Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs kaveri ei enää viesti kuten ennen

Vierailija
25.05.2025 |

Hän on vähäsanaisempi ja niukka. 

Lopetanko viestittelyn?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan siis nimenomaan utelias elämää ja asioita/ilmiöitä kohtaan.

Vierailija
22/26 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vain, en edes huomaa, että et ole enää yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko laitat viestejä ja millaisia? Jos niitä tulee jatkuvasti eikä niissä ole sisältöä, niin ei niihin välttämättä jaksa vastata.

Olen eri kuin ap mutta minä en laittanut mitenkään liian usein. Yleensä aloitan kysymällä mitä kuuluu ja sitten seuraavaksi viestittelyn tarkoituksena on sopia aika pian joku tapaaminen missä voi sitten OIKEASTI keskustella kasvotusten. Nyt kun mietin entistä kaveriani joka viileni juuri tuolla tavalla, niin meidän energiatasot ja kiinnostuksenkohteet taisi vaan olla aika erilaisia. Minua se ei haitannut, mutta hän varmasti väsyi. Olen siis itsekin introvertti, en viestittele usein enkä tapaakaan usein mutta arvostan syvällisiä hyväntahtoisia ihmissuhteita. Mutta olen utelias ja asioista innostuva. Ja kyllä se tuntui todella pahalta kun hyväntahtoiseen mitä kuuluu viestiin ei kerran tullut edes vastausta. Miksi roikuin tässä ihmisessä? Luulin

Kerran? Tuo ei ole mitään.

Vierailija
24/26 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko laitat viestejä ja millaisia? Jos niitä tulee jatkuvasti eikä niissä ole sisältöä, niin ei niihin välttämättä jaksa vastata.

Olen eri kuin ap mutta minä en laittanut mitenkään liian usein. Yleensä aloitan kysymällä mitä kuuluu ja sitten seuraavaksi viestittelyn tarkoituksena on sopia aika pian joku tapaaminen missä voi sitten OIKEASTI keskustella kasvotusten. Nyt kun mietin entistä kaveriani joka viileni juuri tuolla tavalla, niin meidän energiatasot ja kiinnostuksenkohteet taisi vaan olla aika erilaisia. Minua se ei haitannut, mutta hän varmasti väsyi. Olen siis itsekin introvertti, en viestittele usein enkä tapaakaan usein mutta arvostan syvällisiä hyväntahtoisia ihmissuhteita. Mutta olen utelias ja asioista innostuva. Ja kyllä se tuntui todella pahalta kun hyväntahtoiseen mitä kuuluu viestiin ei kerran tullut edes

Se ettei edes jaksa vastata oli vasta kaiken huippu. Ennen sitä oli kaikenlaista muuta pientä nihkeilyä, esim. juuri tuollaista niukkasanaisuutta viesteissä.

Vierailija
25/26 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vastata, kun lähinnä mietin elämän lopettamista. 

Vierailija
26/26 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taidan olla tuollainen kaveri, jotenkin vaan ollaan kaverin kanssa kuitenkin niin eri ääripäistä että minä vähemmän vauhdikkaana väsyn henkisesti. Enkä muutenkaan meinaa jaksaa sitä jatkuvaa hehkutusta jostain ja ne hänen mukaansa normaalit kysymystulvat tuntuu tungettelevalta.

Oletko masentunut ja apaattinen persoona sitten, kuin Nalle Puhin Ihaa?

Melankolinen on sana mitä haet.

Oikeastaan pessimistinen on osuvampi sana.