Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä ajattelet jos joku sanoi käyneensä "kovaa elämän koulua"

Vierailija
24.05.2025 |

Itse ajattelen että kyseinen henkilö on kova ja periksiantamaton jota mikään ei enää järkytä.

Ei hyvää ja onnelista elämää elänyt pehmeä ihminen,joka murtuu vastoinkäymisissä

Kommentit (281)

Vierailija
141/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn että saiskos nähdä todistuksen.

Vierailija
142/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdan mielessäni ja ajattelen kohdanneeni aidon elämäm koululaisen.

Miten joku voi olla näin ymmärtämätön. Joskus, kun ehkä ymmärrät mitä tuo sanonta tarkoittaa, tullet tuntemaan häpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihmiseltä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Idioottimainen sanonta.

Elämän kova koulu. Ihmiseltä on lapsi kuollut, selvinnyt tsunamista, sairastaa syöpää ja sinä et halua olla tämän takia missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa.

Mitä se kertookaan sinusta. 

Sehän riippuu ihan siitä millainen tämä ihminen on ja miten tämä käyttäytyy. Ei tsunamista selviäminen, lapsen kuolema, orvoksi jääminen jne. tee kenestäkään sen parempaa tai mukavampaa. Pysy asiassa.

Oli kyse elämän kovasta koulusta.

Vierailija
144/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet selvästi joku sekopää. Aineilla sen melko varmasti olet sekoittanut.

Voisi tehdä sulle hyvää muuttaa tänne pohjoiseen luonnon keskelle muutamaksi vuodeksi. Lähin naapuri olisi kilometrien päässä.

Vähän ot, mutta mun mielestä juuri sinä vaikutat alkoholistilta ja ennakkoluuloiselta juntilta. Sinulle tekisi hyvää käydä ripari uudestaan ja käydä sunnuntaisin kirkoissa.

Vierailija
145/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihmiseltä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Idioottimainen sanonta.

Elämän kova koulu. Ihmiseltä on lapsi kuollut, selvinnyt tsunamista, sairastaa syöpää ja sinä et halua olla tämän takia missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa.

Ei minun vanhempani ainakaan kerro toisille ihmisille käyneensä mitään elämän koulua vaikka häneltä on kuollut lapsi tsunamissa,  mistä itse selviytyi.

Vierailija
146/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan siitä millainen tämä ihminen on ja miten tämä käyttäytyy. Ei tsunamista selviäminen, lapsen kuolema, orvoksi jääminen jne. tee kenestäkään sen parempaa tai mukavampaa. Pysy asiassa.

Mitä se elämän kova koulu sitten on?

Vierailija
147/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi tehdä sulle hyvää muuttaa tänne pohjoiseen luonnon keskelle muutamaksi vuodeksi. Lähin naapuri olisi kilometrien päässä.

Vähän ot, mutta mun mielestä juuri sinä vaikutat alkoholistilta ja ennakkoluuloiselta juntilta. Sinulle tekisi hyvää käydä ripari uudestaan ja käydä sunnuntaisin kirkoissa.

Painu uskis vidduun

Vierailija
148/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se elämän kova koulu sitten on?

Kouluttamattomien mielestä kaikki tarvittava koulutus. Varsinkin kun sillä perustelee miksi sorretaan eikä oteta töihin paikkaan jossa vaatimuksena ammattiin pätevöittävä koulutus.

Vierailija
149/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka facebookissa kirjoittavat koulupohjakseen 'elämäm kova koulu' eivät todellakaan ole tsunamia tms kokeneita vaan ihan silkkaa lahjakkuuden, motivaation tai lapsuudenkodin tuen puutteen takia kouluttautumisen väliin jättäneitä. Päihdeongelmaa, rötöstelyä, yhteiskunnan tuilla elämistä.

Vierailija
150/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulun kovuus on perinteistä suomalaista kultuuria. Sisukkuutta ja kärsimysten kautta haettua pitkää jalostettua terästä kruppungin terästä joka ei taivu vastoinkäymistenkään kohdatessa, vaan seisoo järkkymättömänä ja huojumatta kovassa vastatuulessa korkeimmilla tuntureilla ja vaaroilla väpisemättä.

Jeesuskin sanoi, toinen valitsi helpon polun ja vaivattoman tien ja toienn valitsi orjantappuraisen ja kivikkoisen tien, sillä Jumala koetteli Häntä ja teki hänet matkan varrella paremmaksi ihmiseksi!

Kyseessä on perinteinen suomalaisuus.

Ketjun paras perustelu ja tukee ap:n pohdintaa.

Elämänkoulu opettaa ihmistä paremmaksi ja kovemmaksi kuin tavallisten koulujen käyneet. Pitää huomioida että myös kultalusikkaporukka ja koulutetut saattaa elämän pyörteissä joutua kokemaan elämänkoulun tuulet ja kasvamaan paremmiksi ihmisiksi siten.

