Sinä, joka teet paljon työmatkoja ulkomaille, millaista työtä teet?
Kommentit (30)
Haluaisin myydä militariaa. Se oikeasti kiinnostaisi, mutta ei niille viisikymppinen eukko kelpaa.
Yritys, joka myy samankaltaista juttua kuin vastaaja nro 1. Lapsemme matkustaa myös viikoittain ulkomaille, hän taas on kuin vastaaja nro 2.
Vierailija kirjoitti:
Myyn tekniikkaa.
Olen käynyt sellaisissa paikoissa, mitä monet ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyn tekniikkaa.
Olen käynyt sellaisissa paikoissa, mitä monet ei usko.
Keskimääräinen ihminen ei tiedä, mihin nykyisin pystytään. Jotenkin tämä asia painaa mieltäni. En oikeasti haluaisi olla osa tätä.
Ei ulkomaanmatkat mitään hienoa ole. Ruotsissa menet bussilla Arlandalta sinne vuokra-autopaikalle ja sua vituttaa ajaa sillä vehkeellä sinne kohteeseen, jonka oikeaa porttia et tiedä.
Joutuuuhan töissä reissaan, ja on muuten ihan helvetistä yrittää löytää oikeaan paikkaan ihan mihin tahansa.
Noihin hommiin pitäisi laittaa armeijan lähetti. Ne osaa mennä mihin tahansa saatavilla olevilla vehkeillä ja osaa korjata ne. Ainakin mun poika osaa.
Kerran autoni akku meni loppuun Tampereen lentokentällä. Silloin tulin Tanskasta. Ei muuten ihan hirveästi naurattanut tilata taksia kotiinkin kännykän akkukin oli lopussa.
Myyntimatkat vaatii ihan vitukseen pystyvyyttä. Lento lähtee joskus aamuyöstä ja matkakin lentokentälle vie tunnin autolla. Wellcome to my life!
Järjestin vip-matkoja yrityksille, kävin tutustumassa hotelleihin, ravintoloihin ja aktiviteetteihin. Ihanaa aikaa!
Sitä ennen asiantuntijatehtävissä saatoin käydä kouluttamassa muita ulkomailla esim yrityksen järjestelmien käytössä
IT hommissa itse matkustelen.
Kaverit kiertelee tehdasprojekteissa lähinnnä automaatioprosessien tiimoilta.
Isäukkoa kyselevät vielä yli 75: sena vetämään tehdasprojekteja kaakkois Aasiaan. Ikänsä resunnu maailmalla niin ei enää innostunlähtemään. Vaikka palkkion saisi määrätä itse. Siellä arvostetaan kokemusta.
Poika reissaa tekoälyhommissa
Kaivostekniikkaan liittyvä työ vie usein ulkomaille. Lentokentällä odottaa yleensä auto, joka vie tehtaalle muutaman sadan kilometrin päähän.
Perillä muutama päivä, joskus jopa jokunen viikko. Yötä kohteen hotellissa tai useimmiten tehdasalueella olevissa majoitustiloissa. Ja sitten kotiin takaisin.
Myyn tekniikkaa.