Miten nykyään nuorilla tytöillä on niin virheetön iho? Mitä meikkituotteita ne käyttää?!
...tokihan sillä että ovat nuoria on tekemistä asian kanssa, mutta mun nuoruudessa monella oli myös pah akne ja vähintäänkin satunnaisia näppyjä. Nyt meikkipohja on lähes poikkeuksetta kaikilla tasainen ja virheetön, sekä kauniin päivettynyt. Itse jos meikkaan niin meikkivoide ei levity millään ilveellä tasaisesti tai sitten lopputulos on kuiva ja hilseilevä ja olen kokeillut ties mitä pohjaa joita luulisi että ne nuoretkin käyttää.
Kommentit (61)
Akneen on nykyään tehokkaita hoitoja ja meikkivideoita löytyy netistä.
Ehkäpä vanhempansa tajuavat nykyään hoidattaa sitä lastensa aknea.
Käyttävät itseruskettavia koko ajan, hoitavat aknet pois, osaavat meikata. Kauniita ovat.
Akne on elintapasairaus. Ja sitä voi lääkitä myös.
Meikkaaminen on muuttunut ja siinä missä ennen kerroksia oli ehkä peitevoide ja puuteri, nykyään voi olla jopa 5 ainetta mitä laitetaan kaiken maailman primereistä meikkivoiteisiin ja setting sprayhin. Lisäksi ihonhoitorutiiniin vio kuulua kaikenlaisia outoja tököttejä jotka pienentävät ihohuokosia, kuorivat, ravitsevat, ja niin edelleen.
Tosiaan omassa nuoruudessani oli ruoka, vesi, ja meikki sekä meikinpoistoaine.
Akne hoidetaan nykyään lääkkeillä ja laadukkaita meikkejä on saatavilla.
Ihonhoidostahan se lähtee. Ennen vanhemmat ei välittäneet vaikka lapsen naama olisi ollut paiseita täynnä.
Veikkaan, että monet käyttää nykyään e-pillereitä iho-ongelmiin.
Aknesta itse kärsineet vanhemmat vievät aknetaipumuksen perineet lapsensa hyvin matalalla kynnyksellä ihotautilääkärille nykyään
Miksi olet niin lähellä nuoria tyttöjä että näet heidän ihon kunnon? Pedo?
Joo, kaikki käyttää jotain pohjustusvoidetta ja kiinnityssuihketta kun me äidit tungetaan vaan pelkkä meikkivoide.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on pcos (jonka yksi oire akne on) niin antiandrogeeniset e-pillerit tosiaan auttavat.
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit.
No ei todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään kaikki. Naapurin tytöllä paha akne.🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään kaikki. Naapurin tytöllä paha akne.🙄
Joskus hoitokaan ei auta tai hoidosta tulee vaikeat sivuvaikutukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on pcos (jonka yksi oire akne on) niin antiandrogeeniset e-pillerit tosiaan auttavat.
Hahaha oletko oppinut uuden sanan. Et tiedä miten naisen keho toimii tai mitä edes käyttämäsi sanalyhenne ovia tarkoittaa. Voi luoja tätä älyn määrää
Akne johtuu siitä ettei osaa hoitaa ihoa. Mun nuoruudessa kenelläkään ei ollut akne.
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoidostahan se lähtee. Ennen vanhemmat ei välittäneet vaikka lapsen naama olisi ollut paiseita täynnä.
Ennen ei tainnut olla nykyisenlaista lääkkeitä. Aknesta kärsivät yrittivät nuoruudessani käydä esim. kosmetologilla, mutta ei siitä juuri apua ollut.
Tytön ainoa velvollisuus on olla kaunis. Sitten pääsee hyviin naimisiin. Kannattaa siis tehdä kaikkensa, että ihokin hohtaa.
Nesteitä siveltäväksi monenlaisia.