MinkÀlaiset ketjut ilmoitat asiattomiksi?
Kommentit (24)
Luulen ettÀ sinun, tuosta "miten on" pÀÀtellen. Eli toistuva trolli, jolla yleensÀ lukee kommenttikentÀssÀ myös tuo tai "niin?"
Muutoin rikolliset, ja ne toistuvat punatukka-jutut yms.
Muutoin saa olla puolestani, enkÀ yhtÀÀn kannata palstan sensuurityyliÀ.
Jos asia koskettaa jollain tavalla omia huonoja puoliani niin poistatan ketjun vÀlittömÀsti.
Julkkisten haukkuminen, kaivellaan ja keksitÀÀn ilkekeyksiÀ. Ovat yhtÀ arvokkaita veronmaksajia.
Vierailija wrote:
Luulen ettÀ sinun, tuosta "miten on" pÀÀtellen. Eli toistuva trolli, jolla yleensÀ lukee kommenttikentÀssÀ myös tuo tai "niin?"
En keksinyt muutkaan tekstiÀ kommenttikenttÀÀn, kun kaikki oleellinen lukee jo otsikossa.
Ap
Sellaiset, joissa en ole samaa mieltÀ alkuperÀisen kirjoittajan kanssa.
T: vasemmistotÀti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En keksinyt muutkaan tekstiÀ kommenttikenttÀÀn, kun kaikki oleellinen lukee jo otsikossa.
Ap
Olisit laittanut otsikon perÀÀn (ev) eli "ei viestiÀ" ja viestikenttÀÀn vaikka pelkÀn pisteen, koska jotain siihen vaaditaan.
Vierailija wrote:
Sellaiset, joissa en ole samaa mieltÀ alkuperÀisen kirjoittajan kanssa.
T: vasemmistotÀti.
Juuri tuollainen on tÀssÀ palstassa vikana.
Ilmiannettu, koska kysellÀÀn tyhmiÀ.
Sellaiset jotka ovat rasistia, miesasia"miesten" kirjoittamia, zionistisia tai mainostavat tuotteita joista en pidÀ.
En minkÀÀnlaisia. TÀmÀ palsta on pilalla ketjunpoistattajien vuoksi. Jos teille tulee paha mieli jostain ketjusta niin ÀlkÀÀ lukeko sitÀ.
Monenlaisia. Kirosanat heti otsikossa, ihmisen synnynnÀisten fyysisten ominaisuuksien ryöpytys (kulttuurien ja kÀytöksen pilkkaaminen ok, koska niilleon mahdollista tehdÀ jotain) ja erityisesti p o i k a l a p s i h u l l un sepustukset. En ole lapsirakas minÀkÀÀn, mutta jotain rajaa sentÀÀn.
Vierailija wrote:
Ilmiannettu, koska kysellÀÀn tyhmiÀ.
Ei ole sÀÀntöjen vastaista, joten ei pitÀisi saada poistattaa.
Kaikki. Ja ainoa parisuhde vinkki on: JÀtÀ se sika.
Kaikki varmuuden vuoksi, on moderaattorin tehtÀvÀ tutkia rikkeet
Ilmiannan kaikki anaaliseksiprovot, rasistiset ja naisvihaviestit, kuten kilttipoika -spÀmmin sekÀ VenÀjÀntrollien sepustukset.
Kaikkein kiinnostavimmat koska mun trollaukset ei saa sitten huomiota
Vierailija wrote:
En minkÀÀnlaisia. TÀmÀ palsta on pilalla ketjunpoistattajien vuoksi. Jos teille tulee paha mieli jostain ketjusta niin ÀlkÀÀ lukeko sitÀ.
TÀÀllÀ on yksi super julkkisten haukkuja. Haukkuu Niiin ilkeÀsti. PitÀisikö ne sinun mielestÀ antaa olla ????
MissĂ€ haukutaan yksityisen henkilöÀ.. Oli kyse kenestĂ€ tahansa, poistan kaikki herjat.. Sivistykseen ei kuulu yksilön panettelu, halventaminen ym. NimettömĂ€nĂ€ raukkamaista ilman kasvoja.. đ