ok-talon rakentaneet: onko teillä vessanpönttö kylpyhuoneessa? jos niin miksi ihmeessä?
talokirjoja selailleena ihmettelen suuresti miksi niin monessa talossa on tällainen kamala ja junttimainen ratkaisu?
nyt rivarissa meillä on pikkuvessa ja lisäksi kylpyhuoneessa vessanpytty... ärsyttävää! jos ja kun oman talon saan niin ei todellakaan ole paskapyttyä kylppärissä. ällöttävää, rumaa, junttia.
Kommentit (47)
saunan pesuhuonetta. Siellä ei ole pyttyä, tietenkään! Vanhempien kylppärissä ja 2 erillisessä vessassa siis on.
Kun rakentaa, kannattaa panosta kunnollisiin ratkaisuihin. Erillinen wc ei tarkoita minkin häkkiä.
Kaikenlaisia ' fiksuja' ratkaisuja näkee uusissa taloissa :D
Niin ei ole vielä käynyt, mutta jos kävis niin tuski mä siihen kuolisin. Eikä mun mikään pakko ole just sillä punasella minuutilla sinne suihkuun mennä, voihan sitä avata ikkunan ja odottaa minuutin verran.
No, mulla sattuu olemaan vähän isompiakin ongelmia, joten tän asian ajatteleminen vain naurattaa mua :D
Vierailija:
Niin ei ole vielä käynyt, mutta jos kävis niin tuski mä siihen kuolisin. Eikä mun mikään pakko ole just sillä punasella minuutilla sinne suihkuun mennä, voihan sitä avata ikkunan ja odottaa minuutin verran.
Meillä on sellainen. Mielummin olisin ottanut kuitenkin 2 erillistä vessaa.
Ennemmin haluaisin ylimääräisen pienen vaatekaapin kuin ylimääräisen vessan. Jos siis olisin rakentamassa ja pitäisi tehdä moisia ratkaisuja.
eikä todellakaan riitä meidän perheen käyttöön! Eli heti kun remontoidaan kylppäri, sinne tulee pönttö! Toista wc:tä ei pysty rakentamaan, parempi laittaa vaan kylppäriin, jossa on putkitukset ja vesi valmiina.
En ymmärrä, että tällainenkin on jollekin ongelma!