Mitä sinä ajattelet jos joku sanoi käyneensä "kovaa elämän koulua"
Itse ajattelen että kyseinen henkilö on kova ja periksiantamaton jota mikään ei enää järkytä.
Ei hyvää ja onnelista elämää elänyt pehmeä ihminen,joka murtuu vastoinkäymisissä
Kommentit (281)
Sen tyyppinen henkilö, että minulla ei ole mitään yhteistä hänen kanssaan enkä halua olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää itseään koulutettuja fiksumpana, vaikkei siitä ole mitään konkreettista näyttöä. Vähäiset rahat menevät alkoon, röökiin, energiajuomiin yms.
Tunsin idiootin joka säästeli vähäisiä rahojaan vuosikymmeniä ulkomaanmatkaan ja omaan autoon.
Mun yh-äiti oli kyseessä. Jätti mulle kymppitonneja rahaa perinnöksi. Siis puhutaan nyt ihan sellaisista summista mitkä tuhlasin pariss viikossa ja jotka on jollan Andylläki povitaskus ihan joka päivä.
Tämmössiä lampaita elää, jotka säästää pikkurahoja ja elättelee että kyllä minä sittten Italiaan matkustan. Ei koskaan uskaltanut lähteä lentokoneeseenkaan.
Vietti täysin näköalattoman ainoan elämänsä parturikampaajana ja täytenä luuserina ja kasvatti sentään mut.
Siis kasvatti ja kasvatti. Tajusin jo varhain että älä tee töitä ja tuhlaa sun ainotta elämää köyhään näköalattomaan elämään.
Just toi. Jos sula on vähän rahaa. Niin juo kännit aina kun voit ja polta röökit. Rahoja säästämällä et saa kasaan mitään suurempaa. Niin on asiat säädetty.
En kunnioita yhtään mun äitiä, mutta kiitos sille huonosta esimerkistä. Ja isä jos oot siel jossain huudeil, niin täydet respektit sulle mään yo.
Siinä olemme kyllä varmaan samaa mieltä että äidilläsi meni tuo kasvatus kohdallasi aivan täydellisesti perseelleen. Tai sitten isältäsi pääsi sinua tehdessä lorahtamaan vähän kusta sekaan.
Tupakoiva, suht alkoholisoitunu tyyppi joka ei ikinä oo saanu mitään asiaa vietyä loppuun. Seilaa elämässä ja valittaa, mutta mitään ei itse halua minkään eteen tehdä. Semmonen mulla tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä olemme kyllä varmaan samaa mieltä että äidilläsi meni tuo kasvatus kohdallasi aivan täydellisesti perseelleen. Tai sitten isältäsi pääsi sinua tehdessä lorahtamaan vähän kusta sekaan.
Dat tru bruh. Sen takii me ollaa veriveljii ja aatteen kannattajii. samaa mielt asioist
Vierailija kirjoitti:
Eihän työssäkäyvät kerkeä lapsiaan kasvattamaan, kun ovat töissä. Puhutaan jostain parturikampaja yrittäjästä, niin missä sille jää aikaa lapselle yhtään?
Suomessa monet lapset saa perinteisen vapaan kasvatuksen. Lapset kasvaa lähiöiden jengeissä kuten Pojat elokuvassa. Meillähän vanhempi väestö on täysin kasvanut vapaasti jengeissä ja täysin pellossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankilassa istunu tai huumeita käyttäny tai molempia.
Mun äidillä ja sedällä on facessa elämänkoulun käynyt, koska ei kehtaa kertoa että on sairaanhoitaja ja toinen levyseppähitsari.
Häpeävät ammattejaan niin paljon että ovat mieluummin elämänkoulun kävijöitä.
Suomessa työntekoa ja palkkojen maksua inhotaan niin paljon että nykyään nuoret ei edes halua opiskella mitään ammattia itselleen. Luuserin hommaa olla elämänkoululainen.
Parempi on olla ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että on luuseri ja vieläpä idiootti julistaessaan sitä "ylpeyden aiheena".
Kuvailet toista ihmistä käyttämällä sanoja uuseri ja idiootti. Mitkä ovat ne kaksi sanaa, joilla itseäsi kuvailisit?
Sano ihan vain kaksi sanaa ilman mitään selittelyjä.
Realisti ja kyyninen
Vierailija kirjoitti:
Miksei yhteiskunta yksiinkertasesti vois vaan kerätä yhteen ja poistaa vaan ne huonot ja sosiaalikelvottomat tapauksensa jotenkin ja jäljelle jäis vaan ne hyvät.
Problem solved; simple as that.
Neuvostoliitto ja Aatun Saksa kokeili tota, mutta se ei toiminut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei yhteiskunta yksiinkertasesti vois vaan kerätä yhteen ja poistaa vaan ne huonot ja sosiaalikelvottomat tapauksensa jotenkin ja jäljelle jäis vaan ne hyvät.
Problem solved; simple as that.
Koska kapitalismissa tarvitaan köyhiä että rikkaat vosi ottaa näiltä rahat.
Tunnen myötähäpeää, koska kyseessä on tosi puhkikulunut sanonta, jota w*t-porukka enimmäkseen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten isältäsi pääsi sinua tehdessä lorahtamaan vähän kusta sekaan.
Juuri näin. Lorahteli mielikuvissasi janoiseen kitaasikin, katselit oviaukolta ukkoni tomintaa. Perse vain vilkkui ylös alas ja isäni hymyili minua tehdessään makeaa hymyä takana uneksivalle samaa mieltä olevalle kusifetistille. Kun mielikuvissa meni kuuskytluvun Rööperiin ja näit isäni ovelta hehkulampun valossa, niin tuijotit isääni takaa hänen kolmanteen silmään. Siksi olemme veriveljiä keskenämme. Todistit unissasikin kun minua tehtiin jussina 1965.
Isäni oli siihen aikaan iso pamppu. Sen verran tiedän hänestä, että hän oli iso pamppu.
Runkkasitko siinä ovella isälleni ja äidilleni?
Vierailija kirjoitti:
Että elämässä on ollut vaikeaa, mutta usein vaikeudet ovat itse aiheutettuja. Esim. varkaudet tai alkoholismi.
Jaa ja se on vaihtoehto, no mitenkä olisi melkein kuoliaaksi hakattu ja rais..a jo lapsuudessa, olisiko kova juttu ja elämänkoulu näin niinkuin aluksi?
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä ja molemmat vanhempasi olette näitä elämämkolulaisia.
Hitleri. valkoset ja ruottalaiset oli oikeassa....
Roskuus on perinnöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä ja molemmat vanhempasi olette näitä elämämkolulaisia.
Hitleri. valkoset ja ruottalaiset oli oikeassa....
Roskuus on perinnöllistä.
Noinhan se Putiinikin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Sen tyyppinen henkilö, että minulla ei ole mitään yhteistä hänen kanssaan enkä halua olla missään tekemisissä.
Pelkään kuollakseni myös näitä tyyppejä.
Ennen näitä näkyi vähemmän katukuvassa, mutta nyt leikkausten tultua ihan Sipilän ajoilta on porukka näkynyt Asemallakin aika hurjana. Tullaan kerjäämään rahaa kunnon ihmisiltä.
Miksi ei voida verottaa enemmän että saisivat ne sossun tuet itselleen??? Saisi liikkua rauhassa kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihmiseltä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Idioottimainen sanonta.
Elämän kova koulu. Ihmiseltä on lapsi kuollut, selvinnyt tsunamista, sairastaa syöpää ja sinä et halua olla tämän takia missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa.
Mitä se kertookaan sinusta.
Ne, jotka facebookissa kirjoittavat koulupohjakseen 'elämäm kova koulu' eivät todellakaan ole tsunamia tms kokeneita vaan ihan silkkaa lahjakkuuden, motivaation tai lapsuudenkodin tuen puutteen takia kouluttautumisen väliin jättäneitä. Päihdeongelmaa, rötöstelyä, yhteiskunnan tuilla elämistä.
Mä en tiennyt, että täällä puhutaan Facebookista. Luulin, että keskustellan tuosta ilmaisusta ihan vain yleisesti.
- eri
Lempiruoka:Nistipata
Lempijuoma: Ilmainen alkoholi ja energiajuomat
Lempiasu: Feikkicrocsit ja kolmiraitaverkkarit
Lempisanonta. Haista v""u
Ammatti: Itseoppinut tatuoija jolta saa hepatiitin kaupan päälle
Mulla on AMK ja yliopistotutkinto, feissarissa profiilissa lukee
"Elämän kova koulu ja korkeakoulu".
Olen toki huumeita käyttänyt ja pikkusatsin (6kk) linnassakin ollut, äitini oli myös väkivaltainen päihteiden väärinkäyttöä ja kuoli kun olin 10v.
Tämä ihan vaan vitsin vuoksi.