Kurre Westerlundin häät
Miksi miehen pitää leuhkia kuinka hienot ja kalliit häät on, sitäpaitsi mistä ihmeestä rahat tulevat? Ja eiköhän ero häämötä parin vuoden päässä, sen verran nuorempi morsmaikku on.
Miksi tämmöstä yleensä uutisoidaan, tykkäätkö joku tai tietääkö edes kuka Kurre on?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Muistan ikuisesti kun hän jossain haastattelussa, kun odottivat esikoistaan, tuumasi jotenkin niin että jos tulee poika, niin lähetetään takas. No niinhän siinä kävi, että esikoispoika menehtyi.
Tää oli tosiaan ihan kauhea kommentti, mäkin muistan lukeneeni tuon. Menikö se jotenkin niin, että jos se on poika, se TYÖNNETÄÄN takaisin.
Meni juurikin näin. Oli Annassa haastattelu. Vauva kuoli ja Vaimo joutu teholle pariksi päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurre on vanha mutta silti hyvän näköinen.
Musta se oli jo ysärillä ällöttävä, ja on sitä edelleenkin.
Petti vaimoaan Kirsiä ysärin lopulla. Jatkuukohan sama meno edelleen. Niin noloja hänen Vegas postauksensa facessa. Juntti.
Vierailija kirjoitti:
Meni juurikin näin. Oli Annassa haastattelu. Vauva kuoli ja Vaimo joutu teholle pariksi päiväksi.
Lapsi kuoli,vaimo sairaalassa ja herra pettämässä minkä ehti.
Kurre ällöttävä ja uusi akka kana.
Takavuosien laulaja, miksi hänestä pitää uutisoida? Dominoiva, itsekeskeinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Kurre Westerlingin kuulemma maailman oikeesti upeimmat häät:
Ensin Kurre Westerlamb astuu kirkkoon, sitten Kurre Westerlingin kuulemma upeimmat häät alkavat.
Sitten Kurre Westerfuck laulaa kirkossa, jonka jälkeen Kurre Westerdick kävelee kirkosta pois vanhan näköisen naisen käsikynkässä. Ulkoportailla Kurre Earsterlund suutelee kalju loistaen vanhan näköistä naista. Kurre Häslinglund luulee olevansa cool ja nuori.Sitten Kurre Westerlund menee syömään Kurre Westerlundin valitseman hääaterian. Aterialla Kurre Westerlund laulaa Kurre Westerlundin ihan omatekemän laulun: " Rakastaaaan , minä Kurreeee, minä, minä, minä, rakastaaan minä Kurreee sinua.."
Edelleen, uudestaan Kurre Westerlund laulaa kirkossa, jonka jälkeen Kurre Westerlund kävelee kirkosta pois vanhan näköisen naisen käsikynkässä. Ulkoportailla Kurre Wersterlund suutelee kalju loistaen vanhan näköistä naista. Kurre Westerlund luulee olevansa cool ja nuori.
Sitten Kurre Westerlund menee syömään Kurre Westerlundin valitseman hääaterian. Aterialla Kurre Westerlund laulaa Kurre Westerlundin ihan omatekemän laulun: " Rakastaaaan , minä Kurreeee, minä, minä, minä, rakastaaan minä Kurreee sinua.."Hääväki;
Kaikki ovat vaivautuneina ja kyllästyneitä, vessassa on suurin osa Kurre Sesterlundin häävieraista.Sitten Lurre Westerkund sanoo lehdistölle, että "eikö ookkin hieno ihan omatekemä uusi biisi?"
Lehdistö nauraa partaansa.
Koko illan Kurre Westerlund kiekuu, pari muuta esiintyjää yrittää esiintyä, mutta Kurre Fasterbond painuu lavalle ulisemaan uudestaan ja yhä uudestaan.
Lopulta Kurre sammuu ja herää yrjöisenä naapurin pihasta.
Mutta laulattaa niin pirusti ja Mikki taas ojossa, kajakin namikat kaakkoon, ulvahtaa Kurre Westerlund ;" jäit sateen taa" jo viidestäkymmenettä kertaa.
Puutarhajulissa, jonka järjestäjänä toimi Kurre Westerlund lauloi muinaisvuosien pop- laulelija nimeltä Kurre Westerlund.
Kun kahvit oli kitattu ja vieraat saaneet tarpeekseen myötähäpeästä, halusi Kurre Westerlund vielä ihan pikkuisen esiintyä.
Hän lauloi erään iskelmälaulun: "Jäit sateen taa."
Lopulta illan jo piemennyttyä, Kurre Westerlundin naapuri sai tarpeekseen epäeettisestä nostop-joikumisesta, joka ei loppunut, loppunut, loppunut koskaan...
Hän hälytti poliisit, jotka koratulppienkin läpi kuulivat verenseisauttavan ujelluksen.
" Onko täällä paloautotkin paikalla, he ihmettelivät. Mutta ei, se oli tietenkin Kurre Westerlund rakastamassa omaa ääntänsä ja jodlaamassa ambulanssin sireeniäkin kovemmalla äänellä tyrmistyttäen kokeneet poliisimiehet siihen paikkaan.
Lopulta Karhukopla tuli rynnäkkökivääreiden pelastamaan koko seudun ihmiset!
Siitä Kurre Westerlund närkästyi niin pahoin, ettei aio myydä synnytyskuvis vanhan näköisestä uus-vaimostaan yhdellekään jäihin kutsutulle lehdelle.
Kurre Westerlund on niin suuttunut, raivoissaan, pettynyt ja suuttui ja suuttui ja mustaksi muuttui.
Näistä häistä puhutaan vielä, mutta ei todellakaan siten, kuin kova itsensäkehuja Kurre Westerlund oli suunnitellut.
Tää on mahtava tarina. 👌🤣👋🤪
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, tekeekö Kurre biisejä muillekin? Mietin vaan tuota mistä varallisuus on lähtöisin kun on tehnyt vaan yhden hitin. Olen kerran ollut keikalla ja siellä hän lauloi omista biiseistään vaan tuon Jäit sateen taa ja kaikki muut oli covereita.
Hän on yrittäjä. Jestas sentään, ei elätä itseään laulajana, se on harrastus. Menestyvä yritys hänellä.
Muistanko mä nyt ihan väärin, mutta eikös jossain haastattelussa aikoinaan ollut että Kirsi nukkui esikoisen kanssa vierashuoneessa jotta Kurre saa nukkua rauhassa. Ja että kun vauva oli ihan pieni menivät Vegasiin, Kirsi imetti ja Kurre purki ja kasasi reissulla koko ajan vaunuja.