommentit (120)
Surkuttelisin tilannettani enkä katselisi autoa.
Ostaisin 500€ fillarin ja loput rahat säästöön.
Katselisin Porschea tai Lamborghinia, ostaisin Toyota Yariksen tai Corollan.
Käytetty Renault. Ranskisten hinnat putoaa nopeasti koska essonbaarimiehet "tietää" että niissä on sähkö- ja ruosteongelmia sekä yleistä epäluotettavuutta. Näin olikin - 70-luvulla. Nyt saatavilla aika vähän ajetun Clion tuolla hinnalla.
Mulla on seuraavana kiikarissa Nissan Micra, Citroen C3 tai Mini Cooper ja kutakuinkin samaa luokkaa budjetti mutta sitten haluan ehdottomasti automaattivaihteet sekä sähkö/hypridi niin saapi nähdä onkohan ihan utopistinen haave. Voisihan sitä sitten siivun ottaa toki lainakin. Ei vielä edessä pariin vuoteenkaan kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Porsche 911
Niin. Katselemiseksi saattaisi jäädäkin mutta ostaisin ja hankkisin sitten mahd. volkswagen golfin tai toyotan tai muun luotettavan "tavis" auton.
Busseja, koska tuolla rahalla on vaikea löytää luotettavaa autoa. Jossei mitään ymmärrä autoista ja osaa itse korjata niitä.
Ei tuolla rahalla saa kunnollista autoa,vähintään 30 000€ pitää laittaa että saa.
Toyota on aika vakiovastaus tähän kysymykseen. Auris, Corolla, Yaris.. mitä näitä nyt on. Hyviä autoja.
Sori vähäisistä tiedoista, tarkoitus ei ole teillä etsityttää mulle sopivaa autoa, vaan nähdä mitä itse harkitsisitte tuolla hinnalla :) aloituskin siksi niin epämääräinen, ettei suljeta pois dieseliä tai bensaa kumpaakaan. Varmaan todella paljon ajavat etsivät kalliimman auton muutenkin. Ap
Älä vaan mainitse mitään tilantarpeesta, vuotuisesta ajomäärästä tms. Anna kun arvaan, olet nainen?