Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä ajattelet jos joku sanoi käyneensä "kovaa elämän koulua"

Vierailija
24.05.2025 |

Itse ajattelen että kyseinen henkilö on kova ja periksiantamaton jota mikään ei enää järkytä.

Ei hyvää ja onnelista elämää elänyt pehmeä ihminen,joka murtuu vastoinkäymisissä

Kommentit (281)

Vierailija
201/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempiruoka:Nistipata

Lempijuoma: Ilmainen alkoholi ja energiajuomat

Lempiasu: Feikkicrocsit ja kolmiraitaverkkarit

Lempisanonta. Haista v""u

Ammatti: Itseoppinut tatuoija jolta saa hepatiitin kaupan päälle

- skeittaa ja pukeutuu katumuotiin, käyttää kannabista ja everlast so season.

Vierailija
202/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala viitoittaa ihmisille tien. Jossain kohtaa elämää tie risteytyy kahdeksi, mutta lopussa se on taas yhtä.

Kaksi ihmistä valitsee eri polut. Toinen kulkee pehmeää ja helppoa reittiä vailla kärsimystä. Hän elää yltäkylläisesti ja leveästi nauttien koko elämänsä.

Toinen kulkee kivisen tien kovassa kännissä ja krapulassa. Tilaisuuden tullen hän vetää stimulantteja ja rauhoittavia tilanteen mukaan, jos tulee myrsky tai kova kaatosade esimerkiksi. Polku on kova ja koettelee sen kulkijaa.

Monesti elämänkoulunkadun kulkija tulee aatoksiin palata takaisin risteykseen, mutta ylpeys ja usko Jumalaan estää sen.

Hän ei halua olla pettymys luojalleen.

Tästä syystä ei rikkaat ja helpon leveän elämän eläneet pääse Taivasten Valtakuntiin. Muistakaahan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon. Täysin epäasiallisia viestejä ketjussa valtava määrä.

Vierailija
204/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala viitoittaa ihmisille tien. Jossain kohtaa elämää tie risteytyy kahdeksi, mutta lopussa se on taas yhtä.

Kaksi ihmistä valitsee eri polut. Toinen kulkee pehmeää ja helppoa reittiä vailla kärsimystä. Hän elää yltäkylläisesti ja leveästi nauttien koko elämänsä.

Toinen kulkee kivisen tien kovassa kännissä ja krapulassa. Tilaisuuden tullen hän vetää stimulantteja ja rauhoittavia tilanteen mukaan, jos tulee myrsky tai kova kaatosade esimerkiksi. Polku on kova ja koettelee sen kulkijaa.

Monesti elämänkoulunkadun kulkija tulee aatoksiin palata takaisin risteykseen, mutta ylpeys ja usko Jumalaan estää sen.

Tästä syystä ei rikkaat ja helpon leveän elämän eläneet pääse Taivasten Valtakuntiin. Muistakaahan se.

Kärsimys jalostaa ihmisestä elämä on se kärsimys, nautinnollinen koettelemus jonka palkinto on kuolema. Minä opin tämän riparilla aikoinan ja kaikki ne tarinat elämänkoulusta tai POLUSTA on totta.

Meillä jokaisella elämä koettelee ja jalostaa sisintä.

Sen takia Malmilla Kale, Rale, Sämpy ja muut on ihan oikeassa näissä asioissa. Pysähtykää joskus kuuntelemaan elämää kokeneita ihmisiä ja heittäkää heille lantti.

Ei se raha mene aina kaljaan, vaan kyllä ihminen näinä päivinä tarvitsee leipääkin ja kuuntelijaa.

Vierailija
205/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu uskis vidduun

Vierailija
206/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kouluttamaton ja epäempaattinen. Tuohon sisältyy se informaatio, että parhaat opit ovat tulleet elämän vastoinkäymisistä, jotka henkilö kuvittelee rankemmaksi, kuin muilla keskimäärin. Empaattinen ihminen huomaa, että hän ei ole niin poikkeuksellinen kärsimystensä kanssa, vaan "rankka tausta" on oikeastaan aika tavanomainen.

Vierailija
207/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten isältäsi pääsi sinua tehdessä lorahtamaan vähän kusta sekaan.

Juuri näin. Lorahteli mielikuvissasi janoiseen kitaasikin, katselit oviaukolta ukkoni tomintaa. Perse vain vilkkui ylös alas ja isäni hymyili minua tehdessään makeaa hymyä takana uneksivalle samaa mieltä olevalle kusifetistille. Kun mielikuvissa meni kuuskytluvun Rööperiin ja näit isäni ovelta hehkulampun valossa, niin tuijotit isääni takaa hänen kolmanteen silmään. Siksi olemme veriveljiä keskenämme. Todistit unissasikin kun minua tehtiin jussina 1965.

Isäni oli siihen aikaan iso pamppu. Sen verran tiedän hänestä, että hän oli iso pamppu.

Runkkasitko siinä ovella isälleni ja äidilleni?

Sinä riivattu! Tee parannut Herran Kristukseen!!!

Vierailija
208/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten isältäsi pääsi sinua tehdessä lorahtamaan vähän kusta sekaan.

Juuri näin. Lorahteli mielikuvissasi janoiseen kitaasikin, katselit oviaukolta ukkoni tomintaa. Perse vain vilkkui ylös alas ja isäni hymyili minua tehdessään makeaa hymyä takana uneksivalle samaa mieltä olevalle kusifetistille. Kun mielikuvissa meni kuuskytluvun Rööperiin ja näit isäni ovelta hehkulampun valossa, niin tuijotit isääni takaa hänen kolmanteen silmään. Siksi olemme veriveljiä keskenämme. Todistit unissasikin kun minua tehtiin jussina 1965.

Isäni oli siihen aikaan iso pamppu. Sen verran tiedän hänestä, että hän oli iso pamppu.

Runkkasitko siinä ovella isälleni ja äidilleni?

Sinä riivattu! Tee parannut Herran Kristukseen!!!

Hei uskis! Sua on käsketty painia vidduun jo aika monesti. Etkö ymmärrä mitä se tarkottaa?

Vierailija
209/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset vesiklosetit otettiin Helsingissä käyttöön vuonna 1888, ja vuonna 1910 se oli jo noin kolmasosassa kaupungin talouksista, koko maassa kuitenkin alle prosentissa.

Joo ja minä kävin paskalla ulkohuusissa vielä 1973, joten etelänpellet olette todellakin irti ihmisten oikeasta elämästä ja tilanne jatkuu vuonna 2025.Siinä teille oppia klosetti pellet.

Vierailija
210/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että kouluttamaton ja epäempaattinen. Tuohon sisältyy se informaatio, että parhaat opit ovat tulleet elämän vastoinkäymisistä, jotka henkilö kuvittelee rankemmaksi, kuin muilla keskimäärin. Empaattinen ihminen huomaa, että hän ei ole niin poikkeuksellinen kärsimystensä kanssa, vaan "rankka tausta" on oikeastaan aika tavanomainen.

Mun faija oli ratatyöläinen. Siis niitä joita näkee radalla. Tiiät tyypit.

Aikaisin aamulla töihin ja kotiin illaksi. Faija eli hyvin raskaan elämän.

Hän nimittäin joi aina vähintään pullon kossua noin litran verran tai kaksikin illassa töiden jälkeen ja meni aamulla kivusta täristen töihin jopa lauantaisin.

Hän eli kärsineenä pitkään seitsemänkymppiseksi tällä tavoin. Parisen vuotta sai olla eläkkeellä ja kärsi silloinkin, kun ei ollut töitä ja ol tottunut menemään radalle krapuloissaan.

Sen näki silmistä miten kärsi, kun oli eläkkeellä ja työaikana kärsi kovasti, kun oli krapulassa. Päivällä ruokkiksen aikaan kuulemma haihtui pahimmat höyryt pois ja alkoi ajatus naukusta kiertää kielelllä kolmen neljän aikaan.

Vierailija
211/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset vesiklosetit otettiin Helsingissä käyttöön vuonna 1888, ja vuonna 1910 se oli jo noin kolmasosassa kaupungin talouksista, koko maassa kuitenkin alle prosentissa.

Joo ja minä kävin paskalla ulkohuusissa vielä 1973, joten etelänpellet olette todellakin irti ihmisten oikeasta elämästä ja tilanne jatkuu vuonna 2025.Siinä teille oppia klosetti pellet.

Jaa ja meillä oli vesivessa jo kun synnyin kuten kaikilla muillakin. Sun ulkohuussissa paskominen ei siis ole normaalia. Ja tässä kyse siis pysyvästä asunnosta ei mökistä.

Olen 100 varma että mulle sinä olet etelän pelle.

Vierailija
212/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää itseään koulutettuja fiksumpana, vaikkei siitä ole mitään konkreettista näyttöä. Vähäiset rahat menevät alkoon, röökiin, energiajuomiin yms. 

Tunsin idiootin joka säästeli vähäisiä rahojaan vuosikymmeniä ulkomaanmatkaan ja omaan autoon.

Mun yh-äiti oli kyseessä. Jätti mulle kymppitonneja rahaa perinnöksi. Siis puhutaan nyt ihan sellaisista summista mitkä tuhlasin pariss viikossa ja jotka on jollan Andylläki povitaskus ihan joka päivä.

Tämmössiä lampaita elää, jotka säästää pikkurahoja ja elättelee että kyllä minä sittten Italiaan matkustan. Ei koskaan uskaltanut lähteä lentokoneeseenkaan.

Vietti täysin näköalattoman ainoan elämänsä parturikampaajana ja täytenä luuserina ja kasvatti sentään mut.

Siis kasvatti ja kasvatti. Tajusin jo varhain että älä tee töitä ja tuhlaa sun ainotta elämää köyhää

Ymmärrän pappina eräällä tavalla tota katujen filosofiaa ja kieltä. Jeesus kulki elämänkoululaisten keskuudessa aikoinaan.

Jumalallekin on suuri vihastus, jos ihminen heittää hukkaan ainokaisen elämänsä ja elää orjana vapaassa maailmassa hukkaan elämänsä. Jos puhut totta, niin Jumala totisesti on pettynyt äitiisi ja äitisi eli pelkurin elämän. Sellaiset ei pääse taivaaseen.

Vierailija
213/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää itseään koulutettuja fiksumpana, vaikkei siitä ole mitään konkreettista näyttöä. Vähäiset rahat menevät alkoon, röökiin, energiajuomiin yms. 

Tunsin idiootin joka säästeli vähäisiä rahojaan vuosikymmeniä ulkomaanmatkaan ja omaan autoon.

Mun yh-äiti oli kyseessä. Jätti mulle kymppitonneja rahaa perinnöksi. Siis puhutaan nyt ihan sellaisista summista mitkä tuhlasin pariss viikossa ja jotka on jollan Andylläki povitaskus ihan joka päivä.

Tämmössiä lampaita elää, jotka säästää pikkurahoja ja elättelee että kyllä minä sittten Italiaan matkustan. Ei koskaan uskaltanut lähteä lentokoneeseenkaan.

Vietti täysin näköalattoman ainoan elämänsä parturikampaajana ja täytenä luuserina ja kasvatti sentään mut.

Siis kasvatti ja kasvatti. Tajusin jo varhain että älä t

Ymmärrän pappina eräällä tavalla tota katujen filosofiaa ja kieltä. Jeesus kulki elämänkoululaisten keskuudessa aikoinaan.

Jumalallekin on suuri vihastus, jos ihminen heittää hukkaan ainokaisen elämänsä ja elää orjana vapaassa maailmassa hukkaan elämänsä. Jos puhut totta, niin Jumala totisesti on pettynyt äitiisi ja äitisi eli pelkurin elämän. Sellaiset ei pääse taivaaseen.

Pippelipappeli pääuskis vois hypätä katolta

Vierailija
214/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällä palstalla on noita sekoja uskiksia paasaamassa satujaan. Varmaa heilläki elämämkolu kesken.

Vierailija
215/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt poikana  vaikka vuonna 1920.v ,mitä luulisit?

Vierailija
216/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun uskoni ei horju. Hyppään vaikka rotkoon, mutta Jeesus ottaa aina kopin.

Vierailija
217/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hyppää heti niin nähdään saako kopin

Vierailija
218/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hyppää heti niin nähdään saako kopin

Näet miut rotkon reunalla. Teologisen norja vartalo. Tuuheat kiharat hiukset olkapäille asti kuin itse lihaksikkaalla pietarilla, jonka pakaroita peitti tumman punainen kihara. Minulla ei ole niin ptkät hiukset kuin Pyhällä Pietarilla oli. Leikaan aina polkkamallin.

Siinä punakan kallion rotkon reunalla seison lievässä etunojassa uhmakaasti eteeni tuijottaen ja edestä puskee vastaani myrskytuulia. Pippeli huojuu reittä vasten ja tiedän että pystyn siihen. Suljen silmät ja uskoni on luja.

Kun hyppään, niin tunnet sisälläsi epäuskon ja et oikeasti halunut minua rotkon syleilyyn, koska pelkäät kuolemaani. Sittenkin rakastit minua veljeni.

Ei hätää menen nyt Jeesukseen. Hyvästi veliseni.

Vierailija
219/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva uhoaminen että mua ei komenna kukaan! Sodassa poliisia,Kelaa ja sossua vastaan. Kääntää sätkiä tai vapettaa. Tatuointeja joista näkee,että ne on joku harjoittelija halvalla tehnyt. Naisilla överit,huonosti  liimatut iroripset ja pinkit tai siniset hiukset,miehet  kaljuja. Huonot hampaat ja huono iho enkä tarkoita  tällä mitään aknea,vaan auringon ja tupakan tekemiä vaurioita. Hajusteita lotrattu niin,että astmaatikot kilometrin säteellä tuupertuu.

Vierailija
220/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ainoat kerrat, jolloin olen törmännyt profiileihin jossa noin lukee, on olleet mxxxx.infon sivuille linkattuina.

Usein vielä muodossa "elämäm kova kolu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme