Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nykyään nuorilla tytöillä on niin virheetön iho? Mitä meikkituotteita ne käyttää?!

Vierailija
23.05.2025 |

...tokihan sillä että ovat nuoria on tekemistä asian kanssa, mutta mun nuoruudessa monella oli myös pah akne ja vähintäänkin satunnaisia näppyjä. Nyt meikkipohja on lähes poikkeuksetta kaikilla tasainen ja virheetön, sekä kauniin päivettynyt. Itse jos meikkaan niin meikkivoide ei levity millään ilveellä tasaisesti tai sitten lopputulos on kuiva ja hilseilevä ja olen kokeillut ties mitä pohjaa joita luulisi että ne nuoretkin käyttää.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihoa osataan hoitaa paremmin nykyään ja tuotteet ovat laadukkaampia. Kannattaa myös muistaa, että meikki itsessään ei aiheuta aknea/finnejä, vaan ennemminkin meikki suojaa ihoa epäpuhtauksilta. Meikattua ihoa ei myöskään tule näpelöityä likaisilla sormilla pitkin päivää samaan tapaan kuin meikitöntä, joten iholle päätyy vähemmän mikrobeja. 

Mulla ei ole ollut koskaan aknea, mutta huomattavasti enemmän finnejä kuin tyttärelläni. Luulenpa, että Clearasileilla ja muilla 90-luvun tykkituotteilla on ollut osuutta asiaan, kun ihon luonnollinen rasva on tuhottu pois. Vaikea muuten selittää eroa (miehellä oli vielä enemmän finnejä, joten sieltäkään ei ole tyttären hyvä iho periytynyt). 

Olen muuten opetellut näin aikuisena kosteuttamaan ihoa perusteellisemmin (esim. kasvoveden kerrostus) ja pohjustamaan meikkiä samaan tapaan kuin nuoret ja huomaan kyllä eron. Iho näyttää paljon kuulaammalta ja mattapinta säilyy pitk

Jos on rasvoittuva, tukkeutuva iho niin todellakin meikki tukkii huokosia vielä lisää aknea pahentaen. Normaalille tai kuivalle iholle se ei toki aiheuta haittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän