Uusi tutkimus: suomalaisten naisten keskipaino on kohta 80kg
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Ei se hedelmällisyys palaa enää vaiks miten laihduttelis.
Jättäkää epäilyttävät pandemiarokotteet ottamatta niin saatatte säästyä elinten syöpymiseltä.
Vierailija kirjoitti:
On silti osa miehistäkin ylipainoisia..taitaa olla molemmat sukupuolet 47% noin.
Mitä väliä? Naisten ylipaino on yhteiskunnallisesti merkittävä asia!!
Miehet näyttää hyviltä painonkin kanssa
Ukothan ovat valaiden näköisiä kun lyllertävät kadulla vastaan
Jos keskipaino on 80 kg ja keskipituus 165 cm, niin vyötärön ympärys taitaa olla liki 100 eli vyötäröllä on takuulla myös viskeraalirasvaa. Vyötärö kapenee oman kokemukseni mukaan n. sentin pudotettua kiloa kohti eli painoa olisi pudotettava hieman yli 10 kg jotta vyötärö kapenee alle 90 sentin ja voi olla ettei vielä silläkään määrällä pääse kokonaan eroon viskeraalirasvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nää suuttuu vielä, kun asiasta sanoo faktoja.
Maksaa Suomelle 35 miljardia/v. Siinä ihan kylmiä monetaarisia arvoja. Ja normaalipainoiset ja terveet ihmiset maksaa lystin.
Woop, woop!
No, Ozempic sitten ilmaiseksi ja reseptivapaaksi ruokakauppoihin. Hopi hopi!
Lääkettä jotta voisi syödä entiseen tapaan, outo yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvoa voisi korjata hakea Thaimaasta siroja neitoja Suomeen.
Thaimaan terveysministeri kehotti paikallisessa lehdessä thaimaalaisia huomioimaan oman BMI:nsä. Puolella thaimaalaisista aikuisista vyötärönympärys on liian suuri ja BMI ylipainon puolella.
Jaha. Ylipaino on oikeasti ongelma eri puolilla maailmaa. Syynä ovat ihmiskunnan muuttuneet ruokatavat ja nykyisin myytävän ruoan koostumus ja syöty määrä.
En usko, että on noin vähän. Joku on valehdellut painoaan pienemmäksi. Tai jos mummot ja taaperot lasketaan mukaan, niin ehkä sitten. Olen suomalaisten suosituimmassa vaatekaupassa kokoa M ja olen liki 80 kg. Kuka ne koot L-4XL ja plusvaatteet sitten ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset laihduttamaan porukalla! Syntyvyyskin lisääntyisi
Olen 55 kiloa ja kertaakaan en ole synnyttänyt. Mitä tarkoitat?
Minä 60 kiloa. En myöskään synnyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi harrastamaan seksiä yli 80 kg naisen kanssa.
Enkä minä sinun. Olet varmaan todella ruma ja epähaluttava mies kun kirjoittelet vauvapalstalla naisista pahaa. Noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Entä miehen?
En puutu muuten kommenttiisi mutta jotenkin huvittava kun tulee julkaisu niin samalla minuutilla tulee ensimmäinen kommentti että 'mutta kun miehet'
No tottakai. Järkevä tajuaisi tuosta, että miesten paino on noussut samassa tahdissa, ja ainoa syy syyttää tästä pelkästään naisia on naisviha. Ei me hoikat naisetkaan mitää läskejä ukkoja haluta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten usein näkyy solakoita ja urheilullisia miehiä valaiden kanssa? Joku pystyy🤮. Ymmärrän miksi miehet ei, varsinkaan jos itse urheilee..en minäkään urheilevana naisena voisi ottaa ylipainoista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla liian lyhyt se?
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Entä miehen?
En puutu muuten kommenttiisi mutta jotenkin huvittava kun tulee julkaisu niin samalla minuutilla tulee ensimmäinen kommentti että 'mutta kun miehet'
No tottakai. Järkevä tajuaisi tuosta, että miesten paino on noussut samassa tahdissa, ja ainoa syy syyttää tästä pelkästään naisia on naisviha. Ei me hoikat naisetkaan mitää läskejä ukkoja haluta.
Naisviha jankutus on rasittavaa
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on noin vähän. Joku on valehdellut painoaan pienemmäksi. Tai jos mummot ja taaperot lasketaan mukaan, niin ehkä sitten. Olen suomalaisten suosituimmassa vaatekaupassa kokoa M ja olen liki 80 kg. Kuka ne koot L-4XL ja plusvaatteet sitten ostaa?
Mä olen 58 kiloisena myös M kokoa. Ei todellakaan mahdu S koon vaatteet mulle.
Mammat, nyt salille ja vähän äkkiä
Hauskin kysymys,.miksei ylipainoiset pariudu keskenään? Vaan yrittävät saada komeita Chadeja appeista tai ne isot Suomi-Kallet solakoita Ainoja? Meneekö tässä jotenkin kysyntä/tarjonta sekaisin? Deitti appeissa luullaan että saadaan tasoa parempi kuin itse,kun se pamahtaa omalle ruudulle.
Vierailija kirjoitti:
Pituudetkin kasvaneet.
Ja varmasti luiden tiheys, eli luut ovat nykyään painavampia kuin ennen ;D
Kutakuinkin, painan jo 90kg.