Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ok-talon rakentaneet: onko teillä vessanpönttö kylpyhuoneessa? jos niin miksi ihmeessä?

Vierailija
21.03.2007 |

talokirjoja selailleena ihmettelen suuresti miksi niin monessa talossa on tällainen kamala ja junttimainen ratkaisu?

nyt rivarissa meillä on pikkuvessa ja lisäksi kylpyhuoneessa vessanpytty... ärsyttävää! jos ja kun oman talon saan niin ei todellakaan ole paskapyttyä kylppärissä. ällöttävää, rumaa, junttia.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan riitä meidän perheen käyttöön! Eli heti kun remontoidaan kylppäri, sinne tulee pönttö! Toista wc:tä ei pysty rakentamaan, parempi laittaa vaan kylppäriin, jossa on putkitukset ja vesi valmiina.

En ymmärrä, että tällainenkin on jollekin ongelma!

Vierailija
42/47 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunan pesuhuonetta. Siellä ei ole pyttyä, tietenkään! Vanhempien kylppärissä ja 2 erillisessä vessassa siis on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakentaa, kannattaa panosta kunnollisiin ratkaisuihin. Erillinen wc ei tarkoita minkin häkkiä.

Kaikenlaisia ' fiksuja' ratkaisuja näkee uusissa taloissa :D

Vierailija
44/47 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei ole vielä käynyt, mutta jos kävis niin tuski mä siihen kuolisin. Eikä mun mikään pakko ole just sillä punasella minuutilla sinne suihkuun mennä, voihan sitä avata ikkunan ja odottaa minuutin verran.

No, mulla sattuu olemaan vähän isompiakin ongelmia, joten tän asian ajatteleminen vain naurattaa mua :D

Vierailija
45/47 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin ei ole vielä käynyt, mutta jos kävis niin tuski mä siihen kuolisin. Eikä mun mikään pakko ole just sillä punasella minuutilla sinne suihkuun mennä, voihan sitä avata ikkunan ja odottaa minuutin verran.

Vierailija
46/47 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen. Mielummin olisin ottanut kuitenkin 2 erillistä vessaa.

Vierailija
47/47 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin haluaisin ylimääräisen pienen vaatekaapin kuin ylimääräisen vessan. Jos siis olisin rakentamassa ja pitäisi tehdä moisia ratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän