Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä ajattelet jos joku sanoi käyneensä "kovaa elämän koulua"

Vierailija
24.05.2025 |

Itse ajattelen että kyseinen henkilö on kova ja periksiantamaton jota mikään ei enää järkytä.

Ei hyvää ja onnelista elämää elänyt pehmeä ihminen,joka murtuu vastoinkäymisissä

Kommentit (281)

Vierailija
161/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisterit käyköön yli opistonsa mutta, paras koulu on elämäm kova koulu

Vierailija
162/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vankilassa istunu tai huumeita käyttäny tai molempia.

Mun äidillä ja sedällä on facessa elämänkoulun käynyt, koska ei kehtaa kertoa että on sairaanhoitaja ja toinen levyseppähitsari.

Häpeävät ammattejaan niin paljon että ovat mieluummin elämänkoulun kävijöitä.

Eipä se katso koulutusta, jos on pohjakosketuksen elämässään ottanu. Häpeää se varmaan tuottaa, jos on hyvästä ammatista retkahtanu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa on niin elämäm koulu-kohde että takuulla on ollut elämäm koululaisiakin tsunamista selviytyneissä. Siellähän oli silloin tuhansia suomalaisiakin.

Vierailija
164/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaa on niin elämäm koulu-kohde että takuulla on ollut elämäm koululaisiakin tsunamista selviytyneissä. Siellähän oli silloin tuhansia suomalaisiakin.

Thaimaan kaduilla elää satoja suomalaisia hienoja katujen kolleja ja kissoja. Respektit heille Konalan kaduilta. Big IT

BleissIT!!

Vierailija
165/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihmiseltä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Idioottimainen sanonta.

Elämän kova koulu. Ihmiseltä on lapsi kuollut, selvinnyt tsunamista, sairastaa syöpää ja sinä et halua olla tämän takia missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa.

Mitä se kertookaan sinusta. 

Ei minun vanhempani ainakaan kerro toisille ihmisille käyneensä mitään elämän koulua vaikka häneltä on kuollut lapsi tsunamissa,  mistä itse selviytyi.

Hohhoijaa tätä lukutaitoa...

Vierailija
166/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihmiseltä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Idioottimainen sanonta.

Elämän kova koulu. Ihmiseltä on lapsi kuollut, selvinnyt tsunamista, sairastaa syöpää ja sinä et halua olla tämän takia missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa.

Mitä se kertookaan sinusta. 

Sehän riippuu ihan siitä millainen tämä ihminen on ja miten tämä käyttäytyy. Ei tsunamista selviäminen, lapsen kuolema, orvoksi jääminen jne. tee kenestäkään sen parempaa tai mukavampaa. Pysy asiassa.

Oli kyse elämän kovasta koulusta.

Mitä se elämän kova koulu sitten on?

Kirjota Googleen.

Vierailija
167/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen useamman tätä sanovan naisen joista yli puolet mun exiä. Samoista lähtökohdista ollaan tultu ja lukioon asti samoja kouluja käyty. Siitä eteenpäin vaan näillä lähteny elämä "väärään" suuntaan. Ei opiskelu kiinnostanut, lapsia oli saatava heti ja monta, miehen olis pitäny kaikki kustantaa ja hoitaa. Sellasia oman elämänsä prinsessoja joiden ei olis kuulunu mitään ite tehä vaan yhteiskunta/puoliso maksaa.

Ja aina uudestaan piti sitten saada sellainen. Jänniksiähän ne on.

Vierailija
168/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti

Vierailija
169/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen useamman tätä sanovan naisen joista yli puolet mun exiä. Samoista lähtökohdista ollaan tultu ja lukioon asti samoja kouluja käyty. Siitä eteenpäin vaan näillä lähteny elämä "väärään" suuntaan. Ei opiskelu kiinnostanut, lapsia oli saatava heti ja monta, miehen olis pitäny kaikki kustantaa ja hoitaa. Sellasia oman elämänsä prinsessoja joiden ei olis kuulunu mitään ite tehä vaan yhteiskunta/puoliso maksaa.

Ja aina uudestaan piti sitten saada sellainen. Jänniksiähän ne on.

Nuorena sitä otti kaiken mitä tarjolla oli

Vierailija
170/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu, mies tai persun vaimo

Vierailija
171/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan missä tahansa kilpailussa? Vaikkapa matematiikka kisoissa?

Bruhahaaaa, misä tolasii kisoi järjestetää? Jossai nvenäjällä missä shakkikin on kouluaine :D

Saatanan kommari pelle! Osaan laskee yks yhtee sun kaltaset.

Vierailija
172/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että on luuseri ja vieläpä idiootti julistaessaan sitä "ylpeyden aiheena".

Kuvailet toista ihmistä käyttämällä sanoja uuseri ja idiootti. Mitkä ovat ne kaksi sanaa, joilla itseäsi kuvailisit?

Sano ihan vain kaksi sanaa ilman mitään selittelyjä.

Vierailija
173/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bruhahaaaa, misä tolasii kisoi järjestetää? Jossai nvenäjällä missä shakkikin on kouluaine :D

Sen huomaa että elämämkolua on käyty.

Vierailija
174/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vankilassa istunu tai huumeita käyttäny tai molempia.

Mun äidillä ja sedällä on facessa elämänkoulun käynyt, koska ei kehtaa kertoa että on sairaanhoitaja ja toinen levyseppähitsari.

Häpeävät ammattejaan niin paljon että ovat mieluummin elämänkoulun kävijöitä.

Ammarithan on elämänkoululaisia. Ei yllätä yhtään.

Heidät voisi korvata helposti edullisemmalla työvoimalla.

Vierailija
175/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko laskea pidemmälle kuin yhteen?

Vierailija
176/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan tarvi laskea välttämättä nollaankaan jos meette kehää.

Helpolla pääsee erätuomari. Et välttämättä ilmesty lainkaan leijonan eteen.

Vierailija
177/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan tarvi laskea välttämättä nollaankaan jos meette kehää.

Helpolla pääsee erätuomari. Et välttämättä ilmesty lainkaan leijonan eteen.

Vai jellona

Onko tuo teidän elämämkolulaisten mielestä oikeasti jotenkin hienoa?

Vierailija
178/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää itseään koulutettuja fiksumpana, vaikkei siitä ole mitään konkreettista näyttöä. Vähäiset rahat menevät alkoon, röökiin, energiajuomiin yms. 

Tunsin idiootin joka säästeli vähäisiä rahojaan vuosikymmeniä ulkomaanmatkaan ja omaan autoon.

Mun yh-äiti oli kyseessä. Jätti mulle kymppitonneja rahaa perinnöksi. Siis puhutaan nyt ihan sellaisista summista mitkä tuhlasin pariss viikossa ja jotka on jollan Andylläki povitaskus ihan joka päivä.

Tämmössiä lampaita elää, jotka säästää pikkurahoja ja elättelee että kyllä minä sittten Italiaan matkustan. Ei koskaan uskaltanut lähteä lentokoneeseenkaan.

Vietti täysin näköalattoman ainoan elämänsä parturikampaajana ja täytenä luuserina ja kasvatti sentään mut.

Siis kasvatti ja kasvatti. Tajusin jo varhain että älä tee töitä ja tuhlaa sun ainotta elämää köyhään näköalattomaan elämään.

Just toi. Jos sula on vähän rahaa. Niin juo kännit aina kun voit ja polta röökit. Rahoja säästämällä et saa kasaan mitään suurempaa. Niin on asiat säädetty.

En kunnioita yhtään mun äitiä, mutta kiitos sille huonosta esimerkistä. Ja isä jos oot siel jossain huudeil, niin täydet respektit sulle mään yo.

Vierailija
179/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää itseään koulutettuja fiksumpana, vaikkei siitä ole mitään konkreettista näyttöä. Vähäiset rahat menevät alkoon, röökiin, energiajuomiin yms. 

Tunsin idiootin joka säästeli vähäisiä rahojaan vuosikymmeniä ulkomaanmatkaan ja omaan autoon.

Mun yh-äiti oli kyseessä. Jätti mulle kymppitonneja rahaa perinnöksi. Siis puhutaan nyt ihan sellaisista summista mitkä tuhlasin pariss viikossa ja jotka on jollan Andylläki povitaskus ihan joka päivä.

Tämmössiä lampaita elää, jotka säästää pikkurahoja ja elättelee että kyllä minä sittten Italiaan matkustan. Ei koskaan uskaltanut lähteä lentokoneeseenkaan.

Vietti täysin näköalattoman ainoan elämänsä parturikampaajana ja täytenä luuserina ja kasvatti sentään mut.

Siis kasvatti ja kasvatti. Tajusin jo varhain että älä tee töitä ja tuhlaa sun ainotta elämää köyhää

Eli sinä ja molemmat vanhempasi olette näitä elämämkolulaisia.

Vierailija
180/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huimausaineiden maistelija, joka on kelaillu vähä liikaa syntyjä syviä ja luulee tajuavansa elämästä jotenkin enemmän kuin me tavalliset, töissäkäyvät, raittiit ihmiset.

Myös luulevat että heidän elämänsä on jotenkin vaikeaa, vaikka oikeasti mikään ei ole niin helppoa kuin kaman vetäminen ja myyminen ja sekasin olo.

Työtä ei nykyään ole kaikille tavallisille ihmisille. Tavallinen, raitis ihminen voi olla työtön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi