Millainen päivä teillä tänään?
Itse heräsin klo 4 ja olin jo ennen kahdeksaa kaupassa. Roskat vein myös, muuten olen laiskotellut.
Vielä sukulointia ja illalla varmaan ei mitään.
Entä teillä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Pantiin miehen kanssa aamusta. Nyt katsotaan tv:tä ja mennään varmaan pian kävelylle.
Yök en halua tietää miltä vauvapalstan mamman pano näyttää🤢
Heräsin 9 aikaan ja söin loput pitsat eiliseltä. Siitä sukulaiselle kylään ja aamukahvit. Kohtuu hyvä ulkoilu sää tänään niin reilu tunnin lenkki tuossa päivemmällä. Sitten vähän pelailuu ja lätkän katsomista. Toinen semifinaali 19:15 eli ilta menee siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pantiin miehen kanssa aamusta. Nyt katsotaan tv:tä ja mennään varmaan pian kävelylle.
Yök en halua tietää miltä vauvapalstan mamman pano näyttää🤢
Voi kuule olla kuuma mamma 🔥
Noroviruksen jäljiltä vatsa vihoittelee vielä ja olo on hieman hutera. Yritän kuitenkin pyykätä ja siivoilla. Eiköhän tämä tästä.
Heräsin ennen 8, ei riitä unta nykyään enempää. Hain lehden ja keitin kahvit. Nyt sohvalla, mies yskii makuuhuoneessa niin kovaa. Lämmin päivä tulossa, ihanaa olla nakuna. Ensi viikolla mökille ensimmäistä kertaa tälle vuodelle. 🏠
Vierailija kirjoitti:
Noroviruksen jäljiltä vatsa vihoittelee vielä ja olo on hieman hutera. Yritän kuitenkin pyykätä ja siivoilla. Eiköhän tämä tästä.
Tsemppiä sinne! 😀
Huono päivä, vihaan lauantai päiviä
Tulin kipeäksi (flunssa). Vielä on aamiainenkin syömättä. Kaupassa pitäis käydä. Jotain hemmotteluvinkkejä tänne kiitos! :) N30+
Vierailija kirjoitti:
Tulin kipeäksi (flunssa). Vielä on aamiainenkin syömättä. Kaupassa pitäis käydä. Jotain hemmotteluvinkkejä tänne kiitos! :) N30+
Osta skumppaa ja suklaata. Auttaa kaikkeen. 🍾🍫
Käyn kaupassa, salilla ja sit alan dokaan. Illalla lähden hakemaan kranttunaisilta pakit paikallisesta yökerhosta. Kranttu mikä kranttu sanon minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta skumppaa ja suklaata. Auttaa kaikkeen. 🍾🍫
Suklaata on, lähtökohtaisesti en ehkä kipeänä lääkitsisi itseäni alkoholilla :D Kiitos silti vinkistä, tuo vähintäänkin piristi! N30+
Vierailija kirjoitti:
Käyn kaupassa, salilla ja sit alan dokaan. Illalla lähden hakemaan kranttunaisilta pakit paikallisesta yökerhosta. Kranttu mikä kranttu sanon minä
Mitäs jos vaikka dokaamisen sijaan keittäisit kunnon kahvit, hyvää ruokaa, illalla lenkille, vähän jääkiekkoa ja saunaa ja joku motivaatiopodcast tai -kirja iltalukemiseksi. Ehdotus vain :) N
Nyt aurinko taas katosi Treella. Ja on pilvisen oloista, ehkä tuulee.