Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun käyt kampaajalla, kuinka usein olet tyytyväinen lopputulokseen?

Vierailija
21.03.2007 |

Taas käyty kampaajalla ja lopputulos taas samannäköinen kuin entinenkin tai ehkä vieläkin kamalampi. Vaikka jotain uutta olisin halunnut ja sen ilmoitinkin.

Jatkampa siis kampaamon etsintää, joka leikkaa hiukseni siten, että niistä tykkään....

Ja kertokaahan minkämalliset hiukset teillä on? Ideoita kaipailen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajani tuntee minut ja tietää tyylini. Sen lisäksi ideoi usein uutta ja ehdottaa ja antaa vaihtoehtoja. Yleensä lopputulos on parempi kuin toivoinkaan.

Oma hiustyylini tällä hetkellä klassinen sileä polkka.

Vierailija
2/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen löytänyt tosi hyvän, nuoren kampaajatytön, joka leikkaa minulle sopivan hartiolle ulottuvan, kerroksellisen hiusmallin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en käy.

Kaveri jolla on kmapaajan koulutus mutta ei tee sitä työkseen leikkaa nykyään hiukseni. Saan sellaiset kun haluan.

Vierailija
4/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsuuden kotipaikkakunnalla vakkarikampaaja, jolla olen käynyt n. 15-vuotta. Lisäksi käyn kampaajalla myös ulkomailla (maassa, jossa olen ennen asunut ja jossa nykyisin käydään satunnaisesti muutaman kerran vuodessa). Tuolla ulkomailla olen aina (kampaajasta riippumatta) aivan äimistynyt lopputuloksesta ja katselen itseäni tuntukaupalla peilistä kun en voi uskoa, että hiukseni tosiaan saa niin kauniisti laitettua!

Joo ja raidoitus kestää jopa pitempään kuin Victoria Bechamilla (viitaten muutaman päivän takaiseen uutiseen kun rouvan kampaamokäynti kesti koko päivän = 4h).

Hiukset ja hiustyyli vaihdellut paljonkin, pitkästä poikatukkaan ja takaisin ja taas uusi rundi.

Vierailija
5/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan kampaajan aika vapaasti toteuttaa itse parhaaksi katsomansa ideat, tietysti jotain suuntaviivoja sanon. Mulla on ollut onni että on ollut monta kampaajaa jotka ovat tosi ammattilaisia ja heidän silmäänsä voi luottaa.

Vierailija
6/6 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen harkinnassaan ja loistotulos on aina tullut.