Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivä teillä tänään?

Vierailija
24.05.2025 |

Itse heräsin klo 4 ja olin jo ennen kahdeksaa kaupassa. Roskat vein myös, muuten olen laiskotellut. 

Vielä sukulointia ja illalla varmaan ei mitään.

Entä teillä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aurinko taas katosi Treella. Ja on pilvisen oloista, ehkä tuulee.

Vierailija
22/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pantiin miehen kanssa aamusta. Nyt katsotaan tv:tä ja mennään varmaan pian kävelylle.

Yök en halua tietää miltä vauvapalstan mamman pano näyttää🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 9 aikaan ja söin loput pitsat eiliseltä. Siitä sukulaiselle kylään ja aamukahvit. Kohtuu hyvä ulkoilu sää tänään niin reilu tunnin lenkki tuossa päivemmällä. Sitten vähän pelailuu ja lätkän katsomista. Toinen semifinaali 19:15 eli ilta menee siinä.

Vierailija
24/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantiin miehen kanssa aamusta. Nyt katsotaan tv:tä ja mennään varmaan pian kävelylle.

Yök en halua tietää miltä vauvapalstan mamman pano näyttää🤢

Voi kuule olla kuuma mamma 🔥

Vierailija
25/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noroviruksen jäljiltä vatsa vihoittelee vielä ja olo on hieman hutera. Yritän kuitenkin pyykätä ja siivoilla. Eiköhän tämä tästä. 

Vierailija
26/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen 8, ei riitä unta nykyään enempää. Hain lehden ja keitin kahvit. Nyt sohvalla, mies yskii makuuhuoneessa niin kovaa. Lämmin päivä tulossa, ihanaa olla nakuna. Ensi viikolla mökille ensimmäistä kertaa tälle vuodelle. 🏠

Vierailija
27/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noroviruksen jäljiltä vatsa vihoittelee vielä ja olo on hieman hutera. Yritän kuitenkin pyykätä ja siivoilla. Eiköhän tämä tästä. 

Tsemppiä sinne! 😀

Vierailija
28/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono päivä, vihaan lauantai päiviä

Vierailija
29/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kipeäksi (flunssa). Vielä on aamiainenkin syömättä. Kaupassa pitäis käydä. Jotain hemmotteluvinkkejä tänne kiitos! :) N30+

Vierailija
30/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin kipeäksi (flunssa). Vielä on aamiainenkin syömättä. Kaupassa pitäis käydä. Jotain hemmotteluvinkkejä tänne kiitos! :) N30+

Osta skumppaa ja suklaata. Auttaa kaikkeen. 🍾🍫

Vierailija
31/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa, salilla ja sit alan dokaan. Illalla lähden hakemaan kranttunaisilta pakit paikallisesta yökerhosta. Kranttu mikä kranttu sanon minä

Vierailija
32/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta skumppaa ja suklaata. Auttaa kaikkeen. 🍾🍫

Suklaata on, lähtökohtaisesti en ehkä kipeänä lääkitsisi itseäni alkoholilla :D Kiitos silti vinkistä, tuo vähintäänkin piristi! N30+

Vierailija
33/33 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kaupassa, salilla ja sit alan dokaan. Illalla lähden hakemaan kranttunaisilta pakit paikallisesta yökerhosta. Kranttu mikä kranttu sanon minä

Mitäs jos vaikka dokaamisen sijaan keittäisit kunnon kahvit, hyvää ruokaa, illalla lenkille, vähän jääkiekkoa ja saunaa ja joku motivaatiopodcast tai -kirja iltalukemiseksi. Ehdotus vain :) N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän