Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

opettaja pohtii, onko tiettyjen oppilaiden käytöksessä kyse miehuuden kriisistä. Miten kasvaa mieheksi ilman, että tarvitsisi vihata"

Vierailija
22.05.2025 |

Miten kasvaa mieheksi ilman, että tarvitsisi pönkittää omaa identiteettiä joko sillä, että on tultava tosi rikkaaksi ja kuuluisaksi, tai sillä, että sitoutuu hämärään ideologiaan, jossa halveksitaan kaikkia erilaisia?

https://www.hs.fi/feature/art-2000011126649.html

Kommentit (1377)

Vierailija
1261/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Eli olet huonosti sosialisoitunut autisti, got it. Tuosta sisäistät vain sen osuuden joka sopii sun agendaan tai voi vähintään olla väännettävissä niin, ja ignooraat loput.

Voisitko mennä juttelemaan sen tekoälyn kanssa vaan, kun se kertoo niitä miellyttäviä totuuksia kunhan kysyy tarvittavan johdattelevasti? Et sä tarvitse naista tai edes ihmiskaveria, kun ei sua kiinnosta oikeiden ihmisten mielipiteet tai meille juttelu."

Olen nainen, toimitin näille miehille tekoälyn näkemyksen, kun ei naisten vastaukset kelvanneet.

Vierailija
1262/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla, että naiset ja tytöt ovat tässä avainasemassa? Poikien ajatusmaailma heijastelee sitä, mitä naiset ja tytöt ihailevat miehissä. Naiset ja tytöt tässä viimeiset pari-kolkyt ihailleet miehissä vääristyneitä asioita, enenevissä määrin, siten että Sex and the Citykin vaikuttaa kevyeltä verrattuna paskaan mitä naiset tuuttavat Tiktokista nykyään. Jos naiset ja tytöt muuttaisivat ihailemiaan asioita tervehenkisempään suuntaan, niin muutos näkyisi pojissa ja miehissä nopeasti.

M44

Tuo on ihan hyvä pointti, että miehet usein pyrkivät tekemään itsestään sellaisen, mitä he itse uskovat naisten haluavan. Se on toki sitten toinen asia, että ovatko miehet ymmärtäneet oikein sen, mitä naiset haluavat. 

Usein naiset eivät itsekkään tiedä mitä haluavat. Mulle antoi yksi naine

No tiesi sen, ettet sinä ole se...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Eli olet huonosti sosialisoitunut autisti, got it. Tuosta sisäistät vain sen osuuden joka sopii sun agendaan tai voi vähintään olla väännettävissä niin, ja ignooraat loput.

Voisitko mennä juttelemaan sen tekoälyn kanssa vaan, kun se kertoo niitä miellyttäviä totuuksia kunhan kysyy tarvittavan johdattelevasti? Et sä tarvitse naista tai edes ihmiskaveria, kun ei sua kiinnosta oikeiden ihmisten mielipiteet tai meille juttelu."

Olen nainen, toimitin näille miehille tekoälyn näkemyksen, kun ei naisten vastaukset kelvanneet.

Ei se halua kuulla. Se tietää paremmin kuin naiset itse mitä ne haluaa.

Vierailija
1264/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olit vääränlainen joka tapauksessa. Jo pelkästään sen takua että luulet tietäväsi häntä paremmin mitä hän haluaa."

Enhän mä luullut sillä hetkellä yhtään mitään. Nyt sä yrität naisselittää mustaa valkoiseksi tapahtumasta, joka on täysin väritön.

Vierailija
1265/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Prisma-miehet ovat kuulemma nuorina kaikki olleet komeita, siksi saivat naisen. Ei auta miehiä, jotka eivät ole 190cm, tummat piirteet, valkoinen tasainen hammasrivistö, jykevä leuka, täydellinen hiusraja... jne. jne. mitä näitä nyt on.

Ei ne kyllä viidessä vuodessa ole kutistuneet 15 senttiä alaspäin, ei parisuhde ihan noin kovaa hommaa ole.

- nimim. parisuhteessa elävä mies

Niinhän sitä luulisi, mutta tämä on yksi palstan ikuisuusaiheista ja näin meitä on lukemattomat kerrat informoitu, että Prisma-miehet olivat kaikki komeita silloin, kun saivat naisensa.

Vierailija
1266/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla, että naiset ja tytöt ovat tässä avainasemassa? Poikien ajatusmaailma heijastelee sitä, mitä naiset ja tytöt ihailevat miehissä. Naiset ja tytöt tässä viimeiset pari-kolkyt ihailleet miehissä vääristyneitä asioita, enenevissä määrin, siten että Sex and the Citykin vaikuttaa kevyeltä verrattuna paskaan mitä naiset tuuttavat Tiktokista nykyään. Jos naiset ja tytöt muuttaisivat ihailemiaan asioita tervehenkisempään suuntaan, niin muutos näkyisi pojissa ja miehissä nopeasti.

M44

Tuo on ihan hyvä pointti, että miehet usein pyrkivät tekemään itsestään sellaisen, mitä he itse uskovat naisten haluavan. Se on toki sitten toinen asia, että ovatko miehet ymmärtäneet oikein sen, mitä naiset haluavat. 

Usein naiset eivät itsekkään tiedä mitä haluavat. Mulle antoi yksi naine

Musta tuntuu ettei miehet tiedä mitä ne haluu kun ne aina eka pyytää parisuhteeseen/seksiin ja sitten kun saavat pakit niin huutavat huornaa, että eivät olisi oikeesti halunneetkaan..

Vierailija
1267/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne Prisma-miehet ovat kuulemma nuorina kaikki olleet komeita, siksi saivat naisen. Ei auta miehiä, jotka eivät ole 190cm, tummat piirteet, valkoinen tasainen hammasrivistö, jykevä leuka, täydellinen hiusraja... jne. jne. mitä näitä nyt on.

Ei ne kyllä viidessä vuodessa ole kutistuneet 15 senttiä alaspäin, ei parisuhde ihan noin kovaa hommaa ole.

Niinhän sitä luulisi, mutta tämä on yksi palstan ikuisuusaiheista ja näin meitä on lukemattomat kerrat informoitu, että Prisma-miehet olivat kaikki komeita silloin, kun saivat naisensa.

Ja kauneus on.. katsojan nenässä? Korvissa? Mitenkäs se sanonta menikään?

Vierailija
1268/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No tiesi sen, ettet sinä ole se..."

Mistä voi tietää jos ei edes yritä? Ei tän myöhäisemmätkään parisuhdekuviot ole mitään onnellisia ollut, joten tuskin itse tässä olin se ongelmatekijä.

Vierailija
1269/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Ei se halua kuulla. Se tietää paremmin kuin naiset itse mitä ne haluaa.

Niinpä. Kyllä tässä kyseenalaistaa oman mielenterveytensä, kun aina päätyy näiden kanssa jankuttamaan. Pitäisi vain hyväksyä, että heillä on jo näkemyksensä ja se siitä.

Vierailija
1270/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olit vääränlainen joka tapauksessa. Jo pelkästään sen takua että luulet tietäväsi häntä paremmin mitä hän haluaa."

Enhän mä luullut sillä hetkellä yhtään mitään. Nyt sä yrität naisselittää mustaa valkoiseksi tapahtumasta, joka on täysin väritön.

Eihän tuota tarvitse selittää mitenkään kun itse kerrot koko jutun. Totuus on siinä vaikka olet sokea sille.

Vierailija
1271/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta tuntuu ettei miehet tiedä mitä ne haluu kun ne aina eka pyytää parisuhteeseen/seksiin ja sitten kun saavat pakit niin huutavat huornaa, että eivät olisi oikeesti halunneetkaan.."

Huokaus, naiset ei kyllä kestä yhtään kritiikkiä omasta käytöksestään.

Vierailija
1272/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä perkele että puolet suomalaisista miehistä onkin nuorena olleet legendaarisen Stockan kuvaston malleja. Ei olisi uskonut :D

Vierailija
1273/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tietää jos ei edes yritä? Ei tän myöhäisemmätkään parisuhdekuviot ole mitään onnellisia ollut, joten tuskin itse tässä olin se ongelmatekijä.

Ei paskaakaan kannata maistaa siinä toivossa että se maistuukin hyvältä. Kun tietää että se on hazardia.

Vierailija
1274/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Musta tuntuu ettei miehet tiedä mitä ne haluu kun ne aina eka pyytää parisuhteeseen/seksiin ja sitten kun saavat pakit niin huutavat huornaa, että eivät olisi oikeesti halunneetkaan.."

Mitä kritiikkiä tuossa edes oli? Sekavaa sössötystä vain siitä miten naista ei kiinnostanut typerä mies.

Vierailija
1275/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paskaakaan kannata maistaa siinä toivossa että se maistuukin hyvältä. Kun tietää että se on hazardia.

Varo vaan. Kohta alkaa ulina miten miesten kollektiivista kunniaa on loukattu vertaamalla heitä paskaan (mutta ei kuitenkaan).

Vierailija
1276/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaanko täällä oikeasti elämältä jotain vai ollaanko vain keskenkasvuisia huomionkipeitä jonneja?

Vierailija
1277/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on niin kateellisia kaikille muille, etenkin tytöille. Hyvät, positiiviset miehen mallit puuttuvat - tilalla on näitä rzkailevia lätkäpelaajia...

Vierailija
1278/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaanko täällä oikeasti elämältä jotain vai ollaanko vain keskenkasvuisia huomionkipeitä jonneja?

Ehkä ongelma onkin siinä että 15v täytyy tietää ja päättää koko tulevaisuus ja maagisesti ymmärtää välttää työttömyysloukku. Tosin koskee kaikkia sukupuolia.

Vierailija
1279/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kritiikkiä tuossa edes oli? Sekavaa sössötystä vain siitä miten naista ei kiinnostanut typerä mies.

Luitko edes alkuperäistä kommenttia mihin vastasin? Siinä puhuttiin naisten tietoisuudesta, mutta oman kokemukseni perusteella naiset ovat usein hyvin tietämättömiä. Tälläkin palstalla ollaan valmiita heti tuomitsemaan mies pelkästään omien ennakkoluulojen perusteella.

Vierailija
1280/1377 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin on ratkaisu:  L I S Ä Ä   M A A H A N M U U T T A J I A .