Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla kiireinen elämä?

Vierailija
25.05.2025 |

Miksi?

Suurin osa meistä työtä tekevistä tekee 8h päivässä töitä, sulkee oven ja työt jää sinne ja huomenna jatketaan, toki voi soittaa vielä yhden puhelun ja tehdä vielä tuon ja lähteä 16.45 hakemaan lasta ja sitten on kiire. Kiireesti jotain ruokaa lapsille, koska harrastus alkaa 17.30.

Aamulla on kiire, joka aamu, kun on ne lapset, 10min joka aamu myöhässä töihin.

Minusta nämä kiireiset ihmiset pitävät kiirettä yllä ollakseen tärkeitä, sitten pitää saada jotain extraa kun elämä on niin kiireistä että on ansainnut kuohuviinin Finnairin löyzgessa ennen matkaa Torremolinokseen, nyt vain 4pv koska kiire. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ajatustyötä, eikä ne ajatukset tosiaan jää työpaikalle virallisen työajan päättymisen jälkeen.

Vierailija
2/4 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole kiireinen elämä.

Nyt, kun olen löytänyt paikan, jossa koen olevani kotona, minulle tulee usein kiire kotiin, kun olen esim. kaupungilla asioilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työmatka töihin minimissään 2 h, töissä 8-11h, työmatka kotiin vähintään 2 h. Nykyään onneksi työpäivät olleet enemmän sitä 8-9h luokkaa, mutta silti kun matkoihin menee se 4h ni joka työpäivä vähintään 12h pituudeltaan. Unelle jää aikaa seitsemisen tuntia. Ei ihan montaa ylimääräistä minuuttia päivässä ole. N33

Vierailija
4/4 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun levolle ei jää tarpeeksi aikaa. Työn lisäksi on matka ja suihkussa pitää aina käydä töiden jälkeen. On mennyt 12 tuntia päivästä kun tulen kotiin enkä jaksa enää mitään kuin ruuan sitten jää liikunnat harrastamatta. Vapaa päivänä hoidan pakolliset asiat, tapaan joskus tuttuja ja yritän levätä. Viikonloppuna usein töissä. En koskaan ehdi tekemään mitään josta tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi