Kurre Westerlundin häät
Miksi miehen pitää leuhkia kuinka hienot ja kalliit häät on, sitäpaitsi mistä ihmeestä rahat tulevat? Ja eiköhän ero häämötä parin vuoden päässä, sen verran nuorempi morsmaikku on.
Miksi tämmöstä yleensä uutisoidaan, tykkäätkö joku tai tietääkö edes kuka Kurre on?
Kommentit (125)
Typerää. Vanha ukko ja innostunu, kuin höperöt. Tuo akkakin on kyllä 70v näköinen. Kurttuja joka paikassa. Ensimmäinen vaimo oli kaunis. Nyt tuo Kurttu-kurre ja kurttu-vaimo tuhlasivat taivaan tuulin rahaa. Olisivat antaneet hyväntekeväisyyteen. Kohta ero kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Kurre on ollut aina vastenmielinen, ihmettelen mitä edesmennyt vaimonsa Kirsi näki hänessä. Se kosinta TV-ohjelmassa oli nolointa ikinä...
Minulle tulee mieleen Timo T.A. Mikkonen numero kaksi. Samanlaista amerikkalaistyylistä kouhotusta, joka aiheuttaa ellostelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, tekeekö Kurre biisejä muillekin? Mietin vaan tuota mistä varallisuus on lähtöisin kun on tehnyt vaan yhden hitin. Olen kerran ollut keikalla ja siellä hän lauloi omista biiseistään vaan tuon Jäit sateen taa ja kaikki muut oli covereita.
Ei nyt ihan sentään yhden hitin ihminen. Albumeja Wikipedian mukaan lähemmäs kymmenen. On myös pitkäaikainen yrittäjä, jonka firman liikevaihto viime vuonna näkyy olleen lähes 3,5 miljoonaa ja viime vuodet yhtä vuotta lukuun ottamatta olleet myös voitollisia. Kaikki tämä ihan julkisista lähteistä kun viitsii vähän hakea eikä arvailla täällä.
Näin. Hyvin tulee toimeen ja maksaa meille verorahoja. Onnea heille elämään.
Onko niitä ostanut muut kuin sukulaiset säälistä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Tykkäsin aikoinaan kuunnella Kurrea. "Jäit sateen taa" on ihana biisi ja Kurrella ihana ääni.
Ihana ääni? Luultavasti aidolla kurrella eli oravalla on parempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko onnellinen nainen jompikumpi näistä?
Kurre osaa nauttia elämästä. Tuollainen asenne ja käytös on tosi harvinaista Suomessa.
Timo T.A. Mikkonen oli yhtä mauton pelle.
Vierailija kirjoitti:
Oikea nimi on KURT. Opetelkaa sanomaan se.
Eli Kööööööööört!
Vierailija kirjoitti:
Kurre on ihana! Kelpaisi mullekin.
N41
Oletpa epätoivoisessa tilassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsetkaan ei tykkää https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/845465a1-4270-455d-acce-b60f64…
Lapset tajuaa, että nainen on rahan perässä. Mutta ei kai siinä, itserakas vanha äijä ja ahne nuorempi nainen. Sopivat toisilleen.
Aivan uskomatonta soopaa. Ei Kurre mikään monimiljönääri ole. Rahan perässä. Eli joku oikeesti seurustelisi julkisen ihmisen kanssa ja menisi vielä naimisiin siksi, kun tyypillä on enemmän rahaa, kuin sulla. Se, että sinä myisin vapaa-aikasi, jakaisit sängyn vst tyypin kanssa, ei se tarkoita muut niin tekisi.
Täällä av mammat unohtaa toimittaja on tehnyt jutun, ei Kurre. Tänä päivänä, kun on yt neuvotteluja jne eks ole hienoa, kun joku käyttää rahaa ja pitää upeat häät
Kurre Westerlingin kuulemma maailman oikeesti upeimmat häät:
Ensin Kurre Westerlamb astuu kirkkoon, sitten Kurre Westerlingin kuulemma upeimmat häät alkavat.
Sitten Kurre Westerfuck laulaa kirkossa, jonka jälkeen Kurre Westerdick kävelee kirkosta pois vanhan näköisen naisen käsikynkässä. Ulkoportailla Kurre Earsterlund suutelee kalju loistaen vanhan näköistä naista. Kurre Häslinglund luulee olevansa cool ja nuori.
Sitten Kurre Westerlund menee syömään Kurre Westerlundin valitseman hääaterian. Aterialla Kurre Westerlund laulaa Kurre Westerlundin ihan omatekemän laulun: " Rakastaaaan , minä Kurreeee, minä, minä, minä, rakastaaan minä Kurreee sinua.."
Edelleen, uudestaan Kurre Westerlund laulaa kirkossa, jonka jälkeen Kurre Westerlund kävelee kirkosta pois vanhan näköisen naisen käsikynkässä. Ulkoportailla Kurre Wersterlund suutelee kalju loistaen vanhan näköistä naista. Kurre Westerlund luulee olevansa cool ja nuori.
Sitten Kurre Westerlund menee syömään Kurre Westerlundin valitseman hääaterian. Aterialla Kurre Westerlund laulaa Kurre Westerlundin ihan omatekemän laulun: " Rakastaaaan , minä Kurreeee, minä, minä, minä, rakastaaan minä Kurreee sinua.."
Hääväki;
Kaikki ovat vaivautuneina ja kyllästyneitä, vessassa on suurin osa Kurre Sesterlundin häävieraista.
Sitten Lurre Westerkund sanoo lehdistölle, että "eikö ookkin hieno ihan omatekemä uusi biisi?"
Lehdistö nauraa partaansa.
Koko illan Kurre Westerlund kiekuu, pari muuta esiintyjää yrittää esiintyä, mutta Kurre Fasterbond painuu lavalle ulisemaan uudestaan ja yhä uudestaan.
Lopulta Kurre sammuu ja herää yrjöisenä naapurin pihasta.
Mutta laulattaa niin pirusti ja Mikki taas ojossa, kajakin namikat kaakkoon, ulvahtaa Kurre Westerlund ;" jäit sateen taa" jo viidestäkymmenettä kertaa.
Puutarhajulissa, jonka järjestäjänä toimi Kurre Westerlund lauloi muinaisvuosien pop- laulelija nimeltä Kurre Westerlund.
Kun kahvit oli kitattu ja vieraat saaneet tarpeekseen myötähäpeästä, halusi Kurre Westerlund vielä ihan pikkuisen esiintyä.
Hän lauloi erään iskelmälaulun: "Jäit sateen taa."
Lopulta illan jo piemennyttyä, Kurre Westerlundin naapuri sai tarpeekseen epäeettisestä nostop-joikumisesta, joka ei loppunut, loppunut, loppunut koskaan...
Hän hälytti poliisit, jotka koratulppienkin läpi kuulivat verenseisauttavan ujelluksen.
" Onko täällä paloautotkin paikalla, he ihmettelivät. Mutta ei, se oli tietenkin Kurre Westerlund rakastamassa omaa ääntänsä ja jodlaamassa ambulanssin sireeniäkin kovemmalla äänellä tyrmistyttäen kokeneet poliisimiehet siihen paikkaan.
Lopulta Karhukopla tuli rynnäkkökivääreiden pelastamaan koko seudun ihmiset!
Siitä Kurre Westerlund närkästyi niin pahoin, ettei aio myydä synnytyskuvis vanhan näköisestä uus-vaimostaan yhdellekään jäihin kutsutulle lehdelle.
Kurre Westerlund on niin suuttunut, raivoissaan, pettynyt ja suuttui ja suuttui ja mustaksi muuttui.
Näistä häistä puhutaan vielä, mutta ei todellakaan siten, kuin kova itsensäkehuja Kurre Westerlund oli suunnitellut.
Mistä tämä kurre pitäisi tuntea, joku tikun ja takun kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Kurre Westerlingin kuulemma maailman oikeesti upeimmat häät:
Ensin Kurre Westerlamb astuu kirkkoon, sitten Kurre Westerlingin kuulemma upeimmat häät alkavat.
Sitten Kurre Westerfuck laulaa kirkossa, jonka jälkeen Kurre Westerdick kävelee kirkosta pois vanhan näköisen naisen käsikynkässä. Ulkoportailla Kurre Earsterlund suutelee kalju loistaen vanhan näköistä naista. Kurre Häslinglund luulee olevansa cool ja nuori.Sitten Kurre Westerlund menee syömään Kurre Westerlundin valitseman hääaterian. Aterialla Kurre Westerlund laulaa Kurre Westerlundin ihan omatekemän laulun: " Rakastaaaan , minä Kurreeee, minä, minä, minä, rakastaaan minä Kurreee sinua.."
Edelleen, uudestaan Kurre Westerlund laulaa kirkossa, jonka jälkeen Kurre Westerlund kävelee kirkosta pois vanhan näköisen naisen käsikynkässä. Ulkoportailla Kurre Wersterlund suutelee kalju loistaen vanhan näköistä naista. Kurre Weste
Se vois opetella laulun: love is for the very young.
Eikö tämä ole se tyyppi, joka sanoitti sen kauhean myötähäpeää aiheuttaneen oodin Sauli Niinistölle tämän voitettua ekat presidentinvaalinsa? Siinä hoilattiin jotain, että Sauli nukkuu makeasti linnassaan tjsp.
Muuten tämä sitaatti Iltalehdestä parin päivän takaa kertoo minulle kaiken tarpeellisen tämän suhteen laadusta: "Westerlund menetti Kirsi-vaimonsa syövälle samaan aikaan, kun he tutustuivat Välikankaan kanssa." Eli ei ole ilmeisestikään malttanut edes odottaa, kun vaimo on ollut vasta kuolemassa syöpäänsä, heti vain uutta kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsetkaan ei tykkää https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/845465a1-4270-455d-acce-b60f64…
Joo en kyllä yhtään ihmettele kun todella nopeaa löysi uuden Kirsin kuoleman jälkeen ja lapset eivät varmaan kerreet kunnolla surra ja kun uusi ihminen tulossa ns äidin tilalle, niin onhan se kamalaa. Oma isä viikon päästä mun äidin kuoleman jälkeen (edes hautajaisia ei oltu vielä vietetty) löysi uuden..ja oli todellakin shokki meille lapsille.
Iltalehden mukaan tämä löytö ei edes tapahtunut vaimon kuoleman jälkeen vaan samaan aikaan, kun vaimo oli kuolemassa. Kyseessä siis ilmeisestikin jonkinlainen mieslapsi, joka ei kestänyt ikäviä tunteita vaan pakeni ja hankki itselleen uuden tyttöystävän, kun olisi pitänyt olla tukemassa kuolevaa vaimoa ja yhteisiä lapsia.
Tässä ei ole naapureita ihan lähellä. Sanoin poliiseille, että onpa jännää, koska kuten itsekin huomaatte, täällä ei pauhaa musiikki eikä ulos kuulu kovaa meteliä.
Kurre sanoo molempien poliisien olleen hyvin asiallisia.
He eivät pyytäneet hiljentämään musiikkia tai tekemään mitään muutakaan vaan poistuivat tyytyväisenä näkemäänsä. Pikkasen Kurre lisää tässä omiaan, naapureita on sekä vastapäätä ja vieressä. Kyl ne aika lähellä on, yritttää tässäkin , et on niiiiin isot tilukset, ja naapurit olis muka tosi kaukana. Ihme vrassaaja.
Ja kommentointi miten ei olisi lapsiaan kuunnellutkaan uuden rakkauden löytäessään jne.
Fiksu ihminen olisi ilmaissut asian toisin: lapset luonnollisesti tarvitsivat tukkani äitinsä kuoleman jälkeen, uusi suhteeni aiheuti kipuilua, mutta keskustelimme asioista, ja nyt kaikki on hyvin tmv.
Ei töksöyttäen, lapset mielipiteineen ei kiinnosta minua- tyylisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri soitti poliisin.
Naapurit olivat kateellisia isoista juhlista mihin eivät päässeet.
Vierailija kirjoitti:
Ja kommentointi miten ei olisi lapsiaan kuunnellutkaan uuden rakkauden löytäessään jne.
Fiksu ihminen olisi ilmaissut asian toisin: lapset luonnollisesti tarvitsivat tukkani äitinsä kuoleman jälkeen, uusi suhteeni aiheuti kipuilua, mutta keskustelimme asioista, ja nyt kaikki on hyvin tmv.
Ei töksöyttäen, lapset mielipiteineen ei kiinnosta minua- tyylisesti.
Tuo tyyppi ei esiintymistensä perusteella ole fiksu. Vaimonsa kuoltuakin hänen on nähtävästi pitänyt heti leveillä sillä, että oli saanut surunvalittelut Sauli Niinistöltä ja jotain kukkia joltain peräti Las Vegasista asti. Oikein siis korosti näitä asioita. Fiksu ihminen olisi kiittänyt yksityisesti hänelle yksityisesti osaa ottaneita, mutta hänen piti tehdä siitäkin heti produktio, kuinka komeaa nyt olikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri soitti poliisin.
Naapurit olivat kateellisia isoista juhlista mihin eivät päässeet.
Puoli kahdelta yöllä ensimmäinen tunne ei välttämättä ole kateus, ettei saa olla mukana heilumassa naapurissa.
Kämppä lukemassa hänen messevät verotulonsa. Varakas on,