Noin muuten he vain kuvittelevat olevansa parempia. Jumalan silmissä he ovat roskaa ja fariseuksia, jotka paperitodistein selittävät paremmuuttaan ihmiselle, jolle on sieluun poltettu pyhällä tulella aito elämänkoulun todistus! Se ei ole paperia, se on sisimmissään samaa puhtautta mitä löytyi Saarijärven Paavolta!

Järkkymätöntä tiivistä kruppin TERÄSTÄ.

Vierailija
151/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu uskis vidduun

Paljastui wt

Vierailija
152/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin etelässä. Tuuha nyt tänne pohjosemmaksi.

Mä oon johtaja ja mä käsken tässä pelissä. Et sinä. 

Minä olen elämänkoulun kovan tien kulkija ja mulla on jäsenet kovettuneet, lihakset kasvaneet täysiin mittasuhteisiin. Kaulan tatuointi on venynyt ihan mahdottomaksi ja olen täysikasvunen suomileijona jota e tod. kannata ärsyttää. Onks tää tält erää selvä?

Sä et käskytä vaan mä.

Vierailija
153/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painu uskis vidduun

Paljastui wt

WT:t ovat lähes kaikki uskiksia

Vierailija
154/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulun kovuus on perinteistä suomalaista kultuuria. Sisukkuutta ja kärsimysten kautta haettua pitkää jalostettua terästä kruppungin terästä joka ei taivu vastoinkäymistenkään kohdatessa, vaan seisoo järkkymättömänä ja huojumatta kovassa vastatuulessa korkeimmilla tuntureilla ja vaaroilla väpisemättä.

Jeesuskin sanoi, toinen valitsi helpon polun ja vaivattoman tien ja toienn valitsi orjantappuraisen ja kivikkoisen tien, sillä Jumala koetteli Häntä ja teki hänet matkan varrella paremmaksi ihmiseksi!

Kyseessä on perinteinen suomalaisuus.

Ketjun paras perustelu ja tukee ap:n pohdintaa.

Elämänkoulu opettaa ihmistä paremmaksi ja kovemmaksi kuin tavallisten koulujen käyneet. Pitää huomioida että myös kultalusikkaporukka ja koulutetut saattaa elämän pyörteissä joutua kokemaan elämänkoulun tuulet ja kasvamaan paremmiksi ihmi

Painu uskis vidduun

Vierailija
155/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun vanhempani ainakaan kerro toisille ihmisille käyneensä mitään elämän koulua vaikka häneltä on kuollut lapsi tsunamissa,  mistä itse selviytyi.

Sun vanhemmilta puuttuu suut. Siksi ne kertoo sulle pieruin rakastavansa sua, koska olet niiden paskalapsi.

Vierailija
156/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka facebookissa kirjoittavat koulupohjakseen 'elämäm kova koulu' eivät todellakaan ole tsunamia tms kokeneita vaan ihan silkkaa lahjakkuuden, motivaation tai lapsuudenkodin tuen puutteen takia kouluttautumisen väliin jättäneitä. Päihdeongelmaa, rötöstelyä, yhteiskunnan tuilla elämistä.

Yks henkilö alleviivaas mulle hänen filosofiaa viikinkeydestä.

Elää viikinkien elämänkoulun elämää ja kultuuria. RAhat otetaan seinästä tai jos ei seinä anna niin otetaan väkisin muilta ja ollaan 24h kännissä kuten viikingit aikoinaan.

Vierailija
157/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen elämänkoulun kovan tien kulkija ja mulla on jäsenet kovettuneet, lihakset kasvaneet täysiin mittasuhteisiin. Kaulan tatuointi on venynyt ihan mahdottomaksi ja olen täysikasvunen suomileijona jota e tod. kannata ärsyttää. Onks tää tält erää selvä?

Sä et käskytä vaan mä.

Vai käskytät 😆

Pikkupiipittäjä siellä leijona laumassaan ottaa kuppia ja valittaa kun ei ole saanut elämässä mitään aikaiseksi vaan joutunut laumansa mälliämpäriksi

Vierailija
158/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa istunu tai huumeita käyttäny tai molempia.

Vierailija
159/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et käskytä vaan mä.

Vai käskytät 😆

Pikkupiipittäjä siellä leijona laumassaan ottaa kuppia ja valittaa kun ei ole saanut elämässä mitään aikaiseksi vaan joutunut laumansa mälliämpäriksi

Kato toinenkin elämäm koululainen suoraan muurmanskista huuteloo. Täällähän on junttien bileet.

Vierailija
160/281 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilassa istunu tai huumeita käyttäny tai molempia.

Mun äidillä ja sedällä on facessa elämänkoulun käynyt, koska ei kehtaa kertoa että on sairaanhoitaja ja toinen levyseppähitsari.

Häpeävät ammattejaan niin paljon että ovat mieluummin elämänkoulun kävijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